ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Ispovest Jedne Majke 6

Ovih dana imam jako velikih problema i na poslu a i kod kuće. Toliko su me izjebali i sin i muž da jednostavno i doslovo jedva hodam. Zasad mislim da muž ne zna za sina, ali nisam baš sigurna. Kod nas je tolika vrućina u kući da imam osećaj da ću izluditi, tako da na sebi nosim samo kućnu haljinu koju često otkopčam do pupka skroz. Tako da mi se moje velike sise skoro skroz vide, a pogotovo kad spremam po kući. Sa sobom u džepu imam malu krpu jer mi se jako znoji koža ispod sisa, tako da ih često moram vaditi van i brisati ispod njih. A niti muž niti sin se ne bude na ovo moje ponašanje, zato vam i kažem da otežano hodam. Sin kad god me vidi, samo mi zadigne haljinu i počne me jebati, i to u koju rupu stavlja više nije bitno.

Na poslu to pravdam da sam nezgodno stala na stepenicu i uganula nogu ali da nije ništa strašno i da me ne ometa puno u obavljanju posla. U Zadnje vreme imam osećaj kao da sam muško, a ne žensko, to kažem jer toliko kurca vidim da ga praktično i ne vade iz mene. Doduše sin više, mlađi je i stvarno može duže ali i bolje da jebe. Mlađi ima nekih obaveza i zasad ne može dolaziti. A ja mu kažem da ne mora da se brine, da na mamu obojica dobro paze i da je sve ok, a često mu šaljem i svoje gole slike kojih mi je pun kompjuter, ali i telefon. A slikala sam se i na vibratoru u obliku sedla pa mu i to šaljem, a pošaljem to i Marku ponekad a ponekad i mužu, tako da se bojim ponekad da te slike ne završe u javnosti. Ne bih to nikako volela, ali mi je ne bi baš nešto ni škodilao jer stvarno imam šta da pokažem...

Nema komentara:

Objavi komentar