srijeda, 26. veljače 2020.

Sahrana - Incest priča 2

„Ajde ustaj kurvetino!“ prekinuh tišinu. Gledala me je u nekakvom strahu. Istovremeno u pogledu sam primijetio da je uzbuđena. Ustala je. Ustao sam i ja poveo je u kupatilo. „Neće mi tvoje dlake pokvariti užitak jebanja rasne kurve“ rekoh. „Digni nogu kurvo na rub kade.“ Naredih. Poslušala je bez pogovora. „Digni to kurvanjsko salo da mogu priči toj dlakavoj pizdruini. S obje ruka povukla je „šlaufe“ prema gore. Uzeo sam škarice i prvo skratio koliko sam mogao. Zatim sam uzeo očevu pjenu za brijanje i namazao joj pičku i čmar. Nije mi dugo trebalo da mama bude obrijana jer sam često brijao ženu koju je to napaljivalo. Namjerno sam iznad pičke ostavio dlaka u obliku slova „K“. „Uzeo sam mobitel i slikao da joj pokažem. „Evo obilježio sam te kao moju kurvu. Odsad niti jedan kurac nećeš smjeti primiti bez moje dozvole. Ako ga primiš snositi ćeš posljedice. Ovo što je dosad bilo samo je djelić onoga što te čeka. Jel jasno kurvo seoska?“  rekoh samo je kimnula glavom. „Ulazi u kadu i dobro se operi!“ Ušla je i upalila tuš te se počela prati. Prišao sam sam joj i nasuo šampona u ruku. „Dobro operi pičku kurvetino!“ Trljao sam joj pičku dlanom. Podignuh pogled i vidjoh da je zažmirila. „Ahhhh…aaahhh“ tiho je uzdisala. „Izlazi van!“ naredih joj. Izašla je van. Vidjelo se da je uzbuđena i da jedva čeka sljedeću zapovijed. „Naguzi se na kadu i razvuci to prljavo dupe“. Poslušala je. Uzeo šampon i počeo joj trljati po čmaru. „Tako fino oprat ćemo i ovu kurvanjsku rupu.“ Očistio sam čmar i počeo ga masirati. Uzeo sam tuš i saprao šampon. „Počisti ove dlake i ovaj nered i ajde u sobu kurvo.“ Otišla je po metlicu i lopaticu. Ja sam iz boce povukao gutljaj rakije. Ubrzo se pojavila. „Donesi kašiku masti“ rekoh. Gledala me zbunjeno ali izvršila je. Dala mi je mast. „Naguzi se tamo preko dvosjeda i raširi to kurvanjsko dupe.“  „Nemoj boljet će…“ zavapi mama. „Neće jako“ rekoh uz smiješak. Uskoro je bila namještena. Napalilo me je pogled na maminu veliku guzicu i obrijanu pičku koja je visila. Doslovno je imala ogromne usmine koje su sada bile vidljive. Lupih ju lagano po pički i rekoh „Tako volim. Kad vidim kurvanjsku pičku!“ Uzeo sam mast na prst i počeo mazati čmar. Primijetio sam da pokušava stisnuti anus. „Ako budeš stiskala više će boljet kurvo.“ Valjda je shvatila pa je popustila. Ušao sam prstom u čmar. „Ahhhhh….aaahhhhh“ uzdisala je. „Jel boli kurvo?“ upitah. „Malooooooo….aaahhhh….malooooo…aahhhhh“ uzdisala je. Pljunuo sam u ruku i natrljao kurac. Malo sam razmislio i uzeo mast te namazao kurac. Namjestio sam se pred mamin čmar. Lagano sam trljao i pokušao prodrijeti u čmar. „Opusti šupak kurvetino.!“ Nije popuštala. „Znači tako ćemo.“ Zapitah mamu. Šutjela je. Lupio sam je po desnom. „Znači na teži način!“ „meni je svejedno.“ Rekoh i lupim je po lijevom guzu. „Evo pustila sam se“ reče. Prislonih opet glavić. Nije prodirao u mamin šupak. Prislonih ponovno glavić na čmar istovremeno hvatajući mamu za slabine. Polako sam pokušavao prodrijeti. Prvi pokušaj je bio neuspješan. Tada sam istovremeno privlačio mamu prema sebi i stisnuo slabine. Glavić je ušao uz mamino stenjanje. Osjećaj je bio neopisiv. Razdjevičio sam mamin šupak. Polako sam prodirao u maminu guzu uz njeno stenjanje. „Jel ti paše kurvo?“ upitah. „Daaaa…..“. „Baš si kurvetina!“ rekoh i gurnuh cijeli kurac u mamu. Opet je glasno zastenjala „Aaahhhhhh“. To me dodatno uzbudilo. Držao sam nekoliko trenutaka kurac u maminom dupetu. Onda sam ga cijelog izvukao van uz mamin uzdah olakšanja. Sobu je ispunio smrad mamine guzice. Na neki perverzan način to me je napaljivalo. Pogledao sam mamin čmar i počeo se skupljati. Ne želeći opet imati problema prilikom prodiranja. Prislonio sam glavić i ovaj put je lakše prodro uz mamino stenjanje. „Uživaš li kurvo?“ upitah. „Daaaaaa….“ Stenjala je. Počeo sam je u laganom ritmu uz njeno stenjanje. „Godi li ti sinov kurac droljo?“ „Daaaaaaaa…..“ Izluđivale su me njen kurvanjske riječi. Nakon par uboda čmar se sam prilagodio kurcu. Mamino stenjanje se počelo u uzdahe zadovoljstva. Nakon nekog vremena sam stao. Mama je očito uživala te se je sama počela nabijati na kurac. Prilikom svakog uboda izlazio je zrak iz čmara te je proizvodio zvuk kao da mama prdi. „To seoska kurvetino….Toooooo! vikao sam lupajući mamu rukama po guzici….Nabijala se sumanito. Vidio sam da sam pri kraju. Odgurnuh je s kurca „Ajde puši da ti napunim ta kurvanjska usta!“ Prišla je nabreklom kurcu. Smrad joj je očito smetao. Uhvatio sam kurac i dva puta lupio je po licu. „Shavtila je da se ne šalim i stavila prljavi kurac u usta. Uhvatio sam je za kosu i počeo jebati u usta. „Baš si kurva, ne biraš ni veličinu ni miris kurca. Bitno je da je u tebi.“ Pogledala me je na moje iznenađenje sa smiješkom. Mama je očito uživala u ulozi kurve. Svršio sam ali sasvim malo. Progutala je i izvadila kurac iz usta. „Idi operi zube.“ zapovjedih. Kurac mi se iz nekog razloga nije spuštao. Otišao sam za mamom u kupatilo. Ispirala je zube. „Operi mi kurac.“ Gledala je zbunjeno u još uvijek dignuti kurac i počela prati kurac. Kad je završila uhvatio sam je za obraze i pogledao u usnu šupljinu. „Nisi dobro oprala zube kurvo. Klekni.“ zapovjedih. Klekla je na pločice. Uzeo sam kalodont i nanio na kurac. Počelo me je peckati po glaviću što je uzrokovalo da se kurac počeo smanjivati. Mama me je zbunjeno gledala. „Stisni zube i nasmiješi se“ rekoh. Privukao sam joj glavu i ni sam nezajući zašto počeo trljati mlohavi kurac od zube nekoliko trenutaka. Izvadio sam kurac oprao ga u lavabou i izašao bez riječi. Soba je još smrdjela po seksu od maloprije. Otvorio sam prozor i zapalio cigaretu. „Ja idem spavati!“ reče mama. „Ne još! Sjedi tu za stol.“ Sjede gledajući me Uzeo sam papir i olovku s kredenca i stavio na stol. „Sad lijepo napiši imena i prezimena svakog iz sela ko te je jebo droljo!“ „A.:“ pokušala je nešto prozboriti ali opalih joj šamar i ušuti. „Imena i prezimena. Kurvo nadam se da ti je dosta velik papir. I ako ne staviš nekog saznat ću i najebat češ. Jel jasno „Da.“ Reče i uze olovku. Ja sam otišao do prozora završiti cigaretu. „Evo gotova sam!“ reče tiho mama. Nagnuh se nad papir. Bila su dva imena. Svećenik i prvi komšija Željko. „Jel to sigurno sve?“ izderah se. „Da ne bih ti lagala vidim da si totalno izludio.“ Ustade se i krenu prema sobi. Uhvatih je za ruku i strastveno je poljubim „Biti će ovo zanimljiv tjedan rekoh!“ Mama se osmjehnu i ode u sobu. Otišao sam u sobu i otkrio mamu. „Umorna sam za danas. Možemo li sutra?“ zamoli me. „Skidaj se gola. Ako mi se digne noćas da te mogu brzo jebat!“ skinula je spavačicu i ponovno legla. Legao sam kraj nje. Uskoro sam zaspao.

Te noći se nisam budio. Probudio sam se i pogledao na sa. Bilo je 9:00. Osjetio se miris palačinki. Ušao sam gol u kuhinju. Mama je bila u spavačici. „Šta smo se sinoć dogovorili. Skidaj se.!“ Rekoh. „Ali može me komšiluk vidjeti.“ Reče mama. „Boli me kurac!“ Vidjela je da se ne šalim skinula je spavačicu i stavila je na stolicu. Poslužila me palačinkama i pekmezom od šljiva. Gledao sam je i rekao „Lezi na kauč.“ Otišla je i legla. „Kako ti se sviđa uloga kurve?“ upitah. „Pa neobično.“ Stavio sam joj ruku na pičku. Bila je vruća. Malo sam protrljao pičku i polizao prst. „I kako često si se kurvala.“ „Pa znaš po potrebi. Tvoj otac je bio bolestan i nije izvršavao bračne obveze a ja sam imala potrebe.“ Gledao sam u nju i pomalo mi je je bilo žao. Ali znao sam da ako je ja ne naučim reda po selu će se pričati da je kurva. „Vidiš ti ćeš biti jebana za kaznu svakodnevno! Ali razmišljao sam. I tvoji jebači će biti kažnjeni. Danas ćeš zvati Želju na seks. A ja ću se pobrinuti za ostalo.“ „šta ćeš raditi?“ upita mama. „To je moja briga.“ „Nego nešto me zanima. Jel ti pričao šta o svojoj ženi Želja. Zašto je vara? Upitah. „Pa je spominjao da ga ne privlači. Ona je mršava a on voli da ljulja.“ reče mama i osmjehnu se. Odlično pomislih. „A gdje su mu kćerke? Upitah. Pa Vanja je udata i živi kod muža a Tena je s njim.“ „Kolko je stara Tena?“ upitah „20 i neku“ odgovori mama. „Dobro sad idi dogovorit seks u našoj kući za sat vremena. Požuri da te ne čekam.“ Mama se obukla i vratila za 10-ak minuta. „Šta trebam da radim?„  „Samo se jebi kurvo ko inače.“ rekoh. Iako sam imao plan osjetio sam tremu. „Kad je rekao da dolazi?“ „Za sat vremena.“ Odgovori mama. „Jebat će te u sobi?“ upitah. „Da„ odgovori mama. Otišao sam i uzeo debeli kolac. Postavio sam mobitel u sobu na snimanje kreveta. Čuo sam da se kapija otvara. Otišao sam s kolcem u kupatilo. Čuo sam da mama priča i otišli su u sobu. Provirio sam. Komšija je bio deblji stariji lik. Imao je bradu. Stomak mu je prekrivao debelu dlakavu kurčinu. Skinuli su se i mama je počela pušit kurac koji se polako dizao. Bio je solidne veličine i debljine. Mama je pušila a on joj je mijesio sise. Prizor me napalio. „Nešto si mi tiha komšinka“ mama je podigla pogled i ugledala mene s kolcem. Pokazao sam joj da šuti. Kad se kurac dovoljno ukrutio gurnuo je mamu na krevet i iznenadio se što je obrijana „Uf baš si se lijepo sredila.“ Reče dok je prodirao u mamu. Ja sam od uzbuđenja lagano drkao. Mama i komšija su stenjali i on je pojačavao ritam gnječeći mamine sise. Počela je cviliti. „Oćel poso komšija!“ dreknuh. On stade skamenjen. Izvadio je kurac iz mame. Buljio je u mene u šoku. Par puta sam kolcem lupio po ruci pokazujući svoju odlučnost. „Pito sam nešto! Izderah se. „ja…ovaj…uh….“ Mucao je izgubljeno. Mama je sjela na krevet očekivajući daljnji rasplet. „Voliš jebat tuđe matere a? upitah. On je i dalje šutio. „Morat ćeš snositi posljedice!“ rekoh a on zbunjeno upita „Kkkkkkakve ppposljedice!“ Prišao sam komšiji i izvadio kurac!“ „Puši ga“ rekoh. „Mali nemoj me zajebavat!“ reče on. „Il ćeš ga pušit il ćeš bit u bolnici pola godine!“ rekoh. Gledao me u nedoumici. Malo mene a malo kurac ispred njega. Povremeno je pogledavo mamau. „Želja mali je skroz popizdio reče mama. Mene je jučer skoro izudarao. „ Vidio je da je u bezizlaznoj situaciji. Primakao se i stavio nabrekli kurac u usta. „Jesil ikad prije pušio komšo?“ upitah. Kimnuo je glavom da nije. „Dobro pušiš za početnika.!“ Iako do tada nikad nisam dao muškarcu da mi puši uživao sam. Želja je zažmirio i lagano nabijao glavu na moj tvrdi kurac.  „AAAaaaaahhhh“ Uživao sam „Vidiš s kakvim jadnikom si s jebavala mama! Prava je pička. A ti matori počni cuclat glavić “ rekoh i lupih kolcem od pod. Mama je bila fascinirana prizorom. „Jebo ti mater svoju pedersku!“ rekoh jer sam osjetio na nozi njegov kurac. Dignuo mu se. Osjet tuđeg kurca me na iznenađenje uzbudilo. Osjetio sam da ću iako komšija nije ubrzavao ritam svršiti. Počeo sam izbacivati sjeme u njegova usta a on se pokušao izmaknuti. „Sve posisaj kurvo!“ rekoh mu. Ostavio sam neko vrijeme kurac u ustima. On je polako drkao svoj kurac. „Ajde oblači se! rekoh. Obukao se i krenuo van posramljen. „Čekaj sjedi da popijemo po jednu!“ rekoh uz smješak. Nije se okretao. „Bolje ti je da ga poslušaš Želja“ reče mama. Vratio se pognute glave i sjeo za stol. Natočio sam nam po rakiju „Živio! Rekoh uz smiješak. „Natoči nam po još jednu.“ Ja sam otišao do sobe i uzeo mobitel. Pregledao sam snimku. Bila je odlična. Željo mi puši kurac. Sjedoh kraj Želje popijem rakiju i rekoh: “E moj Želja. Od takvog seoskog jebača do moje kuje. Šta ti je život.“ On je samo pognute glave šutio. „Evo vidiš imam sve snimljeno. Ne bi bilo dobro da to selo vidi zar ne?“ upitah. „Ne bi“ odgovori Želja. „Ovako ćemo. Čuo sam da ne jebeš ženu. Nije u redu da mi mamu jebeš a kod kuće dužan. Jel tako?“ upitah. „Pa nije“ odgovori tužno. „E večeras će biti jebana!“ rekoh a on podiže glavu u čudu. „Ja večeras dolazim kod tebe jebat ti ženu za kaznu što si jebo moju kurvanjsku majku. Jel jasno? „Neće ona htjet.“ Odgovori on. „Vidiš koje si ti đubre. I zato ću je jebati pred tobom. Jel jasno?“ „Neće ona htjet!“ ponovio je. „Hoće hoće. Sad ćeš ti otići lijepo kući do žene. Sjest ćete za stol i objasniti joj situaciju. Nećeš joj govoriti da si mi pušio kurac jer će ti ona odgovoriti da to nije njen problem. Reći ćeš joj lijepo da si od mog pokojnog oca posudio pare. I to dosta para. I ja sam došao po naplatu jer mi trebaju. Ukoliko neplatiš da ću ti uzeti i traktor i frezu i svega naseri. Kao prijedlog za odgodu reci da je želim jebat. Ne uvjeriš li je ja postavljam filmić tvog pušenja na Internet pa će cijelo selo vidjet da si peder. Neće bit lijepo proć kroz selo. Ajd ti sad lijepo kući i riješi svoj problem. E da i nemoj da ti padnu neke gluposti na pamet da me prebiješ ili ubiješ. Ovo neće biti jedina kopija filma do navečer. Poslat ću je kolegi koji će je objaviti umjesto mene. To ti je još gore. Ja ću bit mrtav i bit će mi svejedno. A ti ćeš biti u zatvoru gdje će svi znati da si peder. Bit će guženja.“ Rekoh uz osmjeh. „Ajd lijepo potrči kući i riješi svoj dio nagodbe!“. Želja se okrene i ode pognute glave. Kad je bio na kapiji doviknuh mu: “Vidimo se oko 6 popodne komšija!“

Nema komentara:

Objavi komentar