nedjelja, 3. svibnja 2020.

Mamino Nasledstvo - MLADOLIKOST

Nikola je ustao ranije i ostavio poruku za mamu da će doći čim kupi nešto alata koji mu trebaju za neke male popravke po kući. Pročitala je poruku i odlučila da izađe na vazduh.

Umivala se dugo toplom vodom iz bureta u dvorištu kada je začula kapiju. Okrenula se i primetila jednu stariju ženicu sa maramom na glavi i sa štapom u ruci.

Milena: “Izvolite? Kako vam mogu pomoći?” – obrisala je lice peškirom i prišla tajanstvenoj starici.

Bakica: “Zaista si tu, sve je bilo tačno… dete moje lepo.”

Milena: “Izvinite?”

Svetlana: “Da se predstavim – Svetlana Ceca Milić, vaša komšinica malo niže, broj 12. Kako si Milena?” – prišla je i rukovale su se.

Milena: “Ovde se izgleda vesti brzo šire. Kako vam mogu pomoći stara majko?”

Svetlana: “Meni dete pomoć ne treba ali vidim da tebe život nije mazio. Ipak…” – pomazila je Milenino lice i nastavila. – “…vidim da si našla Vasilijina dela. Tvoje lice počinje ponovo da cveta.”

Milena: “Kako znate da… čekajte, mislite da radi? Ti njeni spisi i…. Jel to zaista ima neki uticaj??”

Svetlana: “Eee dete moje milo, kada bi samo znala koliko je moja Vasa bila mudra. Nažalost, nesreća koja ju je naprasno odnela od nas je i “ubila” Pavla, njenog sina i tvoga oca. Da, posle njene smrti se potpuno izgubio… jadničak.”

Milena: “Ona je bila moja baka? Ali ja nemam rodbinu… Ne znam… Ja se njih uopšte ne sećam. Jel znate možda za neke novije slike, da li ih ima negde u kući možda?”

Svetlana: “Dovoljno sam rekla za sada dete slatko. Sve će ti se kasti kada dođe trenutak. Idem sad a tebi preporučujem da nađeš Orkanske Visove, strašno dobra knjiga.” – starica se specifično osmehnula što je Milena “pročitala” kao neku smernicu, neki znak.

*

Prošla je kroz celo prizemlje i preturila svaki ćošak ali nije našla knjigu. Bilo je vreme da skupi hrabrosti i da se po prvi put popne na sprat. Popila je rakijicu kako bi se osećala smelijom i krenula da se penje po škripavim drvenim stepenicama. Gore su se nalazile četiri sobe i dva kupatila. Sobe su bile ogromne i uglavnom prazne, osim jedne koja je praktično izgledala kao mini biblioteka.

Prolazila je redom kroz prašnjave naslove poređane u velikoj polici, i napokon naišla na ono pravo. Osma knjiga u polici u osmom redu je bila – “Orkanski Visovi – Emili Dž. Bronte.” Izvukla je knjigu i tada se cela polica za nijansu pomerila u stranu. Milena je to primetila i pokušala da je pomeri još malo. Napravila je dovoljno mesta da prođe i ušla je u neku skrivenu prostoriju.

Na sredini se nalazio mali oltar okružen svećama, i sa velikom slikom prelepe žene sa izraženim zelenim očima. U uglu slike je pisalo V.K. Među silnim papirima razbacanim po prostoriji Milena je pokupila jedan iscepani list koji se isticao jer je bio prijatnog opijajućeg mirisa.

“…da, formula zaista radi. Sedmi je dan kako spavam sa sinom i napredak je očigledan. Ipak, brinem. Brinem jer postajem sve više zavisna od njega. Želim ga uvek i u svako doba. Trenutak kada svrši u mene ne može da se opiše rečima. Kao da me sto orgazama pogodi odjednom. On je tako mlad, tako jak… tako napaljen.”

Milena je čitajući osetila neverovatno jaku želju za dodirom. Ogromna opijajuća energija se spuštala u njene donje delove tela, prolazeći usput preko osetljivih grudi koje su se trgle kao da ih je struja udarila. Spustila je ruku u svoje gaćice i počela da se mazi čitajući taj odlomak dnevnika.

*

Nikola se u međuvremenu vratio ali nije nigde našao mamu. Ostavio je stvari u dvorištu i ušao u kuću da se umije. Tada je čuo sitne korake sa sprata i znatiželjno odlučio da proveri o čemu se radi.

Popeo se na stepenice i provirivao u sobe dok nije naišao na biblioteku. Video je zračak sunca iza police sa knjigama i prišao. Tada je u sobi video majku.

*

Milena se kretala unazad sve dok nije osetila hladan zid na svojim leđima i guzi. Naslonila se na njega, spustila je gaćice do članaka, podigla haljinu do struka i nastavila da se mazi u stojećem stavu, čitajući dnevnik.

“Kada osetim njegove ruke na sebi prosto zadrhtim. Njegov pogled me otopi i kao od šale mu se prepustim. Njegov tvrdi, divni penis uđe veoma lako u moju vaginu iz koje bi odmah pojurile tople tečnosti. I onda krene da se nabija…”

Nikola je gledao mamu i ubrzo bez mnogo razmišljanja i sam počeo da masturbira na napaljiv prizor. Pljunuo je na svoj suv kurac i razmazao pljuvačku po njemu dok ga je snažno drkao. Noge su mu drhtale dok je navlačio svoj tvrdi organ i posmatrao majku koja je takođe sve brže trljala svoju pizdu. Zatim su i njoj kolena poklecala pa je odlučila da tri svoja spretna prsta ugura u topao otvor svoje pice i sve brže se jebe njima…

Nikola: “Bože mama, šta je sa tobom? Zbog čega si tako napaljena… zbog čega sam ja napaljen na tebe?” – mislio je u sebi dok je masturbirao i posmatrao je kroz tajni prolaz.

“…nabija se snažno ne štedeći me ni malo. I gleda me u oči! Njegov pogled me uvek saseče, njegov pogled ispunjen požudom da svrši u moju vaginu željnu njegove vrele sperme. “Svrši u svoju majku, svrši!” – govorim mu na uvo dok stenje od uzbuđenja…”

Ne mogavši da čita dalje Milena je bacila papir i počela da svršava na svoje prste. Nikola je na tu predivnu scenu morao da se udalji, potrčao je dole do kupatila i ne izdržavši da stigne do kade počeo je da svršava na pločice, držeći ruku na ustima kako se njegov krik ne bi čuo. Da, u praktično istom momentu – majka i sin su svršavali obuzeti neobičnim incestoidnim požudama.

*

Atmosfera za stolom je bila napeta. Mama i sin nisu mogli a da ne bulje jedno u drugo tokom večere uz sveće i muzikicu koja je dopirala sa starog gramofona. Nakon onog ekscesa i svršavanja - Milenine gaćice su celo popodne bile mokre i prilepljene uz nju a Nikola je jedva uspevao da sakrije svoju erekciju pred mamom.

Milena: “Želiš nešto da me pitaš možda?” – upitala je usled njegovih stalnih pogleda.

Nikola: “Hm?.. pa ne znam. Jesi saznala nešto više o ovim ljudima koji su tu živeli?”

Milena: “Mislim da je Vasilija bila moja baka i da bi i ona i Pavle i dalje bili živi da nju nešto nije iznenada ubilo.”

Nikola: “Ubilo? Misliš nešto ili neko?”

Milena: “Ne znam da li je bilo ubistvo ali… neka nesreća se desila, Ceca mi nije htela reći sve. Nešto krije od mene……. Nego Nidžo, jel ti misliš da sam ja lepa?” – iznenada je skrenula sa teme.

Nikola: “Ceca? Ko je… joj mama, ništa mi nije jasno. Lepa? Da, naravno da mislim da si lepa. Otkud sada to?”

Milena: “Ali nisam mlada više… starim. Jel tako?”

Nikola: “Mama o čemu pričaš? Život je pred tobom…” – ustala je ljutito od stola i otišla u sobu.

Nikola nije hteo da ide za njom bojeći se da ne kaže nešto što možda ne bi trebao. Bilo je jasno da od kada su došli u tu kuću, počeli su neshvatljivo da se menjaju, posebno Milena koja nije ličila na sebe.
Odlučio je da završi jelo i da malo prilegne uz knjigu.

*

Milena je sedela pred svećom u krevetu i čitala istu onu knjigu od Vasilije.

“MLADOLIKOST – ZA ŽENE”

Svaka žena je lepa na svoj način ali to ne znači da ne može da bude još lepša. Mnoge žene su takođe mlade duhom ali to ne znači da ne mogu da budu i mladoga tela. Recept je jasan i jednostavan – obrok pred spavanje mora da bude, kao što sam ranije objasnila, od “Izabranog” muškog člana porodice, njegova semena tečnost. Pravilo je - tečnost ne sme da ima dodira ni sa čim pre nego oralno bude unešena i progutana, dakle nikakav pribor koji bi mogao da poremeti energiju i snagu tog eliksira mladosti. Takođe- potrebna je iskrena ljubav, iskrena želja sa obe strane… Srećno Podmlađivanje. Vasilija K.”


Ponovo je nakon čitanja počela da se oseća čudno. Odjednom kao da su počela da joj se suše i skupljaju usta. Želela je nešto u njima… nešto toplo, mokro, lepljivo, ukusno. Lizala je jezikom usne, pokušavala da skupi pljuvačku, ali se osećala sve suvljom i suvljom.

Otišla je do sina koji je čitao knjigu u svojoj sobi i umiljato se pribila uz njega. Bilo mu je drago da je došla, da se ušuškala uz njega, jer je pomislio da je možda ljuta. Osmehnuo se i gledao je tako toplu i nežnu. Zagrlio ju je i mazio je po leđima.

Nikola: “Šta je sa tobom danas… mamice? Jesi se malo smirila?” – namestila je bradu na njegove grudi i tužno ga pogledala.

Milena: “Rekao si – “mamice”. Jel to znači da me voliš sine?”

Nikola: “Po stoti put – naravno da te volim.”

Milena: “Ali trebao bi onda da mi… ne, nećeš hteti.” – spustila je pogled.

Nikola: “Heej, zašto si takva? Za tebe ću sve učiniti, znaš to vrlo dobro.”

Milena: “Sve? Obećavaš?” – gledajući ga na ivici plača, uhvatila je njegovu desnu ruku, polako je spustila i stavila je preko penisa koji se krio ispod pidžame. – “Stisni ga za mene. Molim te… ako me voliš, stisni ga.”

Nikola ju je gledao i blagim pokretima stisnuo kurac preko pidžame.

Milena: “Još jače! Jače sine…” – stisla je njegovu šaku toliko snažno da je poskočio u mestu.

Nikola: “Ufff, polako mamice, svršiću u gaće ako nastaviš tako snažno da ga...”

Milena: “Ne! Nikako u gaće… samo ovde.” – otvorila je usta i pokazala prstom u njih.

Nikola: “Želiš da… da ti svršim u usta?” – gurnuo je tada ruku u gaće i počeo da ga navlači.

Milena: “Ako želiš da ostanem mlada i lepa… da, želim da progutam svaku tvoju prelepu kap sperme.” – sklonila se od njega kako bi skinuo sve sa sebe i počeo da masturbira udobnije se smestivši pored nje.

Nije više bilo ni stida ni sramote kod mladog Nikole. Raširio je noge i čvrstim dugim pokretimo je navlačio svoj kurac dok ju je gledao i uzdisao. Više nije ni razmišljao o potpunom mraku oko njih, o sjajnom sunčanom oreolu oko Milene, o osećanjima neobjašnjivim, o svemu što bi zapravo trebalo da ga muči i baci u razmišljanje- sve je to potisnuo i prepustio se čistoj ljubavi i želji!

Nikola: “Uhhh, želim to mama… želim da gledam kako gutaš.”

Milena: “Znam sine… znam da želiš, želiš jer me voliš! Želiš jer me jebeno sanjaš, maštaš o meni… zar ne?” – sklonila mu je ruku sa kurca i svojom nastavila da ga navlači.

Nikola: “Aaaa… da mama, drkam ga na tebe, ne znam ni sam zašto ali… tako si jebeno napaljiva, tako si…” – spustila je glavu ne skidajući pogled sa sina i počela da mu liže kurac celom dužinom.

Milena: “Ali voliš me? Iskreno me voliš? Želiš me??” – govorila je tiho i toliko blizu njegovog organa da ga je njen dah činio još tvrđim.

Nikola: “Iskreno… najiskrenije!”

Kada je to čula gurnula je sinov organ u usta i počela da ga puši i da ga natapa svojom pljuvačkom. Bukvalno je vrisnuo na ovaj njen iznenadni pokret, tako da je cela kuća odjeknula.

Naslonio je tada dlanove na njenu glavu, nežno je mazio i pomalo pomerao kukovima dok mu je mama pušila i sisala napaljeni organ. Nije želeo da žuri ali nije imao kontrolu nad svojim telom. Mamin jezik i usne su bili previše napaljujući, dirajući tačno one delove koji su bili najosetljivi na njegovom ukusnom kurcu.

Koristila je čak i svoje zube i nežno je grickala sinov glavić iz čijeg je vrha curkala bezbojna tečnost, pokazujući joj koliko je bio blizu obilnom svršavanju. Zatim se spustila i počela da usisava njegova jaja u svoja usta dok mu je snažno drkala.

Milena: “Pokaži koliko me jebeno voliš. Pokaži mi i svrši u moja usta. Želim je sine, tvoja sperma je lek za mene… jako je trebam. Napoji me… napoji svoju žednu mamicu.” – uhvatio ju je tada grublje za glavu, nabio se koliko je duboko mogao i uz krik sreće počeo da prska u mamina usta.

Milena je zatvorila oči i gutala spermu, isisavajući svaku kap koja se iscedila iz malene rupice na vrhu glavića. Ukus je bio specifičan, drugačiji, slađi… neopisivo prijatan i želela ga je još, i još… Prosto nije mogla dovoljno da se napije tog predivnog ejakulata.

Kada je shvatila da je isceđen, izvadila ga je iz usta i nastavila da ga ljubi po vrelom telu i iscrpljenom glaviću. Ljubila ga je nežno i oprezno, kao da se divila tom pulsirajućem organu svoga rođenoga sina.

Milena: “Znala sam… znala sam da me zaista iskreno voliš. Neću ti ovo nikada zaboraviti sine. Usrećio si svoju majku… volim te… Volim te najviše na svetu.“

Nema komentara:

Objavi komentar