nedjelja, 12. travnja 2015.

Da ili ne

Sjedim doma i razmišljam kako sam jebo babu Dragu a kurac mi se momentalno diže.Razmišljao sam neko vrijeme dali da odem do nje i pojebem je ili da sve to zaboravim jer ipak je malo riskantno da mi žena ne sazna.
Sam sam doma a kurac dignut,ma idem do nje da ju kresnem.Zvonim joj na vrata a ona mi otvara i kaže "uđi brzo da te netko ne vidi".Čekala sam te i okrene se i krene prema dnevnom boravku.Nosila je na sebi dugu kućnu haljinu i bila je namirisana nekim parfemom.Dolazim joj straga i uhvatim je za ogromne sise i počnem ih stiskati.Mmmmm mislila sam na tebe cijelo vrijeme kaže baba .Jednom rukom joj zadižem haljinu i guram joj ruku u gaće.Na moje iznenađenje pica joj glatka i obrijana.Mmmmm sviđa ti se kako sam je obrijala svoju pizdu.Skidam joj gaće i kleknem ispred njene pizde i divim se kako je glatka i čak mirišljava.
Odmah je napadam jezikom i cijelu ju oblizujem i jebem ju jezikom.Pickica joj je tako ukusna i vlažna.Legne baba na trosjed,skidam joj haljinu i okrecem se prema njenim ustima.Ona mi skida trenirku.Meni je glava među njenim butinama a karu joj stavljam u usta.Prst joj stavljam u guzu i lagano joj širim čmar.Sisa mi cijeli kurac i stišće mi jaja rukom.Poćnem ju jebat u usta žestoko.Nešto mrmlja ali ja se ne obazirem na to i žestoko joj ga nabijam u usta do jaja.Vadim ga van,širim joj butine i zabijam ga u njenu pičku.dižem njene noge na ramena i ulazim u nju do kraja.Nisam više mogao izdržati i poćnem svrsavati u nju.Kad sam svršio još sam ga par puta zabio u nju i izvadio ga van.Sperma joj se cjedila po butinama sve do guze-predivan prizor.Sjedam joj na sise i kažem joj ajde obliži mi ga.Uzima ga u usta i cijelog ga ocisti i obliže.Ustajem se i kazem da moram ici i da se vidimo sutra ponovno.
Dolazim doma a ono tamann zena je došla sa posla.Poljubimo se i šapne mi kako je napaljena kako se hoce pojebat odmah sada.Poćne mi dirat kurac preko trenirke.Na svu srecu digao mi se odmah.rekoh joj okreni se da ti ga metnem,na sto ce ona meni a neceš da ti ga malo pušim.MMM zvuci primaljivo ali mi je kara sva mirisi po babinoj pici.Odgovorih joj da sam napaljen i da joj ga hocu samo zabiti.ona se okrece a ja joj zadižem suknjicu i maknem tangice u stranu,naslonim joj glavic na pičkicu i i lagano joj ga gurnem u nju.Pocnem joj lagano klizit u pićku koja je bila sva znojna i vlažna.Ulazim joj sve jace i nabijam je na stola kako životinja.Ah to to dragi daj mi ga ,nabij mi ga  stenje ko prasica.Nabijam kurac sve jace dok nije vrisnula i i spustila onaj zvuk zadovoljstva,još sam joj ga par puta nabiju u pičkicu i izcvukao ga van te svrsio po guzi.

Nema komentara:

Objavi komentar