nedjelja, 8. ožujka 2020.

Nastavnica Jelena

Jelena je bila nastavnica Srpskog jezika u osnovnoj skoli. Bogata feministkinja, zena u kasnim tridesetim godinama, neudata. Skoro stalno je nosila neke uske farmerice, stajale su joj kao salivene. Imala je veliku guzu, nije bila debela, ali zato grudi. Ni traga ni glasa od sisa, imala je plavu kosu do ramena. Uvek stroga, sa strogim izrazom lica, grubim glasom. Volela je da ponizava muske ucenike, dok je sa zenskama bila ok. Cesto bi izlazila sa casa, i vracala se posle desetak minuta, ali izgledala je cudno. Bas kao da je minut pre toga dozivela strasan orgazam, bio sam napaljen tada na nju do bola. Priblizavao se kraj skolske godine, zavrsavao sam osmi razred. Sa Jelenom se nesto cudno desavalo, dolazila je skoro pijana na casove, bila nadrndanija nego inace. Bio je cetvrtak, isli smo popodne u skolu, a imali srpski 5ti i 7mi cas. Petog casa, izasla je na svoju uobicajenu pauzu, dugo je nije bilo na casu. A onda je dosla i predavala veoma drhtavim glasom i diskretno se dodirivala. Primetio sam da nije donela kljuc njene kancelarije sto je znacilo samo jedno - kancelarija je bila otkljucana. Izasao sam do wc-a, i krenuo pravo ka njenoj kancelariji. Usao sam tiho, ceprkajuci po njenoj torbici pronasao sam vibrator, koji je jos uvek bio mokar od njenih sokova, toliko sam bio napaljen da sam ga olizao celog, imao je onaj miris zrele picke. Kita mi je bila tvrda kao kamen, jednim prelaskom ruke preko nje bio sam blizu svrsavanja. Brzo sam ga stavio iznad soljice za kafu i spricnuo nekoliko puta, a onda otisao sa "mesta zlocina" Vratio sam se na cas kao da nista nije bilo, a sedmog casa ona je dosla sa soljicom ukoju sam svrsio...

Nema komentara:

Objavi komentar