utorak, 21. travnja 2015.

Mamin Godišnji

  To što sam pozvao mamu da iskoristi svoje pravo na godišnji odmor i dođe ga provesti kod mene za

mene je bilo ispunjenje mojih dečačkih maštanja


Mama je uskoro stigla. Kada sam video da sleće njen avion razveselio sam se jako. Kada me je

potraga za poslom odvela ovoliko daleko od kuće počeo sam smišljati planove kako da dovučem

mamu na odmor kod sebe. Jedva smo se nekako provukli kroz gužvu i stigli do mog džipa, shvatio

sam koliko sam sretan što je mama odlučila da dođe kod mene. Kako smo se vozili po staroj

prašnjavoj cesti prepunoj rupa, koja je inače bila namerno izabrana što duža ruta puta do mog

stana, pogledavao sam mamu koja je bila preokupirana gledajući okolicu. Kako sam prelazio skoro

preko svake rupe video sam kako joj se suknja sve više podiže prema kukovima. Kako je sunce sijalo

jako video sam kako joj se noge sjaje kroz najlonke koje je imala na sebi. Bila je toliko skoncentrisana

na okolicu da sam slobodno mogao da joj gledam po telu, a pogotovo na sise, još uvek su bile velike

kako ih se sećam. Za ženu koja je sada u 60im godinama, bio sam  impresioniran koliko je vodila

računa o sebi. Svaki put kad bi prešli preko rupe noge bi joj se blago razdvojile, a i sise bi joj se

mrdale gore dole iako je nosila grudnjak ispod bele bluze. Kada smo stigli do stana, otišao sam do

njene strane džipa i otvorio joj vrata, odavde sam imao savršen pogled na njene noge, jer joj se

suknja podigla uz butine malo ispod nivoa gaća kako je izlazila iz vozila. Suknja joj je zapela za

kopču od pojasa što je rezultiralo time da se suknja popela do njenih kukova, otkrivajući mi

neometan pogled na njene noge,butine i gaće. Prizor je bio nverovatan, imala je pune, lepe, debele

butine, bele gaće, i još nešto prelepo-STIDNE DLAKE, stidne dlake su joj izvirivale iz gača sa strane po

butinama, ali bilo ih je i iznad gaća sa gornje strane. Bio je to prelep prizor. Stavio sam ruke ne njene

butine i pomogao joj da se otkači i kako ne bi poderala suknju. Bilo mi je lepo videti da žena od 60

gina ima samostojeće najlonke, tj da prati modu i da se ne oblači kao baba. Privukao sam je za

butine sebi i ona se malo odigla i time si nabila međunožje bliže mome licu. Prizor je bio još

neverovatniji jer sam video kako su joj gaće pune, izgledale su kao da su naduvane, bile su pune

stidnih dlaka, bio je to po mom mišljenju veličanstven žbun čim su gaće pune toliko. Čim se

oslobodila i ja je spustio na zemlju video sam da ju je bilo sramota, spustila je suknju i krenuli u stan

skoro bez reči progovorene. Pokazivao sam joj malo stan pri tome joj skenirajući telo pogledom, ali

da ona to ne primeti. Nosila je svetlo smeđe visoke cipele na štiklu, suknja joj je bila 10 ak cm iznad

kolena, samostojeće čarape su bile u boji kože i belu bluzu kratkih rukava koja je samo naglašavala

njene velike sise i izbacivala ih u prvi plan. Kad smo završili sa razgledavanjem stana, mama je sela

na kauč. Na krevetu sam imao mekane jastuke, i kada je mama sela na njih noge su joj se same

razdvajale dajući mi pogled u međunožje. Tada mi je uhvatila pogled. Njena reakcija je bila-"Sine!"

Nisam znao šta da kažem i pocrveneo sam u licu. Skupila je noge, i okrenula ih od mene, pogledala

je u mene i rekla, "Ja sam ti majka. Ne bi trebalo da mi zaviruješ među noge." Ne znajuću zašto sam

to uradio, ustao sam i stao pred nju i pitao je šta bi pila. Dok sam stajao ispred nje osetio sam kako mi

se kurac diže dok sam joj odozgo gledao u noge. Rekla je da bi kola bila dovoljna. Mislio sam da je

sada vreme za moj plan; dodao sam joj u piće stimulant za seks čisto da vidim šta će se desiti i kako

će se ponašati. Kada sam kupio taj prašak prodavač mi je rekao da će osoba koja ga popije lakše

ispunjavati stvari koje se od nje traže, tj lakše će činiti ono što se od nje traži jer je već razmišljala o

tome, što ne znači da će raditi ono što ne želi. Vraćajući se u sobu video sam mamu kako leži

zatvorenih očiju. Seo sam preko puta nje i video da su joj butine lagano razdvojene jer joj se suknja

povukla do polovine butina. Video sam trougao gaća među njenjim nogama. Sekundu kasnije

mama se probudila iz kratkog sna. Skupila je noge i nisam više ništa video. Kasnije kako smo pričali

video sam da postaje opuštenije. Što smo duže pričali, suknja joj se povlačila prema gore i otkrivala

deo po deo bedara. Pokušavao sam da dobijem na vremenu kako v+bi napitak počeo da deluje.

Video sam da mama postaje sve nemirnije i ja sam ustao i predložio joj da je islikam dok je kod

mene na odmoru, da imam uspomenu kad ode. Iako je bila stidljiva, nije baš bila mudra. Kada je

završila piće dao sam joj drugo. Prvu sliku sam opalio  dok je sedela na kauču kada je upravo raširila

noge bila, taman da uhvatim deo belih gaća između nogu, ali i  stidnih dlačica, koje nisu bile

zanemarljive. Videvši da napitak deluje, odlučio sam da vidim koliko daleko mogu da idem, "Mama,

da li bi htela da skineš bluzu da te uslikam. Svejedno imaš grudnjak na sebi još. Biće to kao da nosiš

gornji deo kupaćeg?" "Ljubavi, ne budi blesav, ja sam ti majka," brzo je odgovorila. "Znam da jesi

mama. Ali mislim da bi izgledala prelepo. Samo jedna slika," dodao sam, nadajući se da ju je

dejstvo preuzelo i da se neće puno buniti, čovek mi je obećao da će ovo samo i njene želje lakše

ostvariti. "Stvarno nebih smela, ali dozvoliću ti samo jednu sliku, ali otac ne sme da zna za ovo

NIKADA!". Mama je otkopčavala svoju bluzu  i skinula ju, ja nisma mogao da verujem da sedi ispred

mene u grudnjaku. Grudnjak je prekrivao veći deo sisa, ali još uvek se video dobar deo dekoltea.

Iako grudnjak nije bio debeo, mogao sam da vidim da joj se bradavice ukrućuju kroz materijal. Uzeo

sam bluzu od nje, otišao sam na drugi kraj sobe i stavio je preko naslkona stolice, nadajući se da

neće požuriti da je obuče nazad. "Mama, slobodno se zavali u naslonjač," rekao sam joj dok sam se

vraćao prema njoj. Kako se zavalila nazad među jastuke kauča, grudi su joj se još više isticale. I

suknja joj se popela uz bedra. Slikajući je direktno ispred nje, misleći da sam gotov, počela je da se

ustaje. "Sačekaj malo. Da uslikam još jednu iz drugog ugla". Rekao sam joj da namesti ruke, kao da

se isteže dok se odmara, to je i učinila gledajući me pri tome u oči sise su joj se pomerile napred i

prema gore. Mogao sam da osetim kako mi se kurac diže na pomisao da mi rođena majka pozira.

Dok mi je tako pozirala video sam kod pupka pa prema dole red širine barem 5 cm stidnih dlačica

koje su išle prema dole u suknju, slikao sam i to par puta. Morao sam joj obećati kako je neću gnjaviti

do kraja njenog boravka kod mene, nagovorio sam je da mi pozira nekoliko minuta, jer je šteta da

njena lepota koju sada poseduje ostane nezabeležena za dane kada bude još starija, pravdao sam

joj se, a ona se samo nasmešila na te moje reči i poslušala me, uz još jednom ponovljenu frazu da ne

sme niko da vidi ove slike osim nas dvoje, i da će ona odlučiti koje su slike za koga. "Moža li sada

slika bez suknje?" Pitao sam ne znajući kakav će biti odgovor.

.(nastavak)


Sa mojim stalnim zapitkivanjem, ali i uz pomoć napitka, pristala je, ustala se i počela da otkopčava

suknju. Nevoljno je spustila suknju koja je pala do poda. Prišao sam joj i uzeo suknju od nje i odložio

je na stolicu na bluzu njenu. Kada sam uzeo kameru mama je htela da sedne kada sam je zaustavio.

Kako sam je gledao dok hoda prema mestu koje sam ja odabrao, nosila je samo grudnjak, gaće,

samostojeće čarape u boji kože, i cipele na visoku štiklu. Znao sam tada da ću jednog dana morati

da je imam. Iako u 60-im još je bila komad i to samo takav, šteta što moj otac to nije shvatao, ali zato

ću ja da joj ukažem i pokažem šta ona još može i da još nije za baciti. Kako sam bio spreman da

nastavim sa slikanjem, svidelo mi se shvatanje da mi majka pozira u donjem rublju. Bio je to prelep

prizor, nije shvatala u kojoj meri ja sada imam pogled na  njeno međunožje, koliko joj jasno vidim red

dlaka koji pokriva deo ispod pupka, ide prema dole, i sastavlja se sa dlakama na donjem delu

stomaka. Sada sam tek video da joj gaće ne pokrivaju celo međunožje, nego samo jedan mali deo,

jersu joj dlake virile, i gore, i sa strane izvan gaćica. Bio sam zahvalan i bogu i svemu ostalom što mi

je majka od one stare garde žena što bi se reklo, onih koje se nikada nisu brijale i koje su negovale

svoje međunožje i uživale u svojim stidnim dlakama, bio je to veličanstven prizor. Opalio sam par

slika samo na njeno međunožje, iako mi je uhvatila pogled i videla šta radim, nasmešila se i stidljivo

nameštala. Slikao sam nekoliko slika, kako se okreće, sa rukama na kukovima, ponovo sam osećao

kako mi se diže. Sledeća misija mi je bila kako da je oslobodim grudnjaka. "Ovo su dobre slike,

mama. Da znaš da bi i sada mogla da se meriš sa foto modelima," nadajući se da ću je tako

zainteresovati. "Da li bi htela da mi pozaš samo u samostojećim čarapama i tim visokim štiklama?" U

tom trenutku, mama me je pogledala širom otvorenih očiju, pogledom koji govori da nije mogla da

poveruje šta čuje svojim ušima od rođenog sina koji joj sada nije tražio pare za čokoladu kao kad je

bio mali, sada je tražio da mu se skine. Da joj dam do znanja da ozbiljno mislim pitao sam je ponovo,

sve dok na jedvite jade nije pristala. Videvši zbunjen pogled na njenom licu, mama je posegnula

rukama iza sebe, otkopčala grudnjak i pustila ga da padne na pod. Gledao sam joj u sise, uživo i

izbliza. Bile su neverovatne, velike za moj pojam, svetlo roze velike bradavice, od brat bratu bar 10

cm sa ispupčenim vrhovima, i malo su bile opuštene, prema dole, prema stomaku. Sada je prstima

zakačila gumu gaća, nagnula se napred, pustila je da joj padnu sa kukova, preko bedara, na pod.

Uzeo sam ih sa poda i baci na stolicu zajedno sa ostalim vešom. Stajala je ispred mene sa rukama na

kukovima, i samo u čarapama i štiklama. Sada sam svoju majku video u potpuno novom svetlu.

Imala je velike sise, masivne stidne dlake, koje su sada tek bile nešto prelepo za videti. Usmeravajuću

kameru prema mami, namestio sam je u pozu u koj se pognula, tj naguzila a sise su joj slobodno

visile prema podu, a ruke joj bila na guzovima. Slikao sam je u toj pozi, a onda otišao iza nje i slikao

je s guza, slikavši joj dupe, sa raširenim nogama, u toj pozi joj se lepo videla dlakava pička i slikao

sam još nekoliko puta. Došao sam ispred nje i pogledala me je pravo u oči. Rekao sam joj, "MAma,

klekni na kolena." Sa malim negodovanjem, uradila je to.  Bila je baš ispred mene, pa sam se

odmaknuo malo kako bih mogao dobiti bolju sliku. Namestio sam je da bude na kolenima, ali da

stavi noge pod sebe i sedi na njima. Sedeći ovako kolena su joj bila raširena skroz. Spremajući se da

ispucam još slika, videvši kako mama sedi predamnom, video sam da joj se pička otvorila i da su joj

se usmine razdvojile. Lepo su virile iz šumice, videlo se da su bile debele i da su visile. Mama mi se

pokazivala i više nego što je mislila. Brzo sam uzeo dosta slika nje u takvoj pozi fokusirajući se samo

na međunožje. Kako je pokušavala da se ustane izgubila je ravnotežu na moment, i pala je nazad

na leđa širom raširenih nogu, dok sam ja ispred nje blejio u širom sada rastvorenu pičku. Pogledala je

u mene, čučnula je na kolena spremajući se da ustane, ja sam joj tada stavio ruke na ramena

zaustavivši je kako se ne bi ustala. Posegnuo sam za kaišem i otkopčao ga, otkopao patent i spustio

ga dole, farmerke su mi pale do poda ostajući oko mojih stopala. Podigao sam jedno po jedno

stopalo i mama mi je pomogla izvukavši farmerice iz njih i stavila ih po strani. Gledajući mamu

odozgo, a ona mene gledavši odozdo, znala je šta želim. Osetio sam mamine prste na svojoj koži

kako mi je uzela gumu gaća povlačila ih prema dole, oslobađajući mi kurac napolje. Ponovo mi je

sklonila gaće kao i farmeice i sada gledala u moj kurac koji se slobodno klatio par cm ispred njenog

lica. Kada sam ponovo pogledao dole gledao sam joj u sise, i bradavice koje su bile tvrde i šiljaste i

bole su me u noge, i njene noge koje su bile otvorene sa prelepom dlakavicom među njima i

usminama koje su sad bile vlažne. Kasnije mi je priznala da joj 10 godina otac ali ni bilo ko drugi nije

bio među nogama. Znao sam da ću joj napraviti šum među nogama do jutra. Nagnula je glavu ne

skrećući pogled sa mojih očiju, otvorila je usta. Stavljajući joj ruke na glavu približao sam joj se, i tada

je moj glavić ušao malo u mamina usta. Mislim da sam imao poveći kurac jer je zurila u njega kao

da boga vidi tada. Videći da se ne pomera, stavio sam joj glavić u usta. Stajao sam tako nekoliko

sekundi. Nisam mogao da poverujem svojoj sreći, rođena majka će mi pušiti. I dalje me je gledala

pravo u oči a ja sam joj polako uvlačio kurac u usta. Počeo sam da je polako jebem u usta, mogao

sam osetiti kako joj dodirujem grlo. Kako nije navikla da puši kurac, bila je pomalo napeta, i mogao

sam joj osetiti zube na svom kurcu. Kada sam malko ubrzao, stavila je ruka na moje kukove. Osetio

sam kako mi se kurac kruti, i znao da neće trebati puno da svršim, jer prizor je bio previše za mene.

Video sam da ne shvata šta će se desiti jer je zatvorila oči i uživala u pušenju iako nije bila stručna.

Privukao sam joj glavi i zabi kurac dublje u grlo, počeo sam da svršavam, ispucavši jedan mlaz

duboko u njena usta. Nesvesna da sam upravo svršio ispucao sam još jedan mlaz u nju, i tada je

ovorila usta jer sam joj jače navukao kurac u usta. Lagano sam joj uvlačio kurac u usta sve dok nije

joj ušao u grlo.Još nekoliko mlazeva joj je završilo duboko u grlu. Tada u tom trenutku zazvonio je mi

mobitel koji je bio na stoliću kraj nas. Javio sam se i to je bio moj otac, koji je hteo da znao kako mu

je žena, da li je stigla i kako je bilo. "Mama, tata te treba", rekao sam joj i dao telefon. Jedva je

dolazila do daha i malo se smirila dok je pričala sa starim. Obrisao sam joj ostatke spreme sa usana i

stavio joj u usta, oblizala mi je prst pričajući s njim.    

Ko zna šta bi rekao da mu je žena par sati posle silaska sa aviona bila servisirana kako je odavno trebala biti? Gutala je ostatke sperme koje sam istovario u nju i pričala sa ocem.Ja nisam bio gotov sa svršavanjem, tako da je još nekoliko mlazeva usledilo uzbuđeni situacijom u kojoj smo se našli, mama me je držala za kurac i drkala mi ga ne ispuštajući telefon iz ruke. Kurac mi je pomalo već bivao mekši i ona ga je svejedno lagano i dalje pušila trudeći se da ćale ne skonta ništa. Shvatio sam da ju je pitao gde sam ja kad je rekla da nije tu da je u kupatilo otišao. Malo sperme joj je curilo po sisama i niz stomak po dlakama, ali je ona to razmazala po sebi. Uzeo sam je za ruku u namestio da legne na pod, na leđa, šireći joj noge. Gledala je u mene ne verujući šta ću uraditi. Razmaknuo sam joj dlačice i počeo lizati pičku. Stavila si je prst u usta i zagrizla ga, trudeći se na sve načine da ne stenje, a ćale je davio u nedogled. Uvijala je kukovima, a drugom rukom mi nabijala glavu u šumu dlaka. Uživao sam u njoj a ona u meni. Ponovo mi se digao. Kleknuo sam pred nju i stavio joj ga među usmine. Uzeo joj telefon iz ruke i nakratko ga stavio ispod jastuka na krevetu koji je bio kraj nas kako stari nebi čuo, nabio joj ga odjednom. "AAAAAAjojjjjj, bože miliiii, jaoooooj!", jauknula je mama. "JAOOOOOO SINEEEEEE; JAOOO MENIIIII, MILIIIII!". "Lakše mama, i tata je tu", rekao sam joj. Stavila si je tada ruku na usta.  Uzeo sam tada ponovo telefon i dao joj ga, i usporio nabijanje. "Šta si vrisnula, šta je bilo?" pitao je otac. "Ma ništa, ispalo mi nešto iz ruke i razbilo se, poklon za sina našeg, pa mi sada krivo. "Aha, ma nema veze, njemu je bitno da je njemu mama napokon došla, a ne neki pokloni!", čuo sam starog šta priča pri tome sam ponovo počeo da punim mamu toplom spermom, ne prestajući da je jebem, iako polako, čuo se prelep zvuk kurca kako klizi kroz dobro podmazanu pičku. Stao sam, izvadio kurac iz mame i poneo je u naručju u svoju sobu na svoj krevet. Spustio sam je na krevet a ona je i dalje laprdala sa starim. Nastavio sam da je jebem još malo iako sam svršio. Osetio sam da se mama grči kao da je blago zastenjala. Pokrio sam joj usta svojim rukama da nebi vrisnula, jer ko zna po koji put je  svršila. Ćale nije ništa skontao, jer su joj odgovori bili samo, aha, ok, da, da, razumem, važi, aha. Tako sam znao da je i dalje sve ok. Pustio sam je da se opusti i opustila se, orgazmi su prošli. "Dragi, odoh ja da malo odmorim pa se čujemo kasnije malo!", rekla mu je mama. Prekinula je vezu i obratila mi se, "JEBOTE ALAJ SI ME IZJEBO, NISAM SIGURNO BAR 10 GODINA BILA JEBANA, A KAD SAM SIŠLA SA AVIONA NISAM NI POMIŠLJALA DA ĆU BITI JEBANA, HVALA TI, HVALA TI OD SRCA TI HVALA, SAMO DA ZNAŠ DA NASTAVAK SLEDI, I TO MOŽDA ČIM OTAC NAZOVE PONOVO, VIDIM DA NAM JE OBOMA TADA NAJVIŠE PRIJALO. MISLILA SAM DA ME VIŠE NIKO NIKADA NEĆE NI POŽELETI A KAMOLI HTETI JEBATI, A sada me malo pusti da odmorim, molim te". Poslušao sam je i otišao u dnevni boravak, da pojedem nešto i popijem, a mama neka odmori. Srušio sam njenu torbu slučajno sa pulta, i nisam mogao da verujem šta je ispalo iz nje, bila su to dva dilda i jedan vibrator, malo manji od moga kurca, a bio je tu i lubrikant.

Palo mi je nešto napamet, namazao sam oba dilda i otišao do mame, polako sam joj stavio jedan dildo u pičku, a drugi u dupe, i vibrator na jastuk. Probudila se, pogledala me i kada je videla šta sam uradio, rekla mi, "Molim te daj mi malo da odspavam a ovo neka ostane u meni slobodno, neznam kako si to našao, ali nema veze, hvala ti za ovo večeras, ali trebaće mama još toga, samo kasnije." Pokrila se plahtom i zaspala. Sutradan smo otišli do tržnog centra kako bi kupio mami kupaći jer ga nije ponela a nije ni mislila da će se kupati kod mene. Kasnije mi je priznala da se sunčala kod kuće kad starog nije bilo, imala je neki dvodelni kupaći koji joj je čini mi se bio mali, jer su joj sise, pička, ali i polovina svakog guza bili beli kao mleko. A to je ono što me je jako palilo kod nje. Probali smo nekoliko modela kupaćeg i obratili se prodavačici za savet jer smo imali problem, mama nije htela da skloni ijednu svoju stidnu dlaku tako da joj je žbun virio iz svakog kupaćeg koji smo probali. Prodavačica je pitala mamu zašto ne uredi malo međunožje i onda neće biti problema, na šta joj je mama rekla da joj ne pada na pamet. "Pa gospođo, ovako će vam svako gledati u međunožje i vaš dečko će biti ljubomoran, bolje ga sredite malo!", reče joj prodavačica. "Draga moja, to mi nije dečko nego sin, i neće biti ljubomoran ni na koga, jer niko od tih koji bulje neće se dokopati mog međunožja osim njega." Pogledao sam u prodavačicu koja nije mogla sebi doći, gledala nas je kao da smo vanzemaljci, širom otvorenih očiju i rekla nam da sačekamo. Vratila se za par minuta i donela nam šorc, tj mami je donela da proba. "Jedino da vam predložim ovo, ruku na srce moram priznati da vam je sin presretan čovek, jer ovako impresivno međunožje nisam jako, jako, dugo videla, bravo, mislim da bi i sam mogla probati to, ali se bojim da me dečko neće hteti onda", rekla je. Mama joj je rekla da se ne zabrinjava time, da je žena vlasnica svoje pičke, i koga ona pusti među svoje noge taj zasigurno neće odbiti pičku, a ako i odbije zbog dlakavosti onda je i nije ni zaslužio. Mami su se kroz kupaći videle bradavice, ali to ju nije zabrinjavalo, jer je rešila da dok je kod mene ne nosi donji veš, samo samostojeće čarape i štikle. Znala je da će tako biti nabijena non stop jer me je to palilo. A mogu vam reći da je svo to vreme mama jako malo vremena provodila slobodna, jer je pretežno bila nabijena na moj kurac svo vreme, toliko joj se svidelo da je rešila da produži godišnji, a to je javila i starom kojem je bilo drago što mi nije na teretu i što mi je drago što je ona tu i što joj je lepo jer se dugo nismo videli. Mama je rešila da nadoknadi sve one godine bez seksa, a ja sam joj u tome drage volje pomagao. Išli smo svuda zajedno, a kod mene se i sunčala na balkonu u tom dvodelnom kupaćem  jer nisam hteo da se izgubi ona majčinska belina delova njenog tela po kojoj su nekadašnje žene bile poznate...     

Nema komentara:

Objavi komentar