utorak, 25. veljače 2020.

Swing zurka

Mi smo bracni par i svingeri smo vec 6 godina. Oboje sada imamo po 38 godinu.
Poziv za zurku smo dobili od prijatelja sa kojima smo par puta imali sex. Objasnili su nam da je zurka kod njihovih prijatelja, da ce biti nekoliko parova, ali da nemoramo da usestvcujemo u nicemu ako to ne zelimo. Mozemo samo posmatrati ili se ukljuciti, ako nam se neko svidi.
Ceo taj dan imali smo tremu, jer je to bila novost za oboje. Ona je obukla dugu crnu haljinu sa velikim izrezom i dekolteom. Ispod je imala crne samostojece carape i minijaturne tangice. Naravno visoke stikle su bile obavezne, kao i nekoliko detalja od nakita. U pola devet smo bili na toj adresi i pozvali prijatelje da nas uvedu. Bila je to poveca kuca sa lepo sredjenim dvoristem. Domacini su bili par od cetrdesetak godina, ona visoka plavusa, dugih nogu i prelepog lica. On je bio covek za koga bi se moglo reci da dobro izgleda u svojim godinama, crne kose prosarane sa ponekom sedom.
Uveli su nas u prizemlje koje je bilo uredjeno kao da se radi o nekom klubu ili cafeu. Poveci sank, nekoliko koznih garnitura, nekoliko stilskih stolova i dosta jastuka i taburea po podu. Kada smo mi stigli u prostoriji su bili nasi domacini, prijatelji, jos dva para i prelepa mladja devojka izazovno obucena koja je posluzivala pice i koja je tu bila hostesa. Mora se priznati da su svi dobro izgledali. Svetla su bila prigusena, muzika je dopirala iz skrivenih zvucnika, a prostorijom se sirio miris aromaticnih sveca. Poveli su nas u obilazak ostalih prostorija. Na istom spratu su bili jos dva velika kupatila i tri sobe(sa velikim bracnim krevetima) do kojih je vodio dugacki hodnik. Domacin nas nije upoznao sa ostalim gostima, vec je ostavio da sami odlucimo ko nam je interesantan. U narednih sat vremena dosli su jos 2 para, dve cure i jos dva mladja momka. Sve u svemu bilo nas je 7 parova i jos dve cure, dva mladja momka i prelepa hostesa. Atmosfera je bila opustena, pice, hrana i djuskanje uz muziku. Tek oko ponoci su pocele prve varnice u smislu ljubakanja i pipkanja medju gostima. U medjuvremenu smo prijatno caskali sa gostima o svemu. O dosadasnjim iskustvima, zeljama, stanjima. Upoznali smo par koji je bio u vezi oko 5 godina i koji je, kao i mi prvi put bio tu i koji je bio u kasnim dvadesetim, tako da smo nas cetvoro stajali sa strane i posmatrali sta se desava. Posle ponoci su se dva para uputila ka jednoj od soba.To je bio znak da se atmosfera podigne na veci nivo.
U fotelju do nas je sela gazdarica sa dva mladja muskarca koji su sami dosli. Za cas je ostala samo u sandalama boje zlata. Smenjivali su se na njenim usnama i mackici. Domacin je sedeo u barskoj stolici, dok su mu hostesa i dve cure pusile. Cas jedna cas druga. Jos jedan par se mazio u cosku, dok su se ostali pogubili po sobama. Prostorije su se za cas ispunile uzdasima i dahtanjem. Nas cetvoro smo krenuli da obidjemo sobe. U prvoj sobi su bili ono cetvoro koji su prvi krenuli ka sobama. Naguzene, ljubile su jedna drugu, dok su ih partneri tucali otpozadi. U drugoj sobi je bio mladji par(samo njih dvoje). On je lezao na ledjima, dok je ona jahala na njemu. Bila je u minicu, cak je imala i tangice na sebi samo malo pomerene u stranu.
Jebacina je trajala nekoliko sati. Ucesnici su prekidali samo kad bi dosli po pice ili otisli na tusiranje. Nas cetvoro, iako napaljeni smo se uzdrzali od sexa. Malo smo se mazili u svojoj lozi dok smo posmatrali ostale.
Nekoliko sati posle ponoci svi smo se grupisali u prizemlju. Pre toga su mnogi otisli na tusiranje i po pice. Tu je domacin otvorio ogroman sampanjac koji smo svi na iskap popili i onda je predlozio jednu igru. Ko hoce da ostane. Predlozio je da svi odemo u jednu sobu sa ogromnom ugaonom i da se sve zene rasporede po ugaonoj jedna do druge, skinu, stave povez na oci i stanu u dogy pozu. Doneo je i ogromnu kolicinu kondoma. Mi muskarci bi onda neizmenice jebali jednu pa drugu, dok one ne bi znale ko ih jebe.
Zena i ja smo se samo pogledali, nasmesili i to je znacilo da ostajemo. Od nas sedam parova jedan par je krenuo kuci, dok su oba momka i tri cure ostale. Znaci ostalo je 9 zena i 8 muskaraca, sto je znacilo da ce neka morati i da odmara malo.
Dok smo navlacili kondome, zene su se vec namestile. Moja zena je bila tu negde u sredini ugaone odmah pored mlade hostese. Ja sam odlucio da prvo pridjem mladoj hostesi, jer cu moci i svoju zenu da posmatram iz prvog reda. Jedan od mladjih momaka je za to vreme prisao mojoj zeni koja je inace jako zgodna, a u ovoj pozi je tek bila savrsena i totalno neodoljiva i sexy. Dok sam ja poceo da jebem hostesu, mladic je poceo polako da tuca moju zenu tik pored mene. Ona je pocela da stenje i da se uvija. Brzo smo promenili partnere. Ja sam sada jebao devojku od onog para sto je isto bio prvi put na ovakvoj zurci. Za to vreme su se muskarci u mojoj zeni menjali. Jedan po jedan. Svo vreme sam kraickom oka gledao zenu koja je na trenutke vristala od uzbudjenja. Ja sam vec dva puta bio svrsio kada sam prosao sve devojke i dosao do svoje zene, koju sam cuvao za kraj. Do tada su kroz njenu picu prosli svi iz sobe osim mene. Njena pica je izgledala ko nikada pre. Sva crvena i toliko je tecnosti iz nje curilo da nisam mogao da verujem da je sve to njena tecnost. Toliko je bila mokra da sam samo skliznuo u nju bez kondoma, pa je shvatila da sam to ja. Izgubila je glas vec bila od toliko uzdisanja, ali je i dalje uzdisala i uvijala se ko macka oko mog vec crvenog kurca koji je i dalje bio dignut. Nju sam jebao do kraja. Svrsio sam u nju dok je ona vristala od uzbudjenja. Guza joj je bila crvena od hvatanja raznih muskaraca pre mene. To je bio otprilike i kraj ovog grupnjaka. Devojke su polako skidale poveze preko ociju i sedale na ugaonu da dodju do daha, a i mi muskarci smo pored svojih zena sedali i dolazili takodje do daha. Dok je vecina krenula ka kupatilu, zena me je poljubila socno u usta i rekla "Menjali su u meni... Ne znam ni koliko njih me tucalo i priznajem da mi je jako prijalo. Svrsila sam nebrojeno puta." Zagrlio sam je i onda smo i mi krenuli ka kupatilu. Posle smo se svi obukli. Zena je onda nasula povecu casu viskija na sanku i popila je...
Krenuli smo kuci, ovaj put svako svojoj...
I dalje ne znam ko je vise ovo vece uzivao i kako smo toliko izdrzali. Nedelju dana smo se oporavljali od ovoga, ali nam osmeh sa lica nije silazio.

Nema komentara:

Objavi komentar