utorak, 21. travnja 2015.

Na nudistickoj plazi

Proslog leta bio sam sa suprugom na odmoru u Grckoj.Po prvi put otisli smo na nudisticku plazu.Moja supruga je atraktivna crnka,29 god,vitkog tela i vecih grudi.Kada se skinula,ostali muskarci su bukvalno blenuli u nju.Pored nas  je lezao neki tip,Grk,tamnoput,koji nije skidao pogled sa moje supruge.Ona je to primetila,cesto je gledala u njegovom pravcu i postajala sve nervoznija.Kada je Grk ustao i krenuo u vodu primetio sam da ima bas veliku batinu,koja mu je bila ukrucena.Kako je prosao pored nas,pogledao je moju zenu direkno u oci,nasta se ona sva zacrvenela.Poljubio sam je nezno i pitao je da li zeli da oseti taj kurac u sebi.Ona je sva uzbudjena samo klimnula glavom.Ustala je i krenula u vodu.Prisla je tom Grku,nesto su caskali,a onda su otplivali do neke uvale.Usao sam u vodu i krenuo za njima.Zatekao me je prizor kako Grk lezi na pesku,a moja supruga mu pusi njegov ogromni kurac.Grk je drzao za kosu i pokusavao sto dublje da joj ga ugura.Onda ga je moja supruga zajahala,dok sam ja gledao kako njegov kurac ulazi u nju.U pocetku je ona odredjivala ritam,dok je on nije uhvatio za guzove i krenuo da je navlaci na svoju kurcinu.Ona je vristala sto od bola sto od zadovoljstva.Gledao sam i nisam mogao da verujem da toliki kurac ceo stane u picku moje supruge.Onda ju je Grk okrenuo,podigao joj noge na svoja ramena i krenuo zivotinjski da je  jebe.Njene sise su skakale u ritmu njegovog nabijanja.Izvadio ga je i svrsio joj po njenim velikim sisama.Samo se okrenuo,usao u vodu i otplivao dalje,a ja sam posmatrao moju suprugu,uptavo izjebanu koja nije mogla da ustane koliko ju je ovaj Grk rasturio svojom ogromnom kurcinom.

Nema komentara:

Objavi komentar