utorak, 21. travnja 2015.

Oplođjenje moje majke 3

Sledeceg dana prebacio sam nesto para sa mog racuna za skolarinu da rezervisem nas odmor. Rezervisao sam sve preko interneta, let u prvoj klasi i luksuzni bungalov na samoj plazi. Mama je imala pauzu pa sam odstampao ceo prospekt putovanja i poslao ga u njenu kancelariju da je iznenadim. Pozvala me je dva sata kasnije kada se vratila sa rucka, ushicena kao tinejdzerka na svom prvom sastanku. Slusajuci maminu odusevljenu reakciju, shvatio sam koliko mi je njena sreca vazna. Kada je ona bila srecna, bio sam i ja. I kada sam spustio slusalicu, zaista sam poceo da shvatam sta znaci prava ljubav... to nije bio moj cilj da odvedem svoju majku u krevet. Sve je bilo samo zbog nje.

Petodnevno putovanje je bilo kroz mesec dana, i provodio sam vreme planirajuci dnevni raspored aktivnosti na nasem odmoru. Za to vreme odlazili smo zajedno u duge setnje, voznje biciklom, i nekoliko intimnih, romanticnih vecera. Takodje sam odlucio da prestanem da drkam kako bi sacuvao svoje seme i izdrzljivost, sto ce, nadao sam se, biti korisno tokom naseg odmora na plazi. Bilo je savrseno... nije bilo nikoga blizu nas kolimetrima unaokolo. Kako se datum priblizavao, majcini telefonski pozivi su se udvostrucili, cak i utrostrucili. Zvala bi me smo da pita sta da ponese, ili sta da obuce... luckaste stvari, ali za mene drage kao i ona sama. Obozavao sam da slusam njen melodicni glas...

Nas odmor je poceo, i mama uopste nije spavala prethodne noci. Srecom, rezervisao sam mesta u prvoj klasi tako da smo iskoristili svu  besplatnu hranu i alkohol. Dok smo stigli do naseg presedanja u Los Andjelesu, majka i ja smo bili vec pijani. Razmisljao sam sta bih mogao da uradim na Havajima kako bih je ubedio... i alkohol bi mogao dosta da pomagne u tome. Mama me je drzala ceznjivo za ruku dok smu uzletali preko Pacifika. Ubrzo potom, obavila je celu moju ruku svojom, i stjuardesa je primetila maminu pripitost.

“Gospodine?” upitala je stuardesa, “Mogu li da donesem vasoj zeni cebe ili nesto?”

Mogao sam odmah da umrem. Wow... neko je pomislio da je moja majka bila moja zena. Trenutna preplavljenost ponosom i ushicenjem ucinila je da mi srce gotovo stane.

“Naravno” odgovorio sam, uhvativsi jos cvrsce majcinu ruku.

Mamina glava je bila na mom ramenu, kada se razbudila.

“Duso,” progovorila je, “Jesam li to cula... da... je... ovaj, pitala da li sam ti ja zena?”

Uzdahnuo sam, pokusavajuci da prizovem svu hrabrost koju imam.

“Da,” odgovorio sam, oklevajuci.

“Awwwww,” mama je mazno izustila. “To je tako slatko.”

Progutao sam knedlu, nagnuvsi se da poljubim mamu u celo. Usput sam sapnuo, “Voleo bih da ti budes moja zena,”

“Ohhhh, duso.” mama je gugutala. “Ti bi mi bio prvi na listi za muza.”

Zatvorio sam oci, sa usnama zalepljenim za njeno celo, uzivajuci u cistoti trenutka. Napokon... majka je podrzala moju zivotnu ambiciju. Da li je to bio alkohol, ili ushicenje tog trenutka, nije me bilo briga. Jedino sto je bitno, bilo je nase zajednicko priznanje.

“Mozda bismo mogli da glumimo, znas?” nastavio sam.

“Mmmmmm,” majka je prela, naslonivsi glavu na moje rame, uhvativsi jos cvrsce moju ruku. “Naravno, dusice. Ali ako si mi muz, onda se ne odvajas od mene.”

Nema komentara:

Objavi komentar