nedjelja, 12. travnja 2015.

dezurni servis komsinice

Vraćaš se busom kuci. Negde u centru kod pošte, šalješ SMS “Trebaćeš mi za 10 min.” - i ništa više sem toga. Ja, pošto imam slobodu da sam servis “na dugme”, kad’ god od tebe dobijem takvu ili neku sličnu poruku - u bilo koje doba dana ili noći čak! - odlazim na dogovoreno mesto u mom dvorištu - ako mi se porukom ne kaže neka druga lokacija. A to podrazumevajuće mesto je, gledano sa tvoje terase, onaj prazan ćošak mog dvorišta levo, i - čekam te tamo...

Posle nekog vremena, ulaziš kroz ranije odškrinutu kapiju. Jedino svetlo dolazi sa ulice, zbog čega je zid pored koga te čekam u senci. Prilaziš, osvetljavaš me mobilnim na kratko, pa dolaziš neposredno do mene ... kašeš tiho samo jedno “Dole...” ... a ja se spuštam na kolena i čekam, čekam i gledam te dole oko pojasa, koliko mogu da vidim u mraku ... otkopčavaš pantalone i svlačih ih sa bokova ... a ja znam šta je sada moje - da pomognem da ih skineš sve do kolena bez tvog saginjanja za njima ... svlačim pažljivo pantalone ispod kojih se pojavljuje belina gaćica ... noge su ti sada blago raširene, koliko dozvoljava tkanina oko kolena ... isturaš napred svoje bogate bokove i kažeš “Pomiriši je prvo, pa mi je onda liži...” ... ...

Primičem lice nabreklom belom trouglu ispod koga je ženska slast, topla ženskost ... udišem tvoje mirise od makar polovine dana, tvoj poznat mi ženski opojni vonj ... uvek prijatan i uvek poznat od mnogo puta ranije ... “Jezikom sada...” začujem odozgo ... da, to je za mene suština seksualnog života sa tobom - lizati ženske genitalije, tebi, poslušno i pedantno, na komandu... “Taaakooooo ...” začujem ponovo odozgo ... odmah zatim vidim ti i prste koji sklanjaju u stranu belinu - sklanjaš gaćice, belina se sužava ... pojavljuje se tama iza koje je suština života, tu počinje i odatle sve izlazi... Ne čekajuci više komande, požudno zaranjam jezik u toplo, vlažno žensko meso ... na jeziku mi je tvoj ukus u svoj svojoj punoj aromi, svi tvoji dnevni sokovi ženstvenosti i zaostale fiziologije, pomešani u koktel za moju strast ... nalazim klitoris i nežno počinjem igru jezikom po njemu ... lagano, ne jako, nežno ... refleksno se trzaš unazad, nadražaj je isuviše odjednom intezivan, a onda mi se ponovo navlačiš na jezik pokretom isturanja, nabijanja ... jezik se trudim da maksimalno izbacim, a klateći napred-nazad pokreti po njemu su istina kratki, ali i to je i dovoljno ... da počne drhtaj u tebi, lagan u početku ali onda sve jači i jači ...

“Toooooo... uh, taaaakooooo... aaaaaAAA...” stenješ odozgo... a onda ti nailazi, kao neminovni plimni talas dubokog okeana, njegovo veličanstvo - orgazam žene ... onaj duboko unutrašnji, rodjen iznutra da pokulja napolje kao gejzir ... one kojoj ja služim za kada joj zatreba nadražaj, i ništa više sem toga - samo to ... kao živa alatka ... osećam tvoje obe ruke na potiljku, diktiraš ritam trzaja i klizanja vagine po jeziku mi ... ustvari me ti ***** svojim toplim medjunožjem ... ne zbog mene, nego radi samo sebe!

Orgazam je eksplodirao .......... sa jezikom duboko u tebi, u tvoj tamnoj toploj intimi, kružim njime u krug, skupljam na njega tvoje klizave sokove .......

A onda, kada je talas minuo, odvajaš se od mene, osećam malaksalost u tvojim pokretima, smirenje ... ali i umor od doživljene strasti ... naginješ se i padaš na mene da se osloniš, opustiš ... ljubim te nezno po svakom deliću putene kože koji mi se daje ... u mraku ... a možda su ustvari to i najlepši trenuci svega, kada si ti sada i samo moja, prepuštena samo meni...

Onda ... odjednom se odvajaš od mene, dižeš pantalone onako žustro kao i uvek, zakopčavaš ih i - odlaziš ... bez i jedne reči, jer svaka bi bila suvišna ... nestaješ u mojoj kapiji ... dobila si svoje zadovoljstvo od svog živog servisa, i jastuk ti je sada jedini cilj...

Iskoristila si me i ovaj put samo za sebe, ne osvrćući se na mene ... jer ja sam onaj tvoj tajni servis za svakodnevnu upotrebu, za samo korišćenje ... na tebi je da smisliš novi scenario, novo mesto, nov način - ali sve uvek samo kako tebi odgovara, ja sam ti ustvari samo kao obično seksulano pomagalo ... zato i odlaziš ne osvrćući se, još nikada se u odlasku nisi osvrnula nazad ka meni...

I tako već dugo vremena..

Nema komentara:

Objavi komentar