utorak, 21. travnja 2015.

Oplođjenje moje majke 4 - Havaji


Kada smo stigli u nasu kolibu, brzo sam odveo mamu u krevet. Jos uvek sam bio pripit, ali ipak dovoljno trezan da se pobrinem da je ona ok. Mama se probudila iz svoje dremke nakon manje od sat vremena, zeljna uzivanja u tropskom raju u kome smo bili.

Prva dva dana obilazili smo turistice atrakcije, vozili biciklu po ostrvu, i radili uobicajene stvari za turiste. Moram da priznam da je spavanje sa mamom skliznulo sa moje liste prioriteta, posto sam stvarno uzivao upoznajuci Havaje. Ali boravak u ovakvom tropskom raju zaista budi divlju, tropsku prirodu u ljudima. Mama je oblacila neke sjajne odevne kombinacije, veoma otvorene i neverovatno uske. Nosila bi svoj crni bikini sa sarenim maramama za plazu koje su isticale njene bozanstvene, oble kukove u koje sam neprestano zurio. Sa svojom leprsavom kestenjastom kosom preko svojih ramena, mama je izgledala neverovatno seksi. I njene velike, pune grudi ususkane sigurno u njenom bikiniju. Bio sam u oblacima, zamisljajuci kako sijaju toplom senzualnoscu. Mama je izgledala kao seksi zena slobodnog duha, i u svojim najboljim godinama.

Rezervisao sam nam sto u jednom luksuznom restoranu na plazi, trece noci naseg boravka tamo. Zaleo sam da je izvedem na veceru na plazi i zaspem je svim poklonima i paznjom coveka koji je zaljubljn do usiju. Ipak bio sam oprezan da ne prelazim onaj prag patrijarhalnog… barem ne jos.

Opet, kao i u avionu, hostesa nas je pozdravila sa g-din i g-dja Rodzers, zbog cega sam potajno likovao u sebi, bacajuci pogled na mamu, koja je imala blagi smesak na svom predivnom licu. Boze, izgledala je tako jebeno prelepo.

Nakon sto smo seli za nas sto, mama je presla na stvar…

“Ok, zasto svuda gde odemo svi misle da smo muz i zena?” rekla je, ispijajuci svoju casu vode.

“Nemam pojma,” odgovorio sam, uzvrativsi lukavi osmeh.

“Ne govoris im valjda da jesmo, zar ne? upitala je dzangrizavo.

“Ne,” uzvratio sam. “Ne bih to uradio. Pa, mislim, ne bez tvog slaganja.”

“Hmmm, uzdahnula je, gledajuci u velicanstveni safirni okean nekoliko metara dalje.

Oh… koliko nije bila svesna. Koliko sam zeleo da joj priznam sve u tom trenutku, Koliko sam zeleo da kazem svetu da zelim da ozenim svoju rodjenu majku. Bio je to neprijatni trenutak tisine.

“Mozda bismo mogli da odglumimo kad vec svi misle tako.” Rekao sam odvazno.

“Znala sam da si nevaljalac, gospodine,” Mama je uzvratila, udarivsi me detinjasto po ramenu. “Sta je to sa vama klincima i tom frkom oko kuguarki? Jesmo li mi to ‘popularne ovog meseca’?”

“Oooh, ne ne,” odmah sam dematovao, “To je DALEKO od samo trenutne popularnosti.”

Bas kad je razgovor krenuo u pravcu u kom sam zeleo, nasa glupava konobarica se ubacila sasvojim besmislenim, odvratnim smehom. Hteo sam da je zadavim sto mi je pokvarila napredak.

Nema komentara:

Objavi komentar