srijeda, 26. veljače 2020.

Sahrana - Incest priča 4

Zapalih cigaretu. „Ajde Marice. Popuši mi ga da vidim tko bolje puši ti ili Želja“ rekoh. Marica bez pogovora kleknu i uze već ukrućeni kurac u usta. Po potezima se vidjelo da je iskusna. Dok se igrala s glavićem i povremeno gutala kurac rukama mi je milovala jaja. Gledao sam želju koji je bio zavaljen u fotelju. I njemu se na ovaj prizor počeo kurac dizati. Marica se iskreno trudila i malo-malo je pogledavala prema meni. „Uf Marice pušiš ko profesionalka.“ Rekoh. Ona je pojačala tempo. Vidio sam da je Želja opet počeo drkati. Uhvatio sam je za kosu i podigao. Ljubili smo se strastveno. Pritom Marica nije ispuštala kurac iz ruke. Odgurnuo sam je na krevet i okrenuo tako da mi želja bude na vidiku dok joj budem lizao vrelu pičku. Pogledao sam prema pički i vidio da je sva umrljana od njenih sokova i moga sjemena. Pala mi je ideja da ponizim Želju. Pogledao sam prema želji koji je zurio u nas i već drkao u bržem ritmu. „Ajde matori neću ja ovo počistiti.“ Rekoh. Želja kao uboden skoči sa fotelje i dotrča do Maričinog međunožja. Počeo ju je lizati kao napaljeni pas, na što je Marica glasno uzdisala. „Sve to počisti a pogotovo šupak.“ Rekoh uz smiješak. Želja je jednom rukom drkao, a drugom širio usmine. Prema zvukovima koje je proizvodio bilo je vidljivo da pokušava isisati što veću količinu sperme iz pičke. Pretpostavljao sam da to radi kako Marica ne bi ostala trudna. Uhvatio sam želju za kosu i odvukao kao psa od Marice. „Marice ajd raširi noge što više možeš da vidim dali si čista.“ Rekoh. Marica posluša. Pička joj je bila čista ali nešto sjemena je bilo na anusu. „Počisti to Želja!“ rekoh i pustim mu glavu a on navali na čmar. Ja sam se spustio do Maričinih grudi i grickao ih. Cijelo vrijeme ona je stenjala i uvijala se od zadovoljstva. Polako sam se podizao prema glavi ližući Maričino znojno tijelo. Počeo sam joj ljubiti uho pritom masirajući nabrekle bradavice i tiho šapnuo „Jesi li ga ikad primila u guzu?“.
 „Nisam“ reče Marica u transu.
„A bili voljela?“ upitah
„Izjebi me još jednom i onda ću ti dati u guzu.“
Skočih i odmaknuh Željinu glavu od Marice. Ona je bila u nekakvom transu.
„Sad jebi ženu kako i treba!“ zapovjedih.
Želja je bez pogovora namjestio kurac u pičku i počeo silovito jebati. Ona je vrištala od užitka. Kako bi je ušutkao stavio sam kurac u usta.
Gledao sam Želju kako sumanuto nabada Maricu na kurac. Kapi znoja su mu kapljale po njoj. „Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh“ skoro istovremeno viknuše i umiriše se. Želja se izvalio na Maricu. Izvadio sam još uvijek kruti kurac iz njenih usta. „Ajde matori  donesi ulja ili masti. Ja i Marica imamo dogovor. Jel tako Mare?“ upitah. Nesigurno je kimnula glavom. Želja ustade i ode do kuhinje. Uskoro je nosio bocu od ulja. „Sjedi na fotelju.“ Rekoh zapovjedno. On se izvali. Uhvatih Maricu za ruku, nježno je podignem i dovedem do fotelje. Kako je hodala iz nje je izlazila Željina sperma. Naguzio sam je prema Želji i rekao “Počisti to za sobom.“ Nevoljko je počeo lizati svoju spermu s Marice. JA sam otišao u kupatilo. Htio sam uzeti ručnik da je dodatno očistim ali ugledao sam vlažne maramice. Kad sam se vratio vidio sam da je Marica digla nogu na fotelju kako bi Želja imao veći pristup međunožju. „Ajde Mare da te komšija razdjeviči.“ Želja je iskolačio oči. Marica ga je pogledala s kurvanjskim osmjehom. „Ajde da te namjestim.“ Rekoh. Želja nije progovarao. „Gledaj ga u oči dok te budem guzio!“ šapnuh joj. Kimnula je sa osmjehom. Stavio sam joj ruke na naslone od fotelje tako da joj je glava bila iznad Željinog kurca. Vidio sam da se šutke gledaju u oči dok sam posipao ulje po Maričinoj guzi. Uzeo sam malo ulja i u ruke i počeo stimulirati Maričin anus. Bio je opušten za razliku od maminog. Lagano sam ga masirao i uskoro je jedan prst bio u Marici. Vidio sam da Marica želi biti jebana u guzu. Još sam malo masirao a tada sam ustao i namjestio kurac na čmar. Lagano sam prislonio kurac na čmar i pokušao ući. Nabrekli glavić je na moje iznenađenje ušao skoro bez otpora. Marica je zastenjala i rekla “Polako…malo me boli.“ Izvadio sam kurac iz guze. Čmar je bio otvoren. Uzeo sam ulje i malo napunio čmar. Sobom se širio vonj Maričine guze. Lagano sam opet prodro glavićem u Maricu ona je zastenjala. „Aaaaahhhhhhh polako…“ Opet sam izvadio kurac i nježno ga ponovno zabio. Ponovio sam par puta. Njeno stenjanje se pretvaralo u uzdisaje. „Ajde polako stavi ga cijelog. Želim ga osjetiti cijelog.“ Tiho reče marica. Polako sam nabio do pola kurca. „Ufff uffff….veliki je.“ reče Marica. Nakon još par uboda ušao sam cijeli a ona je zastenjala. Na jajima sam osjetio njenu vrelu pičku. Izvukao sam kurac do glavića i laganim tempom počeo jebati. Tad sam ga nabio do jaja i naslonio se do Marice. „Želiš li imati istovremeno dva u sebi?“ Upitah. Kimnula je glavom i odmah počela pušiti Željin mlohavi kurac. Nisam baš to zamišljao ali neka žena uživa. Izvadila je još uvijek mlohavi Željin kurac iz usta. „Ah ajde me sad komšija izjebi u guzu kad ovaj moj ne može u pičku.“ Reče marica. Na te riječi i njeno pušenje i drkanje Želji se opet počeo dizati. Ja sam pojačavao ritam. „Jebi me komšija jebi!“ Mumljala je Marica s Željinim kurcem u ustima. Osjetio sam da ću biti gotov. Nakon par uboda. Žestoko je nabijem i počnem se prazniti. Osjetio sam grčenje njenog čmara. Kao da je željela usisati u sebe svu moju spermu. Vidio sam da je i Želja svršio. Izvukao sam kurac iz nje i lupio je po guzi. „Nadam se da si uživala.“  Rekoh. Samo se zadovoljno osmjehnula. Otišao sam u kupatilo i oprao kurac. Obukao sam se. Kad sam se vratio Marica je držala ručnik u ruci i krenula prema kupatilu. „dobro si me razguzio. Mislim da par dana neću moći sjediti na stolici.“ Reče i ode u kupatilo. Kad sam izašao Želja je sjedio vani i pio rakiju. Sjeo sam kraj njega i on mi natoči. Sjedili smo u tišini. Popio sam rakiju ustao i otišao bez pozdrava. Iako sam bio zadovoljan učinjenim imao sam osjećaj da je Želja zapravo uživao što me je ljutilo. Morat ću smisliti novu kaznu za njega pomislih. Ostalo mi je malo vremena a morao sam veselo društvo koje mi je jebavao mamu kazniti. Pomalo me je hvatala panika da neću uspjeti stići. Bio sam svjestan da to moram učiniti ovaj tjedan.

Kad sam stigao kući mama je ležala na dvosjedu i gledala TV. Prilikom ulaska odmah je skočila. „Odmori jebat ću te kad nešto sredim.“ Rekoh i produžih u kupatilo. Tuširao sam se i razmišljao o svojoj situaciji. Voda mi je godila. Kad sam se istuširao odlučih se prošetati do kafane. Obukao sam se pokupio novčanik i cigarete i krenuh kroz slabo osvjetljenu uličicu. Pogledao sam na sat bilo je 22:00. U većini kuća se još vidjelo svjetlo. Uđoh u birtiju. Nastao je tajac. Svi su podigli glavu a zatim nastavili sa svojim pričama. Bila je poluprazna a lokalni pijanci bili su raštrkani po ćoškovima svako za svojim stolom. Jedan stol skroz na kraju birtije je bio prazan pa sjedoh tamo. Uskoro se dogega debela konobarica. Pisao sam sms ženi.
„Ti si novi ovdje?“ upita
„Ne. Ti si nova ovdje. Ja sam odrastao ovdje“ odgovorih.
„Ajd ne seri i reci šta ćeš popit“ odgovori ljutito.
„Možda bi ti mogla popit šamarčinu s takvim jezikom!“ dreknuh
„U redu oprosti što ćete popiti?“ upita me.
„De mi veliko hladno pivo!“ rekoh i podignuh pogled.
Bila je ogromna. Dekolte je privlačio pažnju valjda da gledaš samo u njega a ne u njenu stomačinu. Okrenula se i otišla za šank. Ogromni guzovi pojeli su crvene tange čiji gornji dio je bio vidljiv. Donijela je pivo. „Izvolite.“ Reče i osmjehne se. „Hvala“ promrmljah. Nisam ni primijetio da je sjela za moj stol. Kad sam podigao pogled vidio sam ogromne sise kako leže na stolu. Sjedila je uspravno ali sise su bile na stolu. „Trebaš nešto? Upitah. „Ma loše smo započeli. Ja sam Maja. „ reče. „Nismo mi ništa započinjali.“ Odgovorih. Stvarno mi se nije dalo razgovarati jer sam imao košmar u glavi. Odjednom začuh Željin glas „Ajde Majo ponesi dva piva. Jel slobodno?“ upita me. Maja nevoljko otiđe do šanka. „Slobodno je slobodno „ rekoh. Maja ostavi dva piva i otiđe za drugi stol.
„Vidi je nije ovdje niti dva mjeseca a skoro cijelo selo ju jebalo.“ Reče želja i otpi pivo.
„Pravi se javio.“ Odgovrih
„Slušaj nadam se da ćeš se držat dogovora. Pojebo si mi ženu i sad smo kvit.“
„Slušaj ti. Vidio sam da si uživao pa smatram da nisi kažnjen. Najradije bih objavio snimku ali ja sam pošten. Vjeruj da ćeš biti kažnjen.“ Rekoh.
„Uf uživao sam kao nikada. U početku sam bio ljut. Pa me onda bilo sram ali kad ste počeli, ufff. Fino si je jebao i vidio sam da je uživala. Nikad nisam pomišljao da će me uzbuđivati gledajući ženu na tuđem kurcu.“ Reče želja i nastavi pit.
„To ti se zove rogonja. Ti si to radio mom ocu a ja tebi. Da nisi uživao bili bi kvit ali ovako..:“
„Šta ovako?“ upita Želja.
„Još ne znam. Ali bit ćeš na vrijeme informiran.“
Pijuckali smo i ja pogledah po birtiji. Neki pijanac je ostao i navlačio Majine sise a ona se smijala. Pogledao sam Želju. U očima mu se vidjelo da je sretan. Želja popije svoje pivo ode platiti i izađe iz birtije. Mislio sam naručiti još jedno ali sam znao da će me opet daviti Maja. Popijem na brzinu pivo, platim i odem van. Bilo je oko 23:30. Pogledah kroz ulicu. Ma svim kućama je bilo ugašeno svjetlo osim na jednoj. Bio sam sretan jer sam imao orijentir za put prema kući. Kad sam prolazio kraj te kuće ispod ispod prozora začuh stenjanje i uzdisaje. Nisam obraćao pažnju ali zaustavih se pod prozorom kad začuh poznati glas. „Tooooo tooooo.“ Zastanem i oslušnem. „Toooooo KAtoooo.“ Opet začujem. Znao sam da tu živi komšinica Kata. Ali ona je imala oko 80 god. I bila je udovica skoro 15 god. Uvijek je sjedila pred kućom u seljačkoj crnini. Odlučim se vratiti i pogledati kroz prozor. Prozor je bio nešto višlji pa sam se uhvatio rukama i provirio kroz prozor. Na prozoru je bila zavjesa pa nisam jasno vidio o kome se radi. Vidio sam samo dva gola tijela u magli. „Aaaaaaahhhhhhaaaaahhhhh!“ stenjala je Kata. Spustih se dolje Nisam mogao nikako vidjeti o kom se radi ali bio sam po muškom stenjanju siguran da je to svećenik. Probao sam ući u dvorište ali je bilo zaključano. Uz to pas je počeo lajati. Prijeđoh s druge strane ulice u mrak i zapalih cigaretu. Upalio sam drugu cigaretu. Tada začuh otvaranje vrata i ugasim cigaretu. Kapija se otključala i svećenik kao lopov proviri i pogleda lijevo-desno. Kad se uvjerio da nema nikog zatvori vrata i krene prema crkvi. Pa jebote ovaj sve babe jebe po selu. Kad sam se uvjerio da je odmakao krenuh kući. Sjeo sam kraj mame otvorio pivo i ispričao joj što sam vidio. Vidio sam tugu u njenim očima. Valjda je mislila da mu je jedina. A ja…ja sam dobio još veću želju naučiti svećenika pameti i osvetiti oca….

Nema komentara:

Objavi komentar