nedjelja, 8. ožujka 2020.

Flashing

Vec par godina unazad imam zanimljivih iskustava sa ljetovanja u Grckoj a sve je pocelo sasvim slucajno,na plazi sa nas dvadesetak maksimalno na istoj,posto je bilo pozno ljeto..naime,od sjedenja bez peskira,nakupilo se pjeska u kupacim gacama i mahinalno,ne pustajuci neki bezvezni roman iz ruku,povukao sam gacice da istresem isti i ispala mi kurcina i jaja iz njih a sa njima i oci na izbezeknutu ''komsinicu'' iz susjednog pansiona...Naime,ona se brckala u vodi na par metara daleko od mene i zene,koja je leskarila tik do mene i vjerovatno me mjerkala ili je slucajno pogledala bas u momentu kad je meni ispao kurac iz rastegnutog kupaceg i ja sam to u momentu zapazio..Naravno,kad sam skontao o cemu se radi,a to je sve par sekundi,nisam se ni potrudio da ga ocmah vratim,cak sam jos vise razvukao gacice i ''ucinio'' gospodi/ci od nekih 40-ak godina,sa povecim sisama, da uziva gledajuci kurac koji je u momentu poceo da se dize i kojeg je bilo skoro pa nemoguce vise upakovati u gace pa je pri ''namjestanju''gaca dobar dio ostao van njih.Sve to gledam kroz naocale,namjenski kupljene za plazu sa tamnim staklima da se mogu mjerkati sise i guzice koje defiluju plazom dok ''citam knjigu...Ugodjaj je prekinula zena sa ''idejom'' da idemo u vodu u koju sem skoro pa cetvoronoske ufuljao zbog kurca na karlicnoj kosti u kojoj sam navaljivao na zenu da se izjebemo,napaljen do kraja ali posto je ona u tripu da ce neko skontati za cas sam ja istresao svoju nevolju...prica se tu ne zavrsava; nasa terasa u pansionu je gledala na terasu ''komsinice'' koju sam tek tada zaista i skontao..a skontao sam i da je sjedila na njoj sa jos nekom djevojkom slicnom njoj,istusirana nakon plaze i pila neki sok i gledala u mom pravcu,sa majicicom na bretele i peskirom u vidu minica a u momentima kad moja zena nije bila na terasi,ispod suknje se ''pojavljivala'' picka,izbrijana sa velikim usminama...Ne treba da naglasim da je kurac opet poceo da cupa dlake i pravi nevolje a posto uglavnom sjedim u boksericama poslje plaze,poceo je i da se pojavljuje sa unutarnje strane butine...samo sam se uvukao dublje pod sto,da zena ne primjeti i uzivao na izmjenicno pokazivanje picke i kurca potpunim strancima..dva dana sam bio u tom transu,zenu sam jebao bar tri puta dnevno, a kad sam skontao da se ''komsinica''pakuje i da ide,taj drugi dan,tj vece sam potpuno skinuo bokserice i u sumraku sjedio na stolici sa ukrucenom kurcinom i navlacio ga ispod stola na ''izvolite'' objema ''komsinicama...na samom kraju,u mommentu dok je zena bila okrenuta im ledjima,od iste sam dobio picku naguzenu,u fazonu ''samo da pokupim stipaljke sa poda... kupljenje je trajalo nekih pola minuta...zena je bila odusevljena seksom  tih dana...

Nema komentara:

Objavi komentar