ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Moja kcerka

Usao sam u sobu moje cerke i zatekao je upravo onako kako sam i ocekivao. Sedeci za njenim stolom, sa olovkom u ruci i radeci svoj domaci. Trudio sam se da je odgajim da bude odgovorna devojcica, tako da sam se uvek osecao ispunjeno kada je vidim da izvrsava svoje obaveze. Takodje nisam mogao da se ne divim kako je slatko izgledala sa svojim kikicama.

"Hej Andjele, stigao sam." Brzo je okrenula glavu, i veliki osmeh joj se rasirio na licu kada me je primetila.

"Cao tatice! Bas sad zavrsavam moj domaci, Ne smeta ti da sacekas par minuta?" Prisao sam do nje i poljubio je u obraz, zatim sam seo na ivicu njenog kreveta.

Olabavio sam svoju kravatu dok mi je ona pricala kako joj je dan prosao. Nastavili smo da pricamo dok sam skidao kravatu i spustio je na njen krevet. Pocela je da mi prica o tome sta su ucili iz engleskog dok sam otkopcavao svoju kosulju. skinuo je i spustio uredno pored moje kravate.

Ustao sam, otkopcao svoj kais i pantalone, dok je moja devojcica nastavila da tracari o jednoj svojoj drugarici i decku koji joj se ocigledno svidjao. Blago sam se nasmejao, rekavsi joj da mozda ne bi trebala da tracari tako o tudjim privatnim zivotima. Uzdahnula je i slozila se dok sam ja spustao svoje pantalone do clanaka. iskoracivsi iz njih i podigao ih sa poda.

"Ok, tatice. Gotova sam." Odmakla je svoju stolicu od stola i zatim ustala dok sam ja spustao svoje pantalone na krevet. Stajao sam samo u svojim boksericama, i moja cerka je prisla bllize. Spustila se na kolena i uhvatila moje bokserice i povukla ih dole, moj tvrdi kurac je iskocio gotovo je lupivsi po obrazu. Zakikotala se malcice pre nego sto je obavila svoju rucicu oko korena i pocela da mi drka. "Jesi li mislio o meni danas, tatice?"

"Naravno da jesam, Andjelele. Ceo dan." Dala mi je veliki osmeh, a zatim brzo polizala donju stranu mog kurca. Ostro sam uzdahnuo dok je to radila, i moj kurac se izvio pred njenim licem. Zakikotala se ponovo, uvek je obozavala tu reakciju. Spustila je svoju ruku dole i otvorila usta. Priblizivsi svoju glavu, usne su joj se spustile na moj kurac, i ubrzo je pocela da mi pusi. Zeljno palacajuci svojim jezikom oko vrha mog kurca i rotirajuci svoju glavu dok se pomerala napred-nazad. Osecaj cerkinih usana koje klizaju gore-dole po mom kurcu bio je gotovo neodoljiv. "Oh, Boze. Ovo je tako dobro, Andjele. Postajes sve bolja svakim danom u ovome.

Zastenjala je oko mog kurca, jasno zahvalna na komplimentu. Energicno je sisala moju tvrdu batinu, izazivajuci me da posegnem rukom pozadi za naslonom kreveta moje male devojcice kao oslonac. Nastavila je sa svojim tretmanom, naizmenicno pomerajuci svoju glavu gore-dole, i sisajuci samo glavic, dok je pumpala svojim rucicama. Nakon citavog dana iscekivanja, nije mi trebalo dugo da osetim poznato golicanje. "Andjele, tata ce upravo da svrsi. Jesi li spremna za svoju poslasticu?"

Izvukla je kurac iz svojih usta i pogledala u mene. "Da, tatice! Molim te, daj mi je." Obavila je svoje usnice ponovo oko mog kurca, i pocela da mi pusi brze, odlucna da dobije svoju nagradu. Stisnuo sam zube i zaurlao dok su  moja muda pumpala mlaz za malazom mog semena u gladna ustasca moje cerkice. Dok je gutala prvi mlaz, gledao sam kako joj se nozice skupljaju i njeno malo telo pocinje da se grci dok ju je preplavljivao njen orgazam. Okinut od samog gutanja ocevog semena, telo joj je pogadjao trzaj za orgazmicnim trzajem. Nastavio sam da slivam svoje punjenje u njena usta i gutala je onoliko brzo koliko sam je brzo hranio, i svaki gutljaj je slao talase grcenja kroz njeno maleno telo.

Kada su nam se orgazmi stisali, moja mala devojcica je pogledala u mene, disuci usiljeno ali smeseci se. Nagnuo sam se dole i poljubio je u celo. "Hvala, Andjele. Trebalo mi je to." Samo me je gledala smeseci se, zatim se nagnula gore i brzo me poljubila u usta.

"Nema na cemu, tatice."


Nema komentara:

Objavi komentar