srijeda, 2. svibnja 2018.

DRUGOVA MAMA

Pozdrav svima ! Ja sam Nebojša (Neša).. Želeo bih da Vam ispričam nešto što mi se dešava već neko vreme… Već nekih mesec dana nalazim se sa Evom, kevom mog druga Miloša… Sve je počelo neočekivano.. Jednom prilikom nešto sam radio u Miloševoj ulici pa reko aj da navratim do njega, nisam ga video već neko vreme. Međutim, on nije bio kući, nego mi je otvorila Eva, njegova keva.. Bila je to lepa, starija žena, sitnije građe, kraća kosa, naočare… Ništa ona nije bila da čovek kaže posebno, ali je ipak bila dobra riba, posebno za svoje godine (oko 50).. I kaže ona meni da uđem, opirao sam se, ali me je ipak nagovorila… Potrefilo se da nema ni njenih roditelja, ni Miloša.. sama u kući. I ne znam koji đavo me natera da ja sa njom krenem da pijem alkohol, ali insistirala je.. malo po malo, napišmo se mi fino, toliko da se već nismo kontrolisali… I bukvalno smo u isto vreme krenuli jedno prema drugome i strasno se poljubili.. odmakli smo se, pogledali se u oči i zatim ustali, zagrlili se i opet se poljubili… ali ovo je već bilo konkretno, ljubili smo se, ukrštali jezike na sve moguće načine nekih sigurno 40ak sekundi… Zaneli smo se nekako, ona je skinula svoju majicu, ja svoje pantalone otkopčao, spale su same, samo sam izvukao noge… I tako ljubeći se, ja u gaćama i majici, a ona u brusu i helankama krenuli smo ka njenoj sobi.. Ušli smo, bacili se na krevet, zgrabio sam joj brus i samo ga pokidao… kleknuo tako da joj kolena moja budu pored ramena, svukla mi je gaće i uhvatila kurac… prvo ga je drkala, a zatim ga stavila u usta… Pušila ga je kao da puši svaki dan po 5 puta… u jednom trenutku, posle nekih 10ak min pušenja, sam samo rekao “svršavam” i napunio joj usta iste sekunde… Krenula je da grca i sve ispljunula, da se ne udavi.. Krenuo sam polako da se spuštam prema dole, ljubeći joj svaki deo tela: bradu, vrat, grudi, sisao bradavice, stomak… Kada sam stigao do dole, svukao sam joj helanke, gaće pokidao poput brusa… ispred mene se našla lepo odnegovana neobrijana pička… Ne razmišljajući puno, krenuo sam da je ližem… prvo okolo, pa sve bliže centru.. nežno sam joj sisao klitoris, stenjala je samo… samo se čulo tiho “ah.. uh.. joj.. joj.. ah….” u jednom trenutku sam se podigao, desnom rukom uhvatio Evu da se ne pomera, a srednjim prstom leve ruke nasilno počeo da joj trljam klitić.. vrištala je jako glasno (mislim da je pola ulice znalo da se Eva trenutno jebe), tresla se, pokušala da skoči da se mrdne… nije joj ništa uspelo… Kada je svršila, prsnulo je iz nje kao iz fontane… Vrisnula je samo, pustio sam je.. tresla se kao ‘jugo na leru’… nije znala šta je snašlo. Hteo sam i da je jebem, ali nije mogla, molila me je da ne radim to, ne može… obećala mi je da će me zvati drugi put i da ćemo se redovno viđati.. mislio sam, pijana i zaboraviće.. međutim, posle par dana eto je zove… dalje ne bih sad ovde pričao, ali viđamo se još uvek redovno.. Ako želite da pišem šta je bilo drugi, treći, četvrti,…. put komemtarišite mi i nastaviću 🙂 Pozdrav od Neše 🙂

Nema komentara:

Objavi komentar