nedjelja, 12. travnja 2015.

Baba

Danas mi se desilo nesto o cemu nisam nikada niti razmišljao a kamoli da bih tako nesto ucinio.
Imam 34 godine i ozenjen sam,sex u braku je ok.Tu i tamo nadjem nesto sa strane za pojebat,ali to je rijetko.
Imam staru susjedu kojoj je 65 godina.Posto mi je prva susjeda i udovica je,a cerka i zet joj dodju jednom mjesecno kada joj nesto treba napraviti oko kuce uvjek trazi mene za pomoć.
Tako je bilo i danas u jutro.Molila me vec neko vrijeme da joj promjenim perlatore na pipam.Dodjem kod nje obavim taj poslic za par minuta i sjednem dok baba stavi vodu za kavu.
Bila je obucena u onaj slafruk ili ti kucni ogrtac.Pristavila je vodu i sjela nasuprot mene,ogrtac se lagano rastvorio i pogled mi je pao na djelic njezinih bijelih gaca.
Razmisljao sam o tome kada se zadnji put baba jebala i kako moze izdrzat bez kurca.Meni se kurac lagano poceo dizat a bio sam u prokletoj pamucnoj trenirci tako da se pocela nadzirati izbocina.
Baba Draga je otisla zakuhati kavu.Kada se vratila krenula mi je sipati kavu.Nagnula se a slafruk se na gornjem djelu rasirio i vidio sam da ispod njega ima samo potkosulju.Sjela je do mene i poceli smo neobaveznu pricu.U jednom trenutku sam je pitao kako joj je zivjeti samoj,na sto je ona odgovorila da joj je tesko bez muske ruke.Prekrizila je noge i ogrtac joj je skliznio i otkrio joj nogu koja je bila mljecno bijela.Meni se kara ponovno pocela dizati.Pitao sam ju sto si nije nasla nekog muskarca na sto je ona rekla da tko bi htio staru babu.U tom trenutku sam rekao da kao nije stara da se jos kao dobro drzi itd..Na to je ona rekla da svi njezini godisnjaci koji su sami ili udovci traze maldje zene a ne stare babuskare.Na to sam joj rekao da ima mladjih koji vole starije zene.U tom trenutku me je pogledala u oci i rekla pa nije valjda da bi ti nesto imao sa starom babom pored svoje mlade zene.Ostao sam zatecen ,zbunio sam se skroz,nisam znao sto bih joj odgovorio.Kaze ona meni nemoj se crvenit salila sam se.Neznam sto mi je u tom trenutku bilo ali jednostavno sam joj ruku zavuko pod ogrtac i stavio na njene gace.Ona nije rekla niti rijec,nista samo me je gledala.Poceo sam joj masirat picu preko gaca,uzdahnula je.Zavuko sam prst ispod ruba gaca i osjetio dlake kojih je imala mnogo.Naso sam joj ulaz u picku i poceo joj lagano gurat prst u nju:ona je stenjala i lagano sirila svoje ogromne bijele butine.

Reko sam joj skini se.Draga je rekla da joj je neugodno da nije vise mlada,na sto sam joj ja rekao samo se ti skini.Ustala se i skinula ogrtac.Ostala je u bijelim gacama i potkosulji.Sise su joj visile jer nije imala grudnjaka li su stvarno ogromne.Ja sam ustao skinuo trenirku i bokse u jednom potezu i priblizio se njoj okrenu sam ju i poceo joj skidat gace te zatim potkosulju.Mirisala je nekako po znoju sto mi je bilo malo odbojno ali bio sam napaljen kako zivotinja.Poceo sam joj mjesit sisurine kojesu stvarno bile mekane a bradavice krute i ogromne.Drugu ruku sam joj zabio u njeno zbunje i poceo je prstenjacit.Bila je dosta uska na moje iznenadjenje ali je bila vlazna da se je sve cjedilo iz njeme dlakave picke.Reko sam joj da mi ga drka,pocela ga je nesigurno drkati i stiskati.Osjecao sam da cu puknuti od uzbudjenja.Kazem joj legni na trosjed i rasiri noge.Pogled na na njenu dlakavu pickicu i debelo,salasto tijelo preko kojeg su se sisurine preljevale svaka na svoju stranu me totalno napalilo.Spustio sam se do nje i poceo sam jezikom  prelaziti po njenim nogama.Noge su joj bile dlakave ali mi tom trenutku nije smetalo,dosao sam do njene pickice i zabi sam joj jezik u nju i poceo ju obradjivati.Pica joj je toliko dlakava tako da se nisam previse zadrzavao u njoj.Rekao sam joj e sad ces ga dobit.Ona je samo zazmirila i rekla samo njezno molim te.Lagano sam joj ga zabio do pola.Osjecaj je bio predobar onako pica malo uza a vlazna.Poceo sam ju nabijati lagano ali do kraja,stenjala je,uzdisala je.Poceo sam ju nabijati sve jace i jace,sisurine sam joj mjesio dok sam ju nabijao.Sva je bila znojna sto mi se cak u tom trenutku to svidjalo toliko da sam ga izvadio van i poceo svrsavati po njenoj dlakavoj pici.Ostali smo lezati bez rijeci neko vrijeme.
Kad sam dosao sebi rekao sam joj da bismo se mogli cesce jebat.Ona je rekla da moze ali da mora to ostati medju nama(mislim si koda bih to govorio kome).

Dogovorili smo se da ce se obrijati tj.da cu je ja sutra obrijati cijelu.

Nakon toga smo otisli pod tus da se osvjezimo i tu sam ju jos jednom pojebo ali sa guza.Dok sam joj picu razvaljivo gurnu sam joj prst u guzu i lagano joj sirio dlakavi cmaric.Ponovno sam obilato svrsio ali ovaj put u njenu picu.

Nakon jebacine kad smo se obukli pitao sam ju jel se kad jebala u guzu rekla je da njen pokojni muz redovito ju guzio i da joj je to pasalo.Rekoh nista sutra poslje nocne smjene dodjem kod tebe i obrijem te cijelu i sljedi dobra dugorocna jebacina.

Nema komentara:

Objavi komentar