nedjelja, 8. ožujka 2020.

Bodi

Bilo je to u vrijeme kada sam tek poceo otkrivati cari seksa.
Elem, posrecilo mi se i zbario sam trebu koja je bila tri godine starija od mene. Mnogi ce reci nista posebno ali kada je tebi sesnaest to je velika razlika. Nakon par dana, na jednom derneku (zurci) prvi put je bila prilika da se pofatamo u jednoj sobi.
I naravno ja kao napaljenko poceo da je gombam i izvlacim majicu iz farmerica. Vucem ja kao sivonja ali nece. Ona samo prozbori "bodi". Ja se ne obazirem i ponovo izvlacim njenu majicu ali nema sanse. Ona ponovo "bodi". Ja i dalje ne kontam pa teglim kao konj a nju valjda vec pocelo da boli pa rece "imam bodi covjece". Ja tada sa blago magarecom facom gledam u nju a ona zavuce ruku i otkopca taj usrani bodi.
Kakav blam...
Sto ti je iskusna mala, jos svasta sam ja naucio od nje.

Poslije nisam imao problema s tim dijelom zenske garderobe.

Nema komentara:

Objavi komentar