nedjelja, 3. svibnja 2020.

Kućna pomoćnica

Kad sam došla da radim kod nijh, imala sam 25, oni stariji pet, odnosno šest godina. Petar i Ana, skladan, uspešan par. Stanovali su u velikom, lepom stanu u centru. Nisam znala tačno čime se bave, ali očigledno je da su bili bogati.
Spremala sam im stan tri puta nedeljno. Često su kod kuće boravili po cele dane, očigledno nisu imali pravo radno vreme. Izuzetno kulturni i obrazovani, ljubazni i puni razumevanja. Plaćali su više nego što sam mogla da dobijem na bilo kom drugom mestu. Zauzvrat, trudila sam se da sve obavim perfektno.

Živela sam s dečkom u iznajmljenom stanu i često smo komentarisali kako sam imala sreće da naiđem na takve poslodavce.

Pravili su žurke i proslave, pa su tražili da radim i uveče, ponekad do kasno u noć. Ana bi uvek pozvala mog dečka da ga obavesti kako ću se zadržati duže...

*

Navikla sam na njihovo slobodno ponašanje, nekoliko sam puta oboje videla potpuno gole. Postidela bih se i okretala glavu na drugu stranu, a oni se samo smešili, neopterećeni.

Sve je počelo bezazleno, tako sam bar mislila. Jednom sam Petra zatekla u krevetu kad sam došla na posao. Ležao je go, sa uzdignutom kitom. Na čas sam zastala, gledajući lep komad. Okrenula sam se i brzo krenula ka kuhinji.

Ustao je i, onako go, došao do mene. Ležerno je otvorio frižider i dohvatio neki sok.

- Nadam se da ti ne smeta, nije to neka velika stvar. Mi smo, kao što znaš, veoma otvoreni i glupo je da se pred tobom krijemo, zar ne?

Klimnula sam glavom, ne gledajući ga.

Prošao je pored mene, dodirujući me ramenom. U prolazu me je nežno potapšao po guzi, namignuo mi i vratio se u sobu.

Treba li reći da sam se naježila od tog dodira i zadrhtala...

*

Već sledećeg dana se sve ubrzalo i okrenulo u neočekivanom pravcu.

Ponovo je bio sam, go je sedeo u kuhinji i pio kafu. Gledao me je pažljivo, dok sam sklanjala pogled u drugu stranu. Okrenuo je stolicu tako da mogu da vidim kurac koji mu je visio među nogama.

- Viđala si ovo, zar ne?
- Naravno, promucala sam. Živim s dečkom već dve godine.
- Pa, šta se onda stidiš...

Ustao je, zagrlio me s leđa. Osetila sam kurac na svojoj guzi.

- Voleo bih da mi malo pomogneš. Ana ovih dana dosta radi, veoma je umorna.

Uhvatio me za ruku i spustio je na svoja jaja.

Prepustila sam se, drhteći. Ne ispuštajući ga iz ruke, a on mene iz svog zagrljaja, povede me do spavaće sobe.

- Ne brini, neću ti ništa. Ako ne želiš, sve je u redu...

Legao je na leđa, kurac mu se polako podizao.

- Isprazni mi jaja, molim te, tiho je rekao.

Sela sam pored njega i izdrkala mu gotovo ga ne gledajući. Svršio je u moju ruku, tiho jeknuvši. Odmah sam ustala i krenula da je operem u kupatilu.

Pustila sam vodu i za tren pogledala u njegovu spermu. Uhvatio je taj pogled. Došao je da se istušira...

- Hvala, rekao je i ušao u tuš kabinu...

*

Ana se ponašala najnormalnije, iako sam bila sigurna da joj je rekao šta se desilo. Činilo mi se da je čak postala i ljubaznija prema meni.

Neposredni i nežni jedno prema drugom, osvojili su me upravo time. Dečku nisam smela da kažem šta mi se desilo, uostalom bio je to mali događaj bez velike važnosti, činilo mi se.

Nakon nekoliko dana, shvatiću koliko nisam bila u pravu.

Organizovali su proslavu na koju se okupilo desetak ljudi. Zamolili su me, kao i uvek, da im se nađem oko gostiju i posluženja. Bili su to sve mlađi ljudi, obrazovani i elegantni. Igrali su, zezali se i uživali u hrani.

Negde pred ponoć, Petar me je pozvao da mu nešto pomognem.

Ništa ne sluteći, pošla sam za njim u veliku ostavu u kojoj su držali stotine boca vina. Zatvorio je vrata za nama.

- Mnogo sam nervozan, pomozi mi, molim te, da se smirim, rekao je gledajući me u oči.

Otvorio je šlic.

Zapanjeno sam pogledala u njegovo lice, pa spustila pogled na mlohavi kurac.

Uhvatio me je za ruku, nežno i bez pritiska. Spustio je među svoje noge.

- Molim te, ponovio je, nemamo mnogo vremena.

Oborenog pogleda, nežno sam natezala njegovu kožicu. Podizao se sporo.

Ponovo blago i bez ikakvog pritiska, spustio je ruke na moja ramena. Nije bilo dileme šta želi.

Spustila sam se na kolena i uzela ga u usta.

Duboko je uzdahnuo. Milovao me je po kosi. Pokušala sam da se odmaknem kad je bio blizu svršavanja, ali me je zadržao nešto jačim pritiskom na teme i svršio mi u usta.

Polizala sam ga, vratila ga u pantalone i zakopčala mu šlic.

Kad sam ustala, poljubio me je, senzualno obavijajući jezik oko mog.

- Hvala još jednom, rekao je, dohvatio dve boce vina i nestao.

Sredila sam kosu i vratila se na proslavu.

*

- Bila si sjajna sinoć, rekla je Ana. Voleli bismo da te počastimo za to.

Sedele smo za stolom i pile kafu. Tresla sam se iznutra, podozrevajući da joj je Petar sve ispričao.

Pružila mi je maleni paketić, uvezan mašnicom.

- Ma, ne, nikako, rekla sam, ionako ste veoma ljubazni prema meni...
- Hajde, to je samo sitnica. Otvori, molim te.

Snebivajući se, otvorila sam kutijicu. Unutra se nalazila tanka, zlatna narukvica.

- Ma, ne, ne mogu to da primim, odlučno sam ustala.
- Molim te. Znači mi to što si s nama...

Nakon kratkog ubeđivanja, nevoljko sam prihvatila neočekivani poklon.

- Ako misliš da bi ti dečko mogao praviti problem, nazvaću ga i ja...
- Ma, ne...

Uhvatila me je za obe ruke i pogledala u oči.

- Imam jednu malu molbu za tebe.

Pogledala sam je upitno.

- Sutra idem na depilaciju. Znaš da je to dosadno. Možeš li da mi praviš društvo, molim te. Zakazala sam i za tebe.
- Ali, moram da radim...
- Ne brini, neće stan propasti ako ga jednom ne očistiš, dodala je, ustala i kratko me zagrlila. Imamo zakazano u 11...

*

Bojala sam se tog tretmana. Nisam uspevala da shvatim šta je time želela da postigne, ali neka namera je sasvim sigurno postojala.

Pošle smo kao dve prijateljice, neobavezno ćaskajući usput. Salon se nalazio u jednoj zgradi, na četvrtom spratu. Kad smo ušle, oduševilo me je koliko je sve bilo lepo uređeno.

Pozdravile smo se s plavom devojkom, otprilike Aninih godina. Pozvala nas je odmah da se svučemo.

Ne ustežući se, Ana se svukla očas. Pogledale su u mene, pa sam, otežući, to učinila i ja.

Stidela sam se svoje čupave pice i dlaka po nogama. Dlake među nogama sam sređivala samo trimerom. Učinila sam to i prethodne noći, skraćujući ih na jedan milimetar.

- Čupava pica, to odavno nisam videla, nasmejala se Ana. Sad ćemo to srediti, zar ne, rekla je, gledajući u devojku.
- Naravno.

Ustvari, nisam stigla ni da se snađem i tretman je bio gotov. Depilacija je uklonila sve dlake s mog tela.

Dok smo se vraćale kući, Ana se trudila da bude ljubazna, ne pominjući salon.

Odradila sam svoj posao i kući otišla pitajući se šta stoji iza toga...

*

Petar je bio sam u stanu. Hodao je go i telefonirao, kad sam ušla.

Dok sam se pripremala za današnji posao, prolazio je pored mene, nekoliko puta me tapšući po guzi i milujući mi kosu, nekako uzgred i neobavezno.

U jednom trenutku je podigao glas na onog s druge strane telefonske linije. Načas sam se uplašila i pogledala ga upitno.

Ne prestajući da govori, prišao mi je s leđa, naslonio se, zagrlilo me slobodnom rukom, pa je spustio na moju sisu, nežno je meseći.

Tresla sam se, nepomična. Govorio je sve glasnije i mesio me, sve jače stežući. Zatim je podvukao ruku pod moju majicu, pa i ispod brusa.

Prekinuo je razgovor neočekivano, povukao ruku i odmakao se.

- Jebote, kakav kreten, mogao bih da ga udavim.

I dalje je govorio glasno.

- Pička bezobrazna. A, toliko sam mu toga učinio u životu...

Uhvatio me za ruku i poveo prema spavaćoj sobi, ne prestajući da ponvalja – pizda, pizda bezobrazna...

Sleđena, nisam umela da se suprotstavim. Bacio je mobilni telefon o zid. Raspao se na nekoliko delova. Preplašila sam se kao da je mene bacio o taj zid.

U trenu mi je svukao majicu preko glave, spustio suknju, zatim uklonio brus i gaćice.

- Lepo si se izdepilirala, rekao je nižim glasom, dok mu je kurac već poskočio.

Da, bila sam spremna za njega. Spustio me je na krevet, na leđa, raširio mi noge i ušao.

Svršila sam za nekoliko minuta, dok se silovito nabijao u mene.

Odjednom, poteže kurac iz mene, ostavljajući me praznu, zgrabi za kosu i nabi mi ga u usta, svršavajući uz urlik. Taj me je urlik potpuno zarobio i ukrutio.

Kad sam progutala njegovu spermu, pustio mi je kosu i spustio se među moje noge. Prepustila sam se njegovom jeziku, svršila još jednom.

- Želim da te čujem, rekao je.

Prvi put sam dopustila da iz mene iscedi dubok uzdah.

- Može to i glasnije, rekao je, ustao i nestao u kupatilu.

Kad sam se pribrala, već je izašao iz stana.

Obukla sam se i nespretno pokušavala da se vratim poslu, ali sve vreme su mi pred očima bile upravo doživljene slike.

Da li da dam otkaz i nestanem? Zašto to radi, kad ima tako lepu ženu? Zna li Ana i kako će reagovati ako joj kaže?

Milion pitanja, na koja nisam nisam imala odgovor.

Do kraja dana se nijedno nije pojavilo. Zaključala sam i otišla, potpuno konfuzna.

Nema komentara:

Objavi komentar