utorak, 21. travnja 2015.

Mamino tusiranje

Zovem se Stefan, imam devetnaest godina. Jos od malih nogu bio sam okruzen zenama. Sa mnom su zivele moja majka Sanja, tetka Ivana i tetkina cerka Jelena. Oduvek sam se palio na temu incesta, spijunirao sam ih kad god je to moguce. Nisam imao nekog iskustva, jer je kuca bila prepuna i nisam se mogao potpuno prepustiti uzivanju. Bilo je predvece avgusta ove godine, tetka i sestra su otisle do neke komsinice, a ja i keva smo ostali sami. Posto je bio vreo dan, keva je otisla na tusiranje, a ja sam to jedva docekao. Cuo sam kako se vrata kupatila zakljucavaju, na srecu imali smo bravu sa velikom kljucaonicom a kljuc je bio okrenut na gore. Imao sam predivan pogled na jos obucenu majku. Sanja je oniza plavusa sa malo punijom guzom, veoma seksi stomacicem i jakim mlecnim sisama, kao i tetka a bogami i sestra. Stala je pred ogledalo i skinula bluzu, a zatim i brus. Fokusirao sam svoje oko na njene bradavice, bile su opustene. Izvadila je iz fioke brijac i pocela da brije pazuhe. Posmatrao sam je iz profila, nakon sto je zavrsila sa brijanjem pazuha malo paznje je posvetila dojkama. Neko vreme ih je samo mesila i dodirivala ispred ogledala, a zatim je pocela da dira i bradavice koje su se polako krutile. Kada je zavrsila sa bradavicama skinula je lagano pantalone i gacice. Predamnom se ukazala njena sumica, a ispod nje picka koju je lagano ceskala. Nakon toga je usla pod tus i zatvorila vrata tus kabine...

Nema komentara:

Objavi komentar