nedjelja, 12. travnja 2015.

Office


Nakon dvadesetak porukica,tipa upoznavanje, želje i slično. Palo je pitanje dogging?? Da, ali pod našim uvijetima..... hmmm..ok da cujem. Ubrzo stiže odgovor, želim kada svršiš u nju da ti ga ja posišem... ako ti to odgovara lako cemo se dogovoriti.

hmmm,malo mi je bilo bed jer nisam nikad o tome razmišljao ali mogu reci da me zainteresiralo

pa dobro može,ali ako je samo to,

stiže odgovor

da samo to

ok,predložite vrijeme i mjesto pa da vidimo

brzo smo se dogovorili,za dva dana jedna šumica u mojoj blizini,poslije podne oko 16 sati......

uh nikako da prođu ta dva dana,ali kad je napokon došlo vrijeme stiže porukica,mi smo krenuli,ok cekam vas na glavnoj cesti..

stižu... srebrna fabia...sljede me do šumice,nakon parkiranja,dajem im desetak min..

dolazim do auta,ona širom noge raširene na suvozacevom mjestu,on njoj liže mackicu,kucnem na prozor nakon cega se on mice i pušta nju da izađe iz auta

sjeda nazad na svoje mjesto a ona dolazi do prednje haube zadigne minicu,gacica nema,lagano raširi noge i nagne se na haubu,gleda njega u oci,dok joj ja stavljam svog mališana u njenu mackicu

lagano je jebem pa ubrzavam ritam,mislim da sam užasno brzo svršio nakon par min.koliko sam bio napaljen,da sad je došao taj trenutak da ispunim dogovor,vadim svoj k. iz nje i dolazim do vozacevih vrata,onako spuštenih gaca i hlaca,on otvara vrata i uzima moj k. u usta,obliziva ga i sisa,neopisivo pušenje,otvaraju se vrata na suprotnoj strani,ulazi ona i uzima njegov k. u usta i pocinje mu pušiti,

moj k.je ponovo tvrd i on nastavlja da mi jednom rukom drka istovremeno ga pušeci a drugom mi gnjeci jaja,isto to ona njemu radi,nakon nekoliko min.takvog pušenja ja svršavam njemu u grlo dok mi ga on sisa skoro do bola,primjecujem da se i on trza,svršava njoj u usta,i grlo,

super.....

napokon mi ga pušta ,ona njemu također,samo su se oboje pogledali i osmjehnuli jedno drugome,odlazim do svog auta,brišem se i oblacim,pogledam prema njihovom autu vidim ljube se

zapalim cigaretu i cekam,nakon nekog vremena izlazi on iz auta i pita idemo na pice??

naravno zašto da ne..

odlazimo u jedan birc i cavrljamo o svemu i svacemu,osim o onome od maloprije

na izlasku je samo ona rekla ponovit cemo???nadam se??

naravno i ja bi volio!

mislim da sam stekao dugotrajne prijatelje

Nema komentara:

Objavi komentar