nedjelja, 12. travnja 2015.

Susjeda

Zove se Marija, ima oko 45 god. Visoka oko 170, vitka, duge noge, jako ljepo tjelo. Drži do svog izgleda. Smeđa kosa do ramena, često vezana u rep.
Znam je promatrati kroz prozor kad se vraća sa posla ili obavlja nešto oko kuće i maštati da sam snjom. Vjerojatno me koji put i primjeti ali...iskreno nije me baš briga jer me stvarno privlači i volio bi je pojebati.
Tog dana smo se sreli pred njenom kućom, baš se vratila sa posla. Normalno da sam je dobro odmjerio...suknja, štikle, košulja...par raskopčanih dugmića. Nema baš velike grudi, ali meni predivno izgleda. Kratak razgovor, pogled na guzu dok vadi stvari iz auta...i tihi uzdah...uh kako bi je volio pomaziti po guzi...
Stvarno me napalila, pa sam kasnije odlučio skoknut do nje pitat nešto njenog supruga. Izlika da je još malo vidim.
Pozvonim...nema je...čekam, dotrči otvara vrata...u kučnom ogrtaču...ja zastanem...mislim da su mi i usta ostala otvorena. Ona se nasmije i kaže :"uđi, čekam muža, moramo na neku večeru pa se spremam".  Ali kako je javio  da kasni pa ajmo popit kavu. Ona u ogrtaču, toči kavu, mljeko sok, ja gledam i baš nemam puno toga za pričat. Ona se smješka, priča, i sjedne dosta blizu mene. Nekako se nagne, ogrtač se malo otvori i primjetim da nema grudnjak, a bradavice strše. Naravno, primjetila je da mi je pogled zastao u njenim grudima, nasmijala se, polako pokrila grudi. A ja više baš i nemogu kontrolirati izbočinu među nogama. Nogu preko noge i nadam se da se baš nevidi.
Ali njene grudi me sve više privlače, tako bi joj volio gricnuti bradavice. Dajem joj doznanja da me privlači, par komplimenata, i malo je zezam. Ona se smješka i opušta, ogrtač joj je sve labaviji i kao da joj to godi. Sjednem još bliže njoj, gledam joj prekrižene noge, znam da je to primjetila, kako je gledam, a sad i ona mene gleda.
Stavi mi ruku na nogu, a drugom malo oslobodi ogrtač, sad joj vidim dojku, ljepo, bradavica tamno smeđa, tvrda. Pita me dali mi se sviđa, naravno da da. Primim joj ruku i stavim na tvrdu izbočinu. Raskopča mi hlače i izvadi ga...mazi ga i smješka se...drugom rukom razmakne ogrtač i mazi si grudi...gledam je...pričam joj kako je sexy...kako često maštam o njo...kako je želim. Ustane i razmakne ogrtač...bez gaćica...ljepo obrijana pička...samo trokutić iznad klita...Mazim joj butine i lagano diram toplu pičku...ljepe usmine,glatka i već se počela vlažiti. Gurnem joj prst a ona uzdahne i kaže da nemamo baš vremena, jer joj muž dolazi.
Ja sam spreman, tvrd i samo čekam...sjedne na mene...uhvati ga i malo ga trlja po svojoj mačkici dok ne klizne lagano u nju. Sjedne do jaja se nabije i počne vrtiti guzom...mazim joj leđa...ljepo se polako nabija na tvrdi kurac...stenje i uzdiše. Mazi si grudi i gura mi ih u usta...grickam joj bradavice...jače se nabija i izvija se. Mazim je po guzi...oko šupka...ljubim joj vrat, lagano grickam...uhvatim je za kukove i pritisnem dole da uđe čim više u nju. Kako je dobra, kako je sexy, kako je ljepo u njoj. Mazim joj klit dok se nabija i dajem joj prst u usta da osjeti svoje sokove, okus pice dok se jebe.
Predobro mi je u njoj...bubrim, napunit ću je vrelom spermom. "Samo svrši u mene, napuni me"kaže. Osjetio sam kako ću eksplodirati, i ona je, malo je zastala i lagano počela vrtiti guzu. Izljevao sam se u nju, nije prestala vrtiti guzu dok i ona nije svršila. Izvadila je potpuno mokri kurac, počela se cjedit, smješkala se. Dugi poljubac, i ovo moramo ponoviti, rekla je. Sad se moram opet tuširati jer je suprug blizu. Rekao sam da bi joj se volio i ja pridružit pod tušem. Nasmijala se i nikad se nezna.

Nema komentara:

Objavi komentar