utorak, 25. veljače 2020.

Mamina kita - 3.dio

Hrvoje je otišao u krevet bez daljnjeg maminog maltretiranja. Sljedeći dan je otišao u školu, razgovarao sa prijateljima (nije vidio Zorana), i u principu imao dobar dan.

Poslije škole, vratio se kući sa prijateljicom Zrinkom. Voljela je družiti se s njim, i Hrvoje je bio poprilično uvjeren da joj se dopada. Iako je volio njezino društvo i nije loše izgledala, nije ga fizički privlačila. Razlog zašto ju je doveo doma je bio taj da ga njegova mama ostavi na miru.  Ako bi došao sa bilo kojim muškim prijateljem, sisata izopačena kučka bi ga vjerovatno probala pojebati.

Malo su učili matematiku u njegovoj sobi. Tada je Zrinka željela pogledati neki film, pa su legli na krevet. Zrinka se protegnula na trbuh i stavila ruke ispod brade. Bila je mršava cura, ali je imala lijepu guzicu. Hrvoje je legao pored nje.

Kako je film protjecao, skužio je da se Zrinka sve više naginje prema njemu, valjda očekujući da je poljubi. Shvativši da joj je dao krivu impresiju kada ju je pozvao kod sebe, lagano se počeo odmicati od nje. Odglumivši da je umoran, okrenuo se kontra od njezinih nogu i legao glavom na jastuk.

Zrinka je nastavila gledati film, a Hrvoje, konačno se osjećajući sigurno prvi put u nekoliko dana,  utonuo u san.

Sanjao je čudan san. On i Zrinka su se zaljubili, oženili, i išli u crkvu svake nedjelje. Vodili su normalan život. Probudio se, i vani se već primjetno smračilo. Zrinke nije bilo.


Odmah se zabrinuvši, ustao je iz kreveta i otišao provjeriti kamo je Zrinka nestala. Čuo je ritmičko udaranje i pohitao niz hodnik do mamine sobe. Vrata se bila odškrinuta, i zavirio je unutra.

Zabezeknuo se i osjetio kako mu suzi naviru na oči. Zrinka je bila na rukama i koljenima na majčinom krevetu okrenuta prema njemu. Bila je gola, kao i njegova majka koja je sjedila iza Zrinke, žestoko jebajući mladu djevojku. Mora da je imala strap-on.


Dječak je bio ometen činjenicom da je majka držala jastučnicu preko Zrinkine glave, čvrsto  je stežući unatrag kako je jahala curu i zabijala se u nju. Bio je opčinjen prizorom majčinih ogromnih grudi kako se njišu naprijed-natrag, sinkronizirano pljeskajući zajedno sa majčinim tijelom o Zrinkino. Gledajući kako je majka uspjela upropastiti još jedno njegovo prijateljstvo, osjetio je ukrućivanje spolovila u hlačama.

Zrinkino lice je bilo pritisnuto u jastučnicu. Mogao je vidjeti kako se joj usta pomiču hvatajući zrak. Majka se slatko nasmijala prema njemu, ne prekidajući ritam nabijanja u njegovu prijateljicu.


'Oh, Zrinkica, nisam imala pojma da si tako tijesna. Uvijek sam mislila da si prljava mala kurvica.'

Zrinka je zacvilila u jastučnicu.

'Kladim se da te moj sin ne želi pojebati u taj potrošeni šupak, zar ne? Osjećam da drhtiš od te ideje. Želiš kurac mojega sina, zar ne Zrinkice?'

Preko materijala jastučnice boreći se da dođe do daha, Zrinka je uspijela procijediti 'daaa.'

'O, ti mala ružna droljo. Moj sin te nebi nikad pojebao.'

Hrvoje je čuo djevojčino tiho jecanje, pomiješano sa zvukovima seksa.

Majka je nastavila ponižavati njegovu prijateljicu. Osjetivši kako ljutnja raste u njemu, zakoračio je u sobu sa namjerom da stane na kraj tom paklu. Majka je podigla obrvu u znak njegove drskosti.

'Zrinka dušo, želiš da mamica prestane jebati tu tvoju tijesnu pičku? Došla si ovamo moleći me, zar ne? Reci mi što želiš dušo.'

Kroz jastučnicu se čulo, 'Molim vas nemojte. Trebam to!'

Majka se nasmijala pobjednički. Dečko se okrenuo slomljena srca, i vratio u svoju sobu.

Njegova erekcija se nije htjela spustiti. Iako je bio povrijeđen Zrinkinom izjavom, tako se narajcao da si nije mogao pomoći. Izvukao je kurac iz hlača i počeo ga navlačiti. Zatvorivši oči, lagano je klizio rukom po spolovilu zamišljajući mamine velike sise kako se njišu ispred njegova lica, velike bradavice ga škakljaju po usnama i nosu, a tijesna pička mu klizi po kurcu.


'To je za mene?'


Dječakove oči su se otvorile. Ruka mu se smrzla, iako je mu je kurac bio spreman eksplodirati.Njegov pohotni um je nekako uspio iskriviti vrijeme...Zrinka je očito otišla, a majka je stajala pristojno odjevena na vratima njegove sobe. Izgledala je više zabavljena, nego uspaljena.



'Pa, dosta mršav poklon, zar ne? Nije baš mali, ali vidio si na kakve kurčeve sam naviknuta.' Podsmjehnula se. 'I kušala.'


'Mama, zašto si tako zločesta prema meni? Ne razumijem.'


'Buuuu, nemoj izigravati takvo djetešce. Vidjela sam kako me gledaš ranije, znam da me želiš. Želiš da ti popušim taj mali kurčić Hrvi? Izgledalo je kao da ćeš svršiti svaki trenutak.'


'Mama, ozbiljan sam … Ja-'


'Volim pokorne muškarce. To me uzbuđuje. Tvoj otac je bio moj rob. Sve bi učinio za mene.'
Slegla je ramenima, kao da je to bilo jedino bitno objašnjenje.


'Sada, Hrvoje, odlučila sam sa ćeš ti biti moj rob. Napraviti ćeš kako ti kažem, ili ćeš požaliti. Volim te , ali sam jednostavno takva. Znam da je taj stil života nešto novo za tebe, ali iskreno, nije me briga. Naučit ću te da me slušaš.


'Početi ću sa jednostavnim stvarima. Navlači taj mali kurčić dok ti govorim.'


Bio je tako blizu da svrši, da nije mogao odoljeti. Do prije nekoliko dana je volio svoju mamu, a sada nakon svega što se desilo...mržnja, povrijeđenost, bijes...ruka mu je počela žestoko letjeti po kurcu, prizivajući orgazam.


'Dobar dečko, već slušaš. Gledaj kako predsvršotina curi iz tvoje kurčinice.' Naslonila se iznad svojega sina, njezine grudi veličine košarkaških lopti zibajući se blizu njegovog lica. Posežući dolje, počela je trljati senzitivan organ dlanom ruke.


'Napraviti ćeš kako ti kažem, i nikome nećeš spominjati naš mali aranžman, dali sam bila jasna?! Ako ne razumiješ, vjeruj mi, ubrzo hoćeš. Tako je, pokaži mamici kako to radiš.


'U slučaju da pomisliš nekome se izlanuti o nama, ili prijaviti me nekoj službi...pa recimo da sam poduzela određene mjere protiv toga.' Sa slobodnom rukom majka mu je pokazala slike koje je držala.


Prva slika je bila isječak iz videa, gdje je Hrvoje klečao ispred velikog kurca. Iz kuta snimanja činilo se kao da se dječak sprema popušiti veliku kurčinu.


Grozničavo razmišljajući, skužio je da je devijantna mamica sve unaprijed isplanirala od trenutka kada se prvi put pojavio na njezinim vratima one kobne subote. Bio je užasnut koliko je bila pametnija od njega.


Pokazala mu je drugu sliku.


Na toj slici vidjelo se Hrvojevo lice, zatvorenih očiju. Ogroman kurac je bio prislonjen uz njegovo lice, a glavić uguran u usta.


Kurac je bio divovski, ali drugačiji od onoga na prvoj slici. Prošaran debelim venama, činilo se kao da je barme decilitar predsvršotine iscurilo iz njega na njegove oči i usne. Zamahnuo je glavom u nevjerici dok je vidio kako majčina delikatna ruka pokušava držati spolovilo u ruci.


Na slici, Hrvoje je izgledao kao da cucla kurac očiju zatvorenih u ekstazi. Zaključio je da mu je majka izdrkala kurac nekog stranca ravno u usta.


Buljeći u spomenutu sliku, svršio je po majčinoj ruci, potpuno natopivši njezin dlan velikom količinom sperme.


Prije nego se uspio pribrati, majka je skočila na njega, jednom rukom mu pritisnuvši vrat. Počela ga je gušiti, i u tom trenu je shvatio da je fizički puno snažnija od njega. Gušeći se, molećljivo je pogledao prema njoj.


'Mama,' zahripao je. 'Molim te, prestani. Nemogu-'


Drugom rukom, koja je bila zaspermana, razmazala je slinavu izlučevinu po njegovom licu.


'Moli me da te iskoristim, Hrvoje. Reci mami da ćeš biti dobar poslušan dečko.'


'Mama, ovo je bolesno-' počeo se gušiti. Pritisnula je jače na vrat, sve dok nije mogao uopće disati. Crven u licu, konačno je popustio.


'Dobro, mamice, napraviti ću kako kažeš.'


Nasmijala se i popustila pritisak.


'Otvori usta i poliži tu spermu dušo. Ah, tvoje lice prekrito svršotinom me podsjeća na onu noć sa slike. Pokaži koliko voliš jest spermu.'


Hrvoje je otvorio usta i počeo lizati mamine prste i dlan, istovremeno razmišljajući kako da se izvuće iz ucjene. Možda bi mogao pronaći i uništiti sve one slike…


Vjerojatno ih nije ni držala u kući. ..


'Kako si ti dobar dečko. Vidiš, znala sam da voliš papati spermu. Znala sam da ne želiš da izvjesim one slike po školi, ili pošaljem sa mailom tvojim prijateljima. Kako si ti dobar dečko koji sluša svoju mamu.


Hrvoje je sada bio u smrtnom strahu pred njom i njezinim spletkaroškim umom. Znao je da se mora pokoriti svakoj njezinoj želji, barem do trenutka dok ne smisli kako da zustavi tu ludu kučku.


'Dobar dečko, poliži svu kremu sa mamine ruke.'


Ako ništa drugo, barem ga je gledala kao da ga ponovno voli.

Nema komentara:

Objavi komentar