utorak, 27. studenoga 2018.

Danju kćeri, navečer majku 2

Vratili smo se taman u vrijem ručka, čak mislim kako smo malo i zakasnili. Njihova majka Sonja nam se obratila sa ljutitim pogledom „Pa gdje ste do sad?“. Blizanke su samo slegle ramenima, pa sam uletio sa isprikom „More je danas bilo tako ugodno, da smo skoro zaboravili se vratiti!“ I uistinu je more tih dana bilo odlično, samo nismo dugo boravili u njemu…
Sve tri cure su se primile posla i za tren stol je bio postavljen. Na moje iznenađenje došlo je jedno od mojih najdražih jela, pun lonac riže sa mesom. Nasmiješio sam se i prionuo jelu. Zbilja sam bio gladan, nakon što sam zadovoljio dvije mlade blizanke…
Poslije ručka, popili smo kavu. Blizanke su se otimale koja će mi što servirati, pa sam im rekao „Obje vas jako volim, stoga se nemojte tući oko toga koja će mi kavu skuhati.“ Shvatile su što sam želio reći, pa su prestale. Tko zna što bi bilo, da nas uhvate?
Do večeri smo uživali na terasi, te otplivali još koju distancu u zaljevu. Ta nedjelja je zbilja bila posebna. A predvečer smo se polako otuširali, dok je Sonja spakirala svoje kofere. Dogovorili smo polazak u 22h, a do tada smo odmorili i popili još koju kavu prije puta.
Krenuli smo oko 22h, nakon što se Sonja pozdravila sa blizankama, mužem i ostalom rodbinom koja je ostala kod njih. Obećali smo se javiti kada stignemo u Zagreb. Za put sam odabrao staru cestu, samo sam ćemo proći tunel Sv. Rok kako se ne bi vozili po serpentinama. Nekako sam vidio olakšanje na licu Sonje, valjda joj nije bilo do previše zavojite ceste. Skoro do ponoći smo pričali, nakon čega je zaspala u autu. Taman negdje na friškom zraku oko Plitvica. Nastavio sam dalje kročiti i uživati u cesti prema Zagrebu, vozeći se cijelo vrijeme starom cestom. Tamo negdje iza Jastrebarskog se probudila, pa smo ulazak u Zagreb proveli pričajući.
Pred njen haustor stigli smo oko 1:30h, izvadili smo stvari. Upitala me bi li joj mogao pomoći do gore, što mi zbilja nije bio problem. Znao sam kako u zgradi nema lifta, pa sve se mora na ruke odnijeti gore. Po dolasku gore, upitala me bi li želio ući i popiti piće. Sonja je bila žena desetak godina starije od mene, plave kovrčave kose, moje visine i vitka, sa lijepim oblinama. Prihvatio sam poziv, jer kako bi mi se odužila za povratak doma. Već mi je na putu pričala kako joj nije do putovanja autobusom…
Njene stvari ostavili smo u hodniku, pa smo otišli u dnevnu sobu. Brzo je donijela nešto za popiti, bezalkoholno jer sam morao još do doma doći i u miru se naspavati. Onda se ispričala kako mora na toalet, te uzela torbu iz hodnika i nestala u kupaonici. Pomislio sam si kako je to malo čudno, ali rekoh nema veze, možda joj je sila. Čuo sam kako razgovara iz kupaonice, valjda se javlja kako je sretno stigla. Te nakon toga vodu…
Sjedio sam tako jedno desetak minuta u sobi, upalio TV i gledao dok ne dođe popiti piće. Kada je izašla, znao sam kako se tuširala, jer je na sebi imala samo prozirnu haljinicu ispod koje se nadzirao donji crveni donji veš. Samo je rekla „Vrijeme je da ti se odužim za prijevoz!“ dok je dolazila prema meni. Ovo zbilja nisam očekivao, pa sam samo gledao u nju i odmjeravao je u njenom hodu. Kako je vježbala imala je duge i vitke noge, te odličnu figuru za svoje godine. Njen hod, pogled i donji veš, uradili su svoje – u mojim gaćama se netko probudio. Došla je do mene i sjela polagano na trosjed, koji mi se nekako učinio malenim. Možda zbog toga što je to žena mojeg prijatelja, a možda i to bilo i iznenađenje…
Ispila je polako čašu crnog vina, kojega si je prije natočila i lagano ruku stavila na moju ukrutu. Ako je do sada postojao otpor, on je sa ovim potezom skroz nestao. Obradovala se što je našla pod rukom i počela ga je polako maziti. Pitala me „Želim ti se odužiti. Molim te, ostani noćas sa mnom u ovom praznom stanu. Hoćeš li?“ Kako reći tim plavim očima NE, to nisam znao. Samo sam kimnuo glavom i ona je počela otkopčavati moj šlic. Brzo ga je izvadila van, ugodno se iznenadila i sagnula glavom prema njemu. Dodir njenih usana bio je mek i ugodan, žmarci su me prolazili. Lagano je dirala i ljubila, dok ga kasnije nije stavila u usta i pušila. Vidjela je kako sam jako uzbuđen zbog situacije, pa je prestala ga drkati i samo mi rukama mijesila jaja. Vidio sam kako se meškolji dok mi ga puši, pa sam rukama počeo maziti je po tijelu. Samo se time još više meškoljila, pa sam nastavio posvuda prelaziti po njoj. Pušila mi je svjetski, pa sam joj rekao „Ako nastaviš, svršiti ću!“ na što je samo jače nastavila. Valovi strasti su se dizali u meni, ali kada ga je počela ubacivati do grla izgubio sam kontrolu. Vrlo brzo napunio sam joj usta, dok je ona uživala u obrađivanju mog kurca. Odmaknuo sam je jedva sa njega, jer mi je glavić bio preosjetljiv. Počeli smo se mahnito ljubiti, te sam legao na nju na trosjedu. Ljubili smo se tako neko vrijeme, dok nisam krenuo niže. Prvo joj obljubivši vrat, pa niže preko grudiju, oslobađajući ih grudnjaka. Imala je divne sise za svoju dob, pa sam se odlučio malo poigrati sa njima. Ljubio sam ih svugdje okolo, samo ne na pravim točkama, što ju je izludilo. Kada sam napokon poljubio bradavice, počela se izvijati ispod mene. Zbilja joj je to pasalo, ali tu nije bio kraj, krenuo sam niže. Ljubivši joj trbuh, sada već sa malim ispupčenjem, ne prevelikim, samo malim. Zbilja je pazila na sebe i svoje godine. Kada sam joj skinuo gačice, naišao sam na mokru šumicu. Sonja se kao i žene tih godine, nije brijala dolje. Dugo nisam imao takvu, pa sam krenuo licem prema dolje. Prvo poljubivši bedra sa obje strane, pa vanjske usne. Cijelo vrijeme izbjegavajući vršak klitorisa, uronio sam u njenu rupicu. Imala je ugodan okus, ne onako sladak kao mlade curice, ali ne i oštar poput nekih koje sam lizao. Kako mi je prijao okus, onda sam prionuo lizanju. Sa rupice sam nakon par minuta krenuo gore na klitoris, zadržavajući se na njemu. Čas sam ukrućivao jezik, čak ga lagano opuštao lizanjem, dok se Sonja izvijala ispod mene. U jednom trenutku samo se ukrutila i prestala disati, dok sam i dalje napadao njen klitoris. I onda izdahnula sa jednim velikima „Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!“, sva crvena u licu i po dekolteu. Taman sam dovršavao pokupiti njene sokove, kada me povukla na sebe i poljubila. Dok smo se ljubili, skinula me mahnito i ugurala u sebe. Izdahnula je dok ga je zajahala, zatvorivši oči. Znao sam kako sada želi da je poševim, ali nisam imao njene planove. Počeo sam polaganim ritmom, jer sam znao kako joj to neće odgovarati. Meškoljila se ispod mene, pokušavajući ubrzati ritam, ali bez uspjeha. Imao sam svoj ritam i želio sam da ovo traje. Jebao sam je tako, ljubeći joj vrat, uši i usne. Kada se već polako zagrijala, ubrzao sam ritam pokazavši joj kako mogu i tako. Oduševila se i više nije borila, napokon je prihvatila igru. Polako smo se ševili tako, izmjenjivali poze. Malo je ona bila na meni, malo sam bio na njoj, malo smo postrance se ševili. Tog dana svršio sam već par puta sa blizankama, Sonja mi je popušila i sada još smo se ševili. Čudio sam se što mi još stoji, ali znao samo kako hoće kada sam sportski tip koji pazi na prehranu. Za kraj bio sam na njoj, ševio je nešto bržim i žešćim tempom. Ječala je ispod mene, jer je valjda bila takva. Ljubili smo se strasno u ševi, sve dok smo oboje gubili kontrolu. Nabio sam se žestoko u nju i prije samog svršavanja, povukao ju za kosu i strasno poljubio. Kako se moj počeo trzati u njoj i bacati spermu, tako se i njena vagina počela neritmički stezati oko mog kurca i svršavati. Ispod jezika osjetio sam kako mumlja, ali nisam skidao usne sa njenih.
Nakon što sam svršio, ostao sam ležati na njoj. Pogledali smo na sat i vidjeli kako je već 3h ujutro. „Ostani noćas sa mnom do jutra!“ Pristao sam, jer sam želio jutarnju dobrodošlicu. Navili smo sat za buđenje, pola sata prije i legli u krevet. Privila se uz mene i tako smo zaspali do jutra.

Nema komentara:

Objavi komentar