utorak, 21. travnja 2015.

Putovanje Sa Mamom 14

Kada je njihova  životinjska požuda napokon privremeno zadovoljena, Majka i sin su ležali jedno kraj drugog na krevetu u tišini, svako sa svojim mislima. Sjaj i uzbuđenje oko nedavnog parenja je bledelo i Jasna je ostala sa osećanjem i zadovoljenja konačnog, ali i brige. Jovica je napokon prekinuo šutnju i rekao kako mu je žao jer ju je iskoristio.Ona mu je odgovorila kako je sve u redu i kako je ona ta koja je odrasla i koja je trebala da zna bolje. "Nisi me iskoristio, ja te nisam puštala, dugo sam bila sama, zanemarena, i poklekla sam" odgovorila je. Jovica je ćutio nekoliko trenutaka, skupljajući hrabrost. "Šta ako, a šta ako ti... znaš... ako zatrud...", pokušavao je to izgovoriti, ali se zaustavio, ne mogavši da izgovori dalje. Jasna nije odmah odgovorila. Znala je koliko je opasno to što su uradili i da nije trebalo toliko daleko da ode. "Pa, mislim da bi trebalo sve biti ok. Neuzimanje pilula nekoliko dana će mi verovatno poremetiti ciklus, ali bi trebalo biti u redu." Jasna je zastala i nastavila, trebalo bi da budemo pažljiviji u budućnosti." Jovica je pogledao majku koja je gola ležala kraj njega, sa skorenim ostatcima sperme po usnama. "Misliš da mi... da možemo...nastaviti sa ovim što smo započeli i dalje?" Jasna se ugrizla za usnu i duboko udahnula. Znala je da je prekasno da se sve zaustavi.

Nije mogla da negira svoja osećanja sve i da je i htela, ali nema šanse da je mogla da bude ovde u kolibi, sama sa sinom, i da nema seks sa njim. Nije više bilo potrebe za nekim
pretvaranjem. "Kao što sam i rekla, moramo paziti. Nažalost, ne možemo trenutno otići do apoteke da uzmem nove pilule." Sačekaj malo, rekao joj je sin i otrčao dole. Vratio se posle nekoliko trenutaka sa kondomom u ruci. Po pakovanju se videlo da mu je dugo vremena bio u džepu jer su mu ice bile iskrzane i nije se videlo ništa šta piše. Jasna se nasmejala malo. "Sve i da to i radi posle toliko godina, to je samo jedan kurton. Pretpostavljam da će biti više od jednog puta pre nego što se oluja završi i mognemo otići odavde." Jovici je lice zasijalo. "Mislim da će nam ovaj potrajati u sledećih sat vremena", reče sa smeškom. Spustio se kraj majke i uzeo je u zagrljaj. Usne su ime se preplele u strasnom ljubljenju. Kada

se malo odmaknuo od nje, počeo ju je ljubiti niz vrat, nežno je ugrizajući i lizajući joj meku kožu. Kretao se prema dole lebdeći pogledom iznad njenih bujnih sisa. "Obožavam tvoje sise, mama, volim ih,"reče on. Zacrveneo se u licu. "Hteo sam reći tvoje grudi".


Jasna se nasmejala od srca i privukla mu lice prema već čvrstoj i osetljivoj bradavici. "MOžeš ih slobodno zvati sisama... to su tvoje sise večeras," uzvratila je. "Cuclaj ih, sisaj ih," rekla je nežno dok mu je držala glavu i podizala svoju sisu, dojila ga je kao kad je bio mali, dugo vremena. I pre se jedva odvikao od sise, a sada im se ponovo  vraća. Dugo ga je dojila. Nežno mu je premestila glavu na drugu sisu. Osetila je kako joj se već zasićena pička počinje da vlaži i da ponovo pulsira. Trebaće ponovo njegov kurac u sebi, i to ubrzo. Stenjala je sada, skoro nekako tugaljivo. Jovica joj se spustio među noge. Ostavio je sise i digao joj noge, gurajući ih nazad. Na kolenima je bio, i njegova erekcija je spremna da opet utone u maminu više nego željnu pizdu. Utonuo je u nju sa lakoćom, pomogli su mu sokovi koji su cureli iz nje i to je izazvalo uzdahe oboje. "Da, ljubavi mamina, prcaj me, prcaj me jako, jebi majku svoju, prcaj me jako, i duboko, i dugo," dahtala je Jasna. Više nimalo nije oklevala, gotovo je bilo sa otporom. Želela je, ali i trebala, kurac svoga deteta duboko u sebi. Prijalo joj je. Bilo joj je to toliko prirodno. Iako je bilo strahovito pogrešno, ali joj je prijalo.

"Moj bože mama, toliko te volim. Ne mogu verovati da te jebem. Tolike godine sam sanjao o tome." "Sanjao si da me jebeš; svoju rođenu mater da jebeš?" "Da. U svim mojim maštanjima si bila samo ti. Sve cure koje znam su ništa naspram tebe. Drkao sam na tebe hiljadama puta sigurno.

" O Jovice moj mili, volim te," odgovarala je Jasna, a srce joj je raslo od ljubavi prema sinu. Stavila je svoje ruke na sinovo dupe i pritiskala ga prema dole, kako bi joj što brže, i što dublje nabio. U isto vreme je odizla kukove prema gore primajući ga tako u sebe, koliko god je dublje moguće bilo. Sin ju je dodirivao unutrašnjost i mesta koja joj nikada niko nije dotakao. "JEBEM TIIIIII, UUUUUHHH, JEBIIIIII MEEEE!", vrištala je Jasna. Sekundu
posle toga trpao ju je svom snagom. Unutra-van joj je stavljao i tela su im se sada instinktivno pomerala. "JOVICEEE, MAMA SVRŠAVAAAAAAAA!!!", vikala je JAsna i dizala kukove gore i bacakala glavu okolo. Telo joj se grčilo u orgazmu. "Mama, blizu sam i ja," upozorio ju je sin. Kada mu ona nije odgovarala, počeo je da vadi kurac iz nje, spremajući se da je zalije po stomaku. Pre nego ga je izvadio van, Jasna je vrisnula u šoku, "NEMOOOOJ!" zgrabivši ga za kukove i privlačeći ga sebi. "MAMAAA, SVRŠAVAMMMMM!", viknuo je Jovica. Nije više mogao da zadržava i da odlaže svršavanje.

Momenat kasnije počeo je ponovo da maminu unutrašnjost puni spermom. Zbog njihove poze, sa Jovicom koji se zabijao u njenu pičku, ona je bila na leđima, a on skoro da je stajao iznad nje, špricajući spermu duboko u njenu unutrašnjost, sperma mu je ušla duboko, ulazeći direktno u njenu maternicu. Kada je izvadio kurac do pola, bio je prekriven ostatcima prve jebačine, a sada i druge. Jovica je privukao majku u naručje, a kurac mu je skliznuo iz njene sada već prezasićene pičke.

Nema komentara:

Objavi komentar