utorak, 27. studenoga 2018.

Mamine magične ruke 4

Iz sna me je probudio neki čudan osjećaj. Prvo, što sam osjetio veliku glavobolju, izgleda da mi pivo baš i nije sjelo. Ali ono drugo je bilo drugačije. Osjetio sam kako me ispod pojasa nešto kao dodirnulo, i u polusnu sam se okrenuo na ledja jer sam nekako ležao polubočno. Kad sam se okrenuo imao sam šta da vidim, mada nisam otvarao oči, onako kao u polu snu vidio sam mamu kako sjedi pored mene!! A  bio sam sav ulijepljen od sperme jer samo što sam svršio odmah sam i zaspao. Nije mi bilo poznato koje je doba dana, u sobi je bila kao polutama, mada je meni sve bilo mutno i od pića, glavobolje, no dobre vibracije ispod pojasa su mi itekako godile!

Osjetio sam na kiti njen dah! Sagnula se i mirisala me, jer je po meni sve mirisalo po spermi! Neprimjetno sam gledao, kao pravio se da spavam, a mama me je pažljivo mirisala, bez da me dodirne. Njene usne su bile svuda po meni, mirisala me je iz neposredne blizine. Odjednom sam osjetio dodir – srce mi je zakucalo jače a kita mi je počela pulsirati – to je bio njen jezik na mojoj kiti – mama mi je lizala spermu koja je bila ulijepljena po mojoj kiti! Ali to je bilo tako nježno i osjetljivo , samo dodir jezika, no u meni je to pravilo dar mar! Kita mi je već čvrsto stajala a kako me je lizala on se saginjao ka dole i opet se ponosno dizao. Prelijepa scena! Ja sam se i dalje pravio da spavam, mada sam bio itekako budan. Mama mi ga je lickala tako nježno i osjetljivo, kružno po glaviću i ispod a onda ga je pridržala jednim prstom i usnama mi ga progutala, samo glavić je stavila u usta, vrh kite mi je bio u njenim ustima a jezikom je polako palacala po otvoru i kupila ostatke sperme sa njega. Ljepše odspermljivanje nisam mogao zamisliti (haha evo izmislio sam novu riječ). Već sam imao problema da ležim mirno, jedva sam se sputavao a jasno vam je i zbog čega.

Mama mi ga je tako lijepo i nježno pušila, njene usne su zarobile moj glavić a jezikom ga je kružno čistila. Osjetio sam njen dah na stomaku i na kiti, a on mi je već bio dosegao bolnu tačku istezanja! Svaka žilica je bila puna krvi, a mama mi ga je polako gutala. Kako je mic po mic čistila spermu sa njega, tako je usnama išla dublje, uzimala ga je sve dublje a jezikom je polako palacala i čistila od sperme. Strava! To nije bilo klasično pušenje, to je bilo lizanje koje je išlo sve dublje i dublje po mojoj kiti tako da nisam mogao vjerovati da mi to mama radi! Sve prethodno je bilo korak po korak naprijed, ali ovome se zaista nisam nadao. Bilo je više nego očigledno da je moja draga mamica zavoljela moju kitu – čak i ovaj detalj gdje ga je pomalo gutala, lizala i čistila od sperme je to potvrdjivao. To nije bilo klasično pušenje, ne..ovo me je podsjećalo na film Duboko grlo. Jer njene usne su mic po mic klizile po mojoj kiti kao da nikada neće stati. Vidjelo se da je mama ovo nekada itekako dobro radila. Ali pazite, moja kita je izuzetno debela i dužine 19 – nije to nimalo lak zadatak! No, mojoj mami to nije predstavljalo problem. U jednom trenutku sam osjetio njen nos na mom stomaku-što je bio dokaz da je cijela moja kita bila u njenim ustima. Osjećaj je bio nevjerovatan – mogu reći da to nikada nisam doživio ni osjetio. Osjetio sam kako se mama već bori sa disanjem, ali sve što je radila je bilo tako nježno da je to bilo nevjerovatno.

Strašno sam se borio da se ne pokrenem, bojao sam se da će stati, da će otići. Ali u kiti mi je strašno pulsiralo od te toplote, vlažnosti njenih usana i dodira jezika! Dao bih sve samo da ga usnama prodrka par puta! Ali i dalje taj naš odnos još nije bio toliko otvoren, jer da sam se ja probudio ona bi definitivno prestala. Kada mi je progutala i polizala cijelu kitu polako se počela vraćati nazad. Iako je u sobi bila polutama, i od to malo svjetla vidjelo se da mi kita sija od njenih sokova, kako je usnama klizila unazad tako mi je kita ponosno iskočila iz njenih usana, a ona ga je pri vrhu samo jednom usnama prodrkala i pustila da joj izađe iz usta. Ja sam se malo promeškoljio, bio sam već sav utrnuo kako se nisam micao, to je trajalo nekoliko minuta već, i ne znam, za mene je u tim trenucima vrijeme načisto stalo! Mama se malo osmjehnula i polako ustala sa kreveta i krenula van. To je bilo to, mama se potrudila da mi na najljepši, najhigijenskiji način očisti kitu od svih spremića. Cool, zar ne?? Poslije svega ja sam se samo okrenuo na drugu stranu i kako mi je kita sva bila ulijepljena, ovaj put od njene pljuvačke, ja sam polako miješao kukovima, imitirajući jebanje na plati..polako sam miješao guzom, uživajući, jer mi je kožica tako lijepo klizila po glaviću. Malo po malo, opet sam zaspao.

Nema komentara:

Objavi komentar