nedjelja, 8. ožujka 2020.

Oko

Bio je pocetak 90-tih. Jedina zabava mladih odvijala po kucama uz nekoliko cigareta, kupljenih na komad i seoske brlje iz domace radinosti. Bila sam mlada, lepa i neiskusna.
Tadasnji moj momak bio je muzicar ( nekoliko godina stariji od mene ) , roker koji se tih godina, kao i vecina, otisla u narodnjacke vode. Njihove zurke bile su opustene i veoma popularne.
Dosta smo se druzili i posecivali, cini mi se vise nego sto to danasnja omladina cini.
Sve to nije ono sto zeleh reci, mozda samo zal za mladoscu.
Jednom takvom zgodom, momak mi se unervozio, hoce me nesto pitati, vidim po njegovom ponasanju da nesto zeli  a  ne moze izustiti.
Odvojimo se od ostalih, osamimo u neku sobu i on mi objasni svoju zelju. Pre bih rekla, bolecivo me je zamolio, obzirom da je poznavao moje neiskustvo i sramezljivost.
Ja da sedim na krevetu i gledam  kako drka, on u trenutku kada ce svrsiti otrci do najudaljenijeg dela i vidi moze li dobaciti do mene. Pristanem ja na tu igru, delovalo mi je cak i zabavno. Naravno, sve do trenutka kada sa udaljenosti od tri metara nije istrcao svu tekucinu direktno u moje oko, ( tacnije zenicu ) koje je pocelo od siline udarca sperme da otice i otice i otice.
Kuci ne znam sta sam spetl

Nema komentara:

Objavi komentar