srijeda, 2. svibnja 2018.

Zenka 2

U predhodnom uvodu sam pisala o muzevom fetisu!!Da budem iskrena volela sam se i ja igrati sa tim stvarima!!Posto sam po treci put trudna sva obla i pogojena imala sam potrebu skoro svaki dan za sexom!!!Uvek obucem neku izazovnu garderobu i obavezno stikle,tako mi se cini da me muz jos vise zeli i teslaci kao bik!!Jedno jutro sam se probudila posle sexa sva ulepljena u sinocnu muzevu izdrkotinu bila sam sva rascerupana sise su mi bile modre od muzevih ruku,bio je lep osecaj zadovoljstva…Moj ogroman stomak je bio sve veci i veci!!!Znam moram se ustati i odvesti kcerku u vrtic…spremila sam se u uske helanke ali bez gaca i neku slobodniju majicu tako da su mi dojke vise bile izvan majice!!pogledala sam se u ogledalo izgledala sam bas sexy!!!Spremila sam Kcerku i krenuli prema vrticu!!U dvoristu vrtica je bilo puno dece a i roditelja koji su dovodili decu!!U mene se zagledao neki starac deka jednog deteta!piljio je u mene svo vreme!!znala sam da gleda u moje sise koje su bile bas uocljive!!!Dok smo cekali da deca udju u vrtic ,starac je prisao i pitao dali imam upaljac!!rekla sam mu da ne pusim,a on se nasmejao i prokomentarisao tako lepa zgodna trudnica a nece da pusi!!nasmejala sam se!jos par reci smo razmenili upoznali se,pozvao me je na kafu posto zivi blizu centra grada!!A ja lujka na prvu pristala,dok smo isli peske do stana stalno je davao komplimente,kako sam lepa trudnica kako nije video lepsu zenu od mene i te stvari!!Sreli smo usput nekog njegovog prijatelja Jocu coveka oko 60godina koji ga je pozdravio uz neki cudan osmeh!mene je predstavio kao njegovu zenu,ja sam se zaprepastila sta je izgovorio!!!htela sam da mu lupim samar ali sam se suzdrzala da to ne uradim!!!usput mi je govorio o njegovom zivotu kako ima dece po celom svetu i da voli decu!!!da je oterao zenu i da zivi sada sam sa malim sinom!pomislila sam ju bozee pa ja sam mislila da je tom detetu on deda a ne otac!!!usli smo u njegov stan,stan je bio dosta zapusten!na stolu sam videla neke erotske casopise i kutije od kondoma!!!sela sam na dvosed on je doneo kafu,caskali smo uz neke nebitne teme!!pitao me je dali bi mu pokazala svoje telo!odavno nije video golu trudnicu!!!rekao mi je da ce mi i platiti ako treba da me malo iz pipka!!!ja sam ludaca odmah ptistala da mu se dam!!!skinula sam se gola on je zurio u mene i bio je napaljen kao i ja!!!pitao me je dali mogu da mu iscedim malo mleka u njegovu kafu!to me je napalilo jos vise niz helanke poceli su da cure zenski sokovi spricala sam po solji moje majcino mleko dok je on lizao soljicu i stol gde je procurelo mleko!!nastavak sledi

Nema komentara:

Objavi komentar