utorak, 25. veljače 2020.

Stidljiva kolegica

Krajem godine trebao sam sa kolegicom iz firme otići do Bihaća na tri četiri dana radi nekog popisa opreme. Nikako mi se nije išlo ali nisam imao ni mogućnosti da nekako eskiviram taj odlazak u Bihać i to tri četiri dana pred novu godinu, još kad sam saznao da ću ići sa kolegicom Amrom došlo mi da se objesim. Amra je razvedena žena, crnka oko četrdeset godina, meni iz nekog razloga totalno neinteresantna čak šta više odbojna ali šta je tu je. Krenuli smo pravo rano, četri pola pet, jutro nije moje vrijeme tako da sam šutio i vozio šuteći i Amra je dremuckala i šutila kao i obično. Stigli smo u Bihać i naravno odmah prešli na posao ne bi li uspjeli barem jedan dan ranije a se vratimo u Sarajevo iako se njoj nije žurilo jer su joj djeca sa bivšim na zimovanju ili tako nešto. Taj dan smo se prijavili u hotel malo ranije te joj predložih da ostavimo stvari u sobama i odemo prošetati po gradu. Nakon malo duže šetnje svratili smo u neki kafić na piće. Ona se raspričala što mi je bilo neobično jer inače je jako tiha, malo po malo i tema seks dođe na red i tu se Amra nakon četiri pet Jegera potpuno opustila i uz put mi objasnila da joj je isto razvedenoj kao i kad je bila u braku jer se sa bivšim mužem seksala samu u prvih par godina braka a kasnije je skroz prestala. Počeo sam je zezati da je baš zagorjela i da je vjerovatno zaboravila kako se to radi na što mi je uzvratila kroz šalu da bi se lako prisjetila kad bi je neko htjeo dobro izjebati. Gledao sam je u i smjeskao se, shvatila je šta je rekla i oborila pogled i prestala pričati. Približio sam joj se i spustio ruku na njeno koljeno očekujući da će me odgurnut al eto da probam pa ako prođe, prođe međutim ona je svoju ruku stavila na moje bedro. Skoro trčeći smo napustili kafić. Jedva smo nekako došli do njene hotelske sobe odmah sam uspio prepipati šta se nalazi ispod slojeva odjeće. Imala je ekstra velike sise koje je skrivala sa dva grudnjaka. Dok sam je ljubio po vratu uspjela mi je skinuti pantole i bokserice. Kurac mi je bio več uveliko dignut a ona ga je a ona se bacila na posao drkajući ga. Skinuo sam joj jaknu, haljinu i jedan grudnjak al je tu bilo još posla. Krenula je da ga stavi u usta lagano me ljubeći, gurnuo sam je na krevet i svukao joj gaćice i najlonke do ispod koljena jer je još uvijek bila u čizmicama. Kleknuo sam pored kreveta i provukao glavu između njenih nogu i počeo joj lizati vlažnu picu dok sam je rukama milovao one ogromne sise držeći joj ruke, svšila je stenjući i prigušeno vrišteći, počela me je moliti da ga stavim u pičkicu jer će poludjeti. Ustao sam a ona se okrenula uhvatila me rukama za dupe i počela ga luđački sisati. Uhvatio sam je za kosu i rekao da ću svršiti ako nastavi tako da ga sisa a ona je samo kimnula glavom i nastavila, svršio sam joj u usta a ona se oblizala i pokušala da strgne najlonke sa nogu i čizama ali je uspjela da smo malo više raširi noge. Okrenula se na stomak i svukla sa kreveta i moleći da je jebem sleđa jer najviše voli da ga prima sleđa. Uhvatio sam je za kukove i naslonio kurac na pičkicu.Molila me da joj gastavim u picu jer ne može da izdrži. Ubacio sam glavić i krenuo da je jebem jaće dok nije ponovo svršila, vrištala je u jastuk, grčeći se.Nakon desetak minuta sam ga izvadio i legao na krevet a ona se okrenula i počela ga sisati. U međuvremenu smo uspjeli da skinemo najlonke i čizme, popela se na krevet, prekoračila mi i nastavila da se nabija dok se nije skroz zadihala i legla na bok, privukao sam joj se s leđa i nastavio nabijati u picu rukom masirajući klitoris, ponovo je svršila a i ja sam bio blizu, izvadio sam ga a ona ga je usisala ustima, držao sam je za kosu, kad sam osjeti da više ne mogu izvukao sam joj ga iz usta i drkajući svršio po njenim sisama i stomaku. Ležali smo na krevetu zezajući se zaspali izmoreni. Naravno, naredna narednih dana smo samo tražili priliku da se jebemo.

Nema komentara:

Objavi komentar