nedjelja, 3. svibnja 2020.

Mamino Nasledstvo - SEBIČNOST

Nikola: “Mamaa… gde hoćeš salatu i povrće, a gde voćke?” – vikao joj je iz dvorišta dok je ona sedela u donjem vešu na balkonu prvog sprata vile, sunčala se na jakom suncu, čitala “Mamine Priče” i pijuckala ohlađeno vino.

Milena: “Jooj jesi dosadan, vidiš da čitam. Levi deo bašte neka bude voće… i cveće mili, hoću i cveće sa ove druge strane, malo gore.” – odgovorila mu je i naslonila se udobno u foteljicu pored koje je bila slika njene bake.

Nikola je uživao što čini maminu baštu lepšom i sadi biljke a takođe joj je zabranio da mu pomaže oko svih težih poslova, što je ona oberučke prihvatila.

Milena: “Da vidimo šta kaže dalje - metode neće imati nikakav uticaj na vaše fizičko i duhovno stanje ako zaista ne osećate privrženost dotične osobe i ako mu se potpuno ne predate. Budite opušteni, smireni… dozvolite sebi da se napalite, da osetite požudu. – Joj bako, jesi bila nevaljala.” – čitala je i povremeno gledala u bakinu sliku.

Bila je visoko i imala je sjajan pogled na šumicu ispred sebe i obalu koja se nazirala nešto dalje iza šume. Bila je ispunjena snažnom seksualnom energijom i ponekada bi diskretno zavukla prstić u vaginicu i osmehnula se. Sve o čemu je razmišljala je bio njen sin za kojeg je znala da je iskreno voli, kao i njena baka koja joj je ostavila sve te priručnike i “recepte”, kao da je znala da će joj se unuka jednog dana vratiti.

Prišla je ogradi terase i gledala u sina koji je kopao baštu. Bio je bez majice i znoj ga je oblivala. Mišići su se ocrtavali na njegovim snažnim rukama i ramenima. Svaki njegov pokret ju je činio sve srećnijom ali i napaljenijom. Videvši da niko ne gleda ka njoj, oblizala je srednji prst i počela da mazi svoj klitoris.

Milena: “Moj sinčić bako… pogledaj ga. Voli me, znam da me voli. I pre nego smo došli ovde, ja sam znala da se sve tajne moje sreće kriju baš u njemu, osećala sam to. Dobro, priznajem da nisam očekivala da će baš tvoje šašave metode biti te koje će mi otvoriti oči ali… drago mi je da je tako. Uostalom bako, i ti si uživala sa mojim tatom tako da… e, stani malo!” – vratila se u fotelju i počela da lista obe knjižice.

Milena: “Muška sreća, muška ljubav… evo ga – “Mladolikost Muška”, da vidimo šta kaže:

“Dame moje, nikada ne budite sebične! Moć je u vama ali morate da je delite sa odabranom osobom. Dakle dozvolite mu da vas…” – Nikola se u međuvremenu popeo na terasu i oteo iz maminih ruku malu sveščicu.

Nikola: “Šta je to toliko zanimljivo ovde kad si se tako zagledala kao tele u šarena vrata.” – počeo je da lista ali ga je mama brzo prekinula i krenula da čupa svesku iz njegovih ruku.

Ne želeći da se pokida, Nikola je pustio svesku i počeo da se smeje.

Nikola: “Hahaha… e stvarno si nešto… Samo sam želeo da bacim pogled.”

Milena: “Ne može… obećaj mi da nećeš čitati ovu svesku! To je samo za ženske oči.”

Nikola: “Ženske? E svašta. Šta, samo za VAS je pisana?”

Milena: “Naprotiv sine… ima tu svašta nešto i za vas muške.” – zlokobno se nasmejala.

Nikola: “Pa zašto mi ne daš onda da vidim? Ajde mi makar ti pročitaj. Jedan delić barem.”

Milenu je ovaj predlog malo izbacio iz takta i pomislila je kako to i ne bi bila loša ideja. Gledala je svog polu golog sina pred sobom i brzo donela odluku.

Milena: “Zapravo, mogla bih. Ja nisam sebična osoba, zar ne?”

Nikola: “Nisi mama, što jes jes. Ajde da čujem.” – uhvatila ga je za ruku i ušli su u sobu.

Mama je sela u fotelju ispred sina koji je seo na stari tvrdi krevet. Pogledala je u Nikolu i tek toliko razdvojila noge dajući mu male naznake šta ga čeka, ali on nije mogao u trenutku da razume. Ipak, prizor mame u belom donjem vešu sa blago raširenim nogama ga nije ostavljalo ravnodušnim.

Milena: “Dakle, slušaj i pazi, khm khm: “Dame moje, nikada ne budite sebične! Moć je u vama ali morate da je delite sa odabranom osobom.” – Ako nisi znao Nidžo, ta osoba si ti. Idemo dalje. – “Dakle dozvolite mu da vas primeti, dajte mu do znanja da ste tu. Budite prefinjene, budite ljubazne i nežne… zavedite ga.”

Pogledala je sina, još malo razmakla noge i šarmantno mu je namignula.

Nikola: “Ova knjiga počinje da mi se sviđa. Čitaćeš mama dalje, samo da...” – izašao je na terasu i uneo fotelju da bi mogao udobnije da se smesti.

Seo je ispred mame ali mnogo bliže i tada je skinuo šorc i ostao u boksericama. Namestio se i razmaknuo noge.

Nikola: “Eto, sada je mnogo bolje.”

Milena: “Smesti se, nastavljam – Obratite pažnju na svaki svoj pokret, osetite njegove oči na sebi. Mamite mu poglede… napalite ga. Srce će krenuti ubrzano da mu kuca a krv će početi da puni vene u njegovom penisu… postaće tvrd i napaljen.”

Podigla je pogled ka sinu kome se kurac dizao svakom rečenicom. Još je malo raširila noge i prešla rukom preko svojih grudi. Gledala ga je kako je pohotno posmatra i počinje ubrzano da diše.

Milena: “Budite često gole! Po kući, po dvorištu… naguzite se i dozvolite da dobro osmotri svaki deo vašeg tela. Neka se zaljubi u svaku oblinu, svaku neravninu… u svaki vaš skriveni otvor.” – ustala je iz fotelje i skinula svoj grudnjak.

Nikola: “Piše da trebaš i…” – pomazio je svoj dignut organ dok je mama skidala gaćice.

Milena: “Ne pravi se pametan… Znam ja šta piše.”

Tada mu je okrenula leđa i sagnula se. Nikola je imao prelep pogled na mamin uski ali nežno otvoren čmar i izražene picine usnice. Spustio je bokserice do članaka, razmakao kolena i uhvatio kurac svojom desnom rukom.

Milena je sela potpuno gola i ponovo razmakla noge. Bilo joj je teško da se skoncentriše na tekst dok je sin sporo ali čvrsto drkao svoj nabrekao penis ispred nje.

Milena: “Nidžo, molim te… želela bih da nastavim, ometa me ta tvoje ruka što se pomera.”

Nikola: “Ruka? Jesi sigurna da te ne ometa nešto drugo? Nešto U ruci?” – navukao je do kraja kožicu i pokazao mami crveni glavić sa malom mokrom rupicom.

Milena: “Khm khm… da, u pravu si, tako lep komad ne može da mi smeta. Čitam – Posebno mu dozvolite da vidi vašu vaginu. Raširite usmine i neka dobro osmotri rupicu.” – mama je lagano prstima uradila upravo to i nastavila. – “Svu energiju prenesite u svoje međunožje. Svu ljubav koju osećate prema datoj osobi prenesite je na svoje intimno mesto. Dozvolite mu da to oseti. Ne bojte se, neka je omiriše, neka je poljubi, neka je dodirne.”

Nikola je prišao i kleknuo pred maminim raširenim nogama. Počeo je da miriše maminu pičku držeći se za njena kolena.

Milena: “Jel je fina sine?”

Nikola: “Mmmmm…” – ponovo je rukom obuhvatio svoj organ i počeo mirnim usnama da ljubi vlažnu maminu picu.

Milena: “Ljubi je sine… izljubi je dok šaljem svoju energiju ljubavi. Moraš da osetiš vezu između nas. Ljubav majke i sina nije samo obična ljubav… ona je ispunjena i seksualnim nagonom, željom za vođenje ljubavi, za svršavanjem… - Neka je snažno uhvati i stisne. Neka se igra sa njom, neka je mazi… neka gurne svoje prste duboko… neka se poveže sa njom… neka budu jedno.”

Nikola je gurnuo dva prsta duboko u mamu i premestio usne sa napaljene rupe na još napaljeniji klitoris. Postajala je sve toplija i vlažnija… nabrekla je i drhtala pod njegovim jezikom i prstima. Savijao je prste u njoj i masirao joj tople i klizave zidove vagine dok je jezikom lizao, usnama sisao a zubima nežno grickao osetljivi vrh njenog klitorisa.

Milena: “Uffff… osećaš li? Osećaš li kako te ispunjavam i kako postaješ jači, pun energije?”

I zaista, Nikole je osećao kako se puni neizmernom energijom i sve je jače jebao mamu prstima i gutao sve tečnosti koje je njena pička proizvodila.

Milena je uživala i stenjala gledajući pritom kako sinov kurac postaje sve čvršći usled njegovog natezanja. Čupala ga je za kosu i gledala malo u njegov kurac a malo u njegovo lice koje je postalo potpuno musavo od njenih sokova.

Nikola: “Jooj mama… mamice! Kako si samo ukusna, topla…”

Milena: “Popij sve mamine sokiće sine moj. Nabij svoje lice i umij ga mojim sočnim nektarom. Trljaj i usne i nos i obraze… trljaj se ceo o moju pizdu…” – izvukao je prste i počeo celim svojim licem da prelazi preko mokre pičke.

Lice mu je postalo prekriveno finim slojem maminih gustih i lepljivih sokova za svega par sekundi. Klizao je licem po njoj, umivao se od brade sve do čela, a jezikom je povremeno oblizivao usne i upijao te sočne sekrete.

Nikola: “Jel je opet želiš na njoj mama? Jel želiš moju spermu na ovoj prelepoj pičkici?”

Milena: “Uhhh znaš da je želim sine… isprskaj je!” – uhvatila ga je za kosu i podigla mu lice ka sebi.

Počela je da liže njegovo lice… skidala je svoje sokove dok je on drkao, a potom su te sokove delili preko njenog jezika. Žvalavili su se prljavo i glasno, mljackali su i razmenjivali pljuvačku.

Nikola: “Kako si me jebeno napalila mamice! Uz tebe svršim tako brzo… Aaaahh…” – počeo je da svršava na njenu picu i ubrzo je bila izlepljena i pokrivena belom sluzi.

Dočekala je to sa uživanjem i skoncentrisala se na taj jak miris i toplotu kojom ju je sperma grejala.

Milena: “Uhhh… koliko sperme, divno. Nadam se da si uživao u meni, ovo je bilo za tebe sine… samo za tebe koji me ovoliko voliš.”

Nikola: “Volim? Mama, ja tebe obožavam.”

*

Ostatak dana je protekao u smehu i radu. Obe bašte su bile posejane, biljke posađene, a ljudi koji su prolazili uskom ulicom Ljubavnog Gnezda su pozdravljali srećan dvojac i poželeli im srećan rad.

Milena je gledala svog vrednog sina i shvatila po osmehu na svom i njegovom licu da je bila odlična odluka da ostave sve iza sebe i dođu u jednu novu, nepoznatu sredinu i da krenu ispočetka. Emocije su je ipak tada stigle i suze su bez ikakvog jecaja ili glasnog plakanja krenula da teku.

Nikola: “Pa šta je sad? Mislio sam da nam je baš lepo.” – seo ju je u svoje krilo i namestio joj glavu na njeno omiljeno mesto – njegove grudi.

Milena: “Ma zato i plačem. Prelepo nam je, zar ne? Ko je mogao da predpostavi da ćemo doći ovde u sred ničega daleko od svih problema, da ćemo imati svoju baštu, kuću… Mislila sam u jednom trenutku da neću moći da se izborim sa svim pritiscima, da ću se propiti kao i moj onaj ludi muž….. a pogledaj nas sada!” – jecala mu je na grudima.

Nikola: “Eto šta je život. Doduše, sve je to zahvaljujući tvojoj pomalo perverznoj familiji.” – suze su tada zamenjene smehom.

Svetlana: “Ohooj… ima li koga?” – prošla je kapiju i koračala ka njima.

Nikola: “Ko je ova?”

Milena: “Uđite Ceco, kako ste?” – na brzinu je rukama obrisala suze sa lica – “Evo da upoznate moga sina Nikolu.”

Svetlana: “Nikola? A daa, vaš sin. Drago mi je momče. Reci mi, jel te ova lepotica čuva i pazi?”

Nikola: “Čuva me gospođo, i čuva i pazi.”

Svetlana: “A pa to je lepo. Milena dete nadam se da si ozbiljno shvatila učenje i savete tvoje bake? Zapravo, ne moraš ni da mi odgovoriš, vaša ozarena lica mi sve govore. Čuvajte se deco, čuvajte jedno drugog, volite se.”

Milena: “Hvala vam Ceco, sedite. Hoćete limunadu možda?”

Svetlana: “Ne bih se zadržavala samo sam htela da vas pozovem sutra popodne da budete moji gosti, napravićemo skromnu gozbu u ime sreće i ljubavi koja okružuje našu malu zajednicu, čiji ste i vi članovi. Posebni i vredni članovi.”

Nikola: “Biće nam čast, zar ne mama?”

Milena: “Naravno. Rado ćemo vam se pridružiti.”

Nema komentara:

Objavi komentar