srijeda, 26. veljače 2020.

Sahrana - Incest priča 3

Otišao sam u kuću i otuširao se. „idem do trgovine, jel tebi treba nešto.“ Upita mama. „Kupi mi cigare.“ Odgovorih. Bio sam sam i smišljao sam plan za večeras. Mama se ubrzo vratila i napravila ručak. Popio sam pivo zapalio cigaru i otišao leći. Navio sam sat u 17:00. Probudio me alarm. Ustao sam i ponovno se istuširao. Uzeo sam ukrasnu vrećicu i u nju ubacio kavu, bombonjeru i butelju crnog vina. „Stara ajd mi odreži jednu ružu.“ Rekoh majci. Izašla je van i donijela crvenu ružu. Stavio sam i ružu u vrećicu kako selo ne bi vidjelo da nosim ružu. Obukao sam se i krenuo ka komšiji. Otvorio sam kapiju i ušao. Želja je sjedio vani sa rakijom ispred sebe. Nije mi bilo svejedno kada sam ušao u dvorište. Imao sam osjećaj straha jer situacija se mogla razvijati na tisuću načina. Sjeo sam kraj Želje. Nasuo mi je rakijicu. „Živio.“ Reče ozbiljno i eksira čašicu. Eksirao sam s njim. Neko vrijeme je bila tišina. Pogledao sam prema prozoru kuće i vidio da njegova žena Marica virka kroz zavjese. Shvatio sam da moram biti dominantan. „I kakva je situacija?“ upitah. „Ja sam joj rekao sve kako si tražio. Ona je rekla da će probati razgovarati s tobom sama.“ „U redu.“  Nasuo sam nam po rakiju i popio. „Ja ode.“ Rekoh. Lagano sam se  s vrećicom u rukama uputio prema kući. Ušao sam. Bilo je dosta hladno u kući. Marica je stajala naslonjena na fotelju. Bila je jako mršava u nekakvoj proljetnoj haljini. Zgodna u licu kratko ošišana. Male sisice i mala guza.  „Jesi za kavicu?“ upitala me. Osjetio sam joj nesigurnost u glasu. „Ne hvala!“ odgovorih. Prišao sam joj i pružio joj ružu. Vidio sam joj po osmjehu da joj godi moj mali znak pažnje. „Imate li čaše da popijemo koju čašicu vina? Želja mi je rekao da morate samnom popričati.“ Dok sam išao na trosjed pogledao sam van da vidim šta Želja radi. I dalje je sjedio na dvorištu i pijuckao. Sjeo sam na trosjed a Marica je donijela vadičep i pružila mi ga. Otvorio sam vino i natočio nam ga sjela je kraj mene prekriživši noge. „Dakle….“ Rekoh. Otpila je gutljaj vina i započela. „Želja mi je objasnio šta se dešava. Ali zašto me želiš? Zašto odjednom moramo vratiti novac. Pa komšija dragi nisam ti ja kurva.“ Upita Marica.  „Nisam niti rekao da si kurva. Ovdje je malo dublja situacija nego što ti se čini. A i tvoj muž već duže duguje. Moj pokojni otac je bio bolestan i nije mogao utjerati dug. Čak je preda mnom molio da mu vrati ali Želja ko Želja. A i kolko čujem više nema seksa među vama.“ Rekoh samouvjereno. „Pa kako ti znaš da nema?“ Pa ne bi ti bila toliko ljuta i nervozna da dobivaš redovito.“ „Pa….“ Htjela je nešto reći ali je prekidoh:“ Vidi. Ja tebe neću na silu jebat. Želim da ti uživaš a on da pati pošto je zaslužio kako se ponašao prema tebi i mom ocu.“ Vidio sam da su joj oči zasjale. „Ali….“pokušala je opet nešto reći ali je prekidoh. „Došli smo do točke na kojoj je tvoja odluka. Ja se mogu ustati i otići ili te ovdje pojebati.“ „Ali šta ćemo bez traktora?“ promuca Marica. „Ne brini ti za traktor.“ Odgovorih zagonetno. Marica je počela gristi donju usnicu u nedoumici. „Na tebi je red Marice.“ Rekoh otpij gutljaj vina. Ona je  i dalje gledala neodlučno prema meni. Nježno krenuh rukom prema grudima. Na prvi dodir je ustuknula ali nije se opirala. Osjetio sam da se trese poput lista na vjetru. Grudi su joj bile male s velikim bradavicama koje su nakon moga dodira počele stršati prema gore. Uhvatio sam je za ciječlu dojku. To me vratilo u vrijeme puberteta kada sam hvatao kolegice za male sisice. „Ahhhhhh“ prozborila je. „Kada si zadnji put bila zadovoljena od muškarca?“ Upitah. „Već dugo ne prošapta“. „I koja je tvoja odluka? Možeš ubiti dvije muhe jednim udarcem. Možeš biti kvalitetno izjebana a u isto vrijeme napakostiti mužu što te ne jebe.“ „hmmmm ne znam što ako netko čuje u selu?“ vidio sam da su ovo samo sitnice i da joj treba samo malo poticaja. „Ja nikome neću reći.“ Rekoh to i nježno je poljubim u usta. Usne su joj drhtale kao u groznici. Stavio sam joj ruku na pičku. Bila je vrela. „Što se mora nije ni teško.“ Reče. U njenom glasu se osjetilo veliko olakšanje. Počela me strastveno ljubiti. „Čekaj, polako…:“ rekoh se i ustanem. „Gazda ajde dođi unutra.“ Viknuh. Želja je došao pognute glave. „Sjedi gazda u fotelju.“ Sjeo je želja. „Eto žena će ti spasiti imanje ovaj put.“ Rekoh sa smješkom. „Nemoj slučajno da čujem da si je udarao ili znaš šta sam ti obećao?“ Kimnuo je glavom. „Odi Marice sjedi kraj mene.“ Rekoh dok sam razvlačio trosjed. Marica je poslušno sjela. Želja je sjedio i gledao prizor. Natočio sam Marici i sebi čašu vina i rekoh „Za uspješnu večer!“ Eksirao sam vino. Marica je ispila gutljaj ali ja sam joj nježno pridignuo čašu kako bi i ona eksirala. Pritom je prosipala po sebi vino. Uzeo sam čašu i stavio je kraj dvosjeda. Poljubio sam je strastveno i ona je prihvatila poljubac. Krajičkom oka sam pratio Želju. Meškoljio se u fotelji. Počeo sam lizati vino koje se slijevalo preko Marice. Prvo vrat. Ona je ubrzano disala. Vidjelo se da dugo nije osjetila muški dodir a kamoli kurac. To me je još više napalilo. Rastrgao sam haljinu kako bi došao do grudi. Dugmići su frcali na sve strane. „Kupit će Želja ljepšu.“ Rekom i pogledah prema želji. On je kimnuo i pritom sam vidio da namješta kurac u gaćama. Očito ga je napalio prizor da mu drugi jebe ženu. Posvetio sam se bradavicama. Grickao samih, lizao cuclao što je ko0d Marice izazivalo valove užitka. Spustio sam ruku na međunožje. Gaćice su bile totalno mokre. Osjet moga dodira izazvalo je uvijanije Marice. Spustio sam se dolje i svukao gačice. Vrelina pičke i vlažnost zapljusnula me. Pička je lijepo vonjala. Prislonio sam usta na dlakavu pičku. U trenu sam osjetio sokove iz pičke i Maričine trzaje. Svršila je. Ustao sam okrenuo se prema Želji. On je izvadio kurac i drkao. „Jel vidiš što si napravio od žene idiote?“  On je samo zurio u mene i drkao kurac. Marica je ležala na trosjedu raširenih nogu i dolazila do zraka. „Nek se jadnica malo odmori za nastavak a ti ga drži nabreklog. Skinuh se i krenuh prema Želji. Vidio sma da je počeo brže drkati. „Vidi Marice kako voli moj kurac!“ Rekoh i namjestih kurac pred Željina usta. Marica se ustala i gledala u nevjerici. Želja je uzeo kurac u usta i počeo ga pušiti lagano kao i prošli put ali ovaj put drkajući. Marica je prišla i počela me ljubiti. Spustio sam ruku na Maricinu pičku i počeo je milovati. „Aaahhhhhaahhhhh“ uzdisala je. „Odmaknuh je od sebe i izvadih kurac iz Željinih usta. Prije nego što sam krenuo na trosjed s Maricom udario sam želju par puta kurcem po licu. Poljubio sam maricu u usta i tiho joj šapnuo na uho „Možeš govoriti što god hočeš dok te jebem. Ponizi ga ako želiš.“ Osmjehnula se Namjestio sam je u doggi pozu preko kauča. „Jebi me. Jebi me molim te kao nikad do sada! Jebi me kad ovaj moj nemože.“ Dreknu Marica. Pljunio sam u ruku i protrljao po pički. Žestoko sam prodru u Maricu i ona kriknu“Tooooooo…..ahhhhh…razvali me….daj mi toj krasni kurac!“ Počeo sam odmah žestoko jebati vidjevši da je Marica u ekstazi. Sobu je ispunjavao zvuk lupkanja mojih jaja o Maricu. „Tooooooooo…..razjebi me…..tooooooo!“ Siktala je Marica u ekstazi. „Napuni me sjemenom. Želima da Želja odgaja tvog sina! Puni me! Na te riječi osjetih grčenje Maricine pičke i počeh se prazniti u Maricu. Uhvatio sam je za obje bradavice ne dopustivši da se odmakne. Osjetio sam pulsiranje i vrelu spermu kako puni Maricu. Na tren sam zažmirio. Kad sam otvorio oči vidio sam Želju u ekstazi. Iz kurca su mu šikljali mlazovi sperme. Tad sam shvatio da je đubre uživalo gledajući kako mu rasturam ženu. Htio sam ga izudarati na licu mjesta, ali sam odustao. Marica je još uvijek ležala na trosjedu. Iz pičke joj se slijevala sperma. Uzela je prstom sperme i liznula. Pogledala je prema Želji i kurvanjski rekla: „Mlađe je slađe!“ On nije reagirao. „I Marice tko bolje jebe? „ upitah provokativno. Marica kao u transu odgovri „Pa ako možeš još jednom ti komšija.“ Na te riječi počeo mi se kurac dizati. Želio sam bar dokazati da sam bolji jebač Marice od Želje Uvidjeh da je stvarno dugo prošlo otkako je jebana….

Nema komentara:

Objavi komentar