nedjelja, 8. ožujka 2020.

Sex klub

Bili smo u sex klubu . momak I ja . Sipao mi je nešto u crno vino I smejao se. Govorio je popi , popi. Brzo sam sve popila na eks. Šetali smo se od jedne sobe do druge. Parovi su vodili ljubav. osetila sam jak priliv krvi u glavu I u pičku. Strašno uzbudjenje. Legla sam pored jedne devojke koju je jebao neki tip. Mazila sam joj silikonke , ništa. Okretala je glavu od mene. Ustala sam I u hodniku se ljubila sam jednom devojkom višljom od mene. Svi smo bili u donjem vešu. Mazile smo se I ona me je odvela u drugu sobu. Ljubile smo se a moj momak se spremao da nas liže. tu je uleteo neki klinja , legao na nju I nije mogao da mu se digne. Otišla sam dalje, momak me je pratio. Predivan par je vodio ljubav. Legla sam pored nje moj momak iza mene a taj tip je počeo da rovari prstima u mojoj pičkici. Video je da mi je jako lepo I da glasno stenjem I usporio je jebanje sa ovom svojom koja me je gledala u čudu. Svršila sam mu po prstima.

Nema komentara:

Objavi komentar