ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Profesor i ucenica

novi početak školske godine je počeo  ,ušla sam u školu koja je bila velika ,novi početak nova škola.neznam šta me čeka .ulazim nervozno u kratkoj suknjici i majci sa bilježnicom u ruci .
razgledavam hodnik velik je žuti su zidovi,slike,sat...hodan i tražim učionicu broj 23 .ulazim i sjednem pored neke cure .profesor je bio unutra sjedio je i pisao nešto u imenik.
gledala sam profesora (srednja škola 1.godina) .
Sjedio je a ja sam zurila u njega.na sebi je imao traperice i majcu.
Svi ste se smjestili i zavadala je tišina. Usanem: dobar dan, ja sam profesor Branko Ivančić i predavati ću vam geografiju ove godine
molim da mi se predstavite jedan po jedan. I tako se učenici redom predstavljaju i dođe red na tebe
Zar nećeš ustati? pitam te.
Oprostite kažem dignem se i zbunjeno kažem zovem se Tamara Ičić .
nasmješim se i sjednem na stolicu.
Sjedni Tamara! Nadam se da ćeš ostatak školske godine imati bolju koncentraciju. I premjesti se u prvu klupu zajedno sa djevojkom iz zadnjeg reda koja žvače zvakaću.
uzela sam bilježnicu i laganim korakom sjela u prvu klupu.Smješkala sam se i gledala u profesora.Prvi sat vas neću opterećivati sa gradivom ali ako je notko od vas imao lošu ocjenu iz geografije može doći kod mene u kabinet da vidimo u čemu je problem a ostali su slobodni.
Odlazim u kabinet a razred ustaje i izlazi van.Ostala sam sama u učionici i razmišljam dali da se prijavim pošto sam imala lošu ocjenu.Pitam se dali će se netko usuditi doći i priznati da je loš iz geografije.
Posramljeno sam spustila glavu i pokucala na vrata kabineta.Da, slobodno, vičem.
Uđem ,oprostite na smetnji profesore došla sam se prijaviti imala sam lošu ocjenu.govorim sa spuštenom glavom.Tamara jeli tako? Izvoli sjedni! ponudim ti stolicu kraj mene
da,nažalost kažem i sjednem..
Na sebi imam suknju crnu i majcu bjelu .gledam u profesora u njegove oči a onda pogledam u njegove traperice dole.na tren se zamislim  ali brzo dignem glavu da profesor ne primjeti.
Tamara, ako želiš imati pozitivnu ocjenu moraš dobro znati snalaženje na karti. Ustani i pokaži mi gdje se nalazi Italija.
Digla sam se suknjicu sam dotakla i digla se.došla sam do karte i kružila sam rukom i rekla ma ja to zaista neznam profesore ! Ajme Tamara pa to su osnove ovog predmeta! Počinjem vikati. Tko to nezna, kod mene ima jedinicu za kraj godine! spustila sam glavu i tužno sam išla sjesti na stolicu.
sjedila sam i gledala u pod.
Morat ćeš se jako potruditi da dobiješ dvojku a to znači da češ morati uzeti dodatne satove jer ovakvo neznanje ne mogu tolerirati. - Nastavim vikati.
I nisam ti rekao da možeš sjesti!!!

Profesore dati čete mi jedinicu sada!? Da, zapisat ću u bilježnicu jednu veliku jedinicu!
Ali zašto!? Nisam ništa krivo napravila.jesam slobodna? Što se mene tiče jesi. Sutra ću te ispitati kompletno gradivo iz osnovne škole. Sad možeš ići kući učiti. Ako misliš da ti treba pomoć oko učenja, možda ti mogu pomoći.Ne,mislim da ču uzeti instrukcije i dodatne satove kod Vas.Idem sada doma .Digla sam se i pogledala u profesora koji me je ljutito gledao.Možeš danas u 5 doći kod mene. Cijena je 200 kn po satu. Ja ću nazvati tvoje roditelje! Može ,Vidimo se kasnije. Doviđenja.
Doviđenja! - Uh kakva glupača, Mislim u sebi. Trebat će joj mnogo učenja da dobije pozitivnu ocjenu. Idem nazvati njemu mamu da se dogovorimo.    Izašla sam van i hodala sam hodnikom škole.tako je strog neču nikad imati dva kod njega ! uf...što ču pasti godinu a možda završiti na popravnom.
ispred škole sam došla  i krenula putem do doma.putem sam razmišljam
kako da imam dva kad neznam ništa .šta če mi karta znam di sam ja!
kćeri zvao me je danas tvoj profesor odi na instrukcije i nauči nešto od njega.sada odi i uzmi lovu u mom novčaniku .
Uzela sam lovu i ljutito zalupila vratima.
Ležim kod kuće i gledam tv. Evo skoro je 5 sati a ova mala još nije došla. Očito nju nije briga za zemljopis.
din-don!
Došla sam ispred vrata .uf malo kasnim..zapuhana sam.
Evo je. Stavim na sebe ogrtač i otvaram vrata. - Uđi Tamara .Ušla sam.Izvoli, idemo u moju radnu sobu. Sjedni, slobodno se opusti. Želiš nešto popiti? Ne hvala.krenimo sa učenjem,profesore. Došli smo u radnu sobu  .Evo samo da skuham kavu.kako je zgodan u tom ogrtaču pa mogao me dočekat gol.što bi mu ja to skinula ali nesmijem misliti o tim stvarima.na sebi imam ljetnu haljinu bjelo -prozirnu.
Dok kuham kavu razmišljam kako mi za razliku od jutros ova cura izgleda prilično simpatično a tada se sjetim da ima premalo godina da uopće pomislim na to. - Dolazim u sobu i sjednem kraj tebe. osjetim neodoljiv miris parfema. Evo tamara, ovo je karta svijeta. Pokaži mi kontinente!
hmmm...kontinenti gledam u profesora i razmišljam u sebi.pa imamo Europu,Aziju,Afriku....i ...razmišljam u sebi.i koje još?
No, znaš li ili ne? Neznam kažem.Tamara! Bože moj pa ti nemaš pojma! Kako tako lijepa cura može biti tako glupa?
Pa zar nikad nisi čula niti za Ameriku?
Tamara, kažem vrlo uzrujan, dali ti uopće znaš neke druge stvari u životu ili si u svemu takva?
Plavuše su glupe,kažu.oh..da čula sam za Ameriku kažem zbunjeno.
Ja sam takva kakva jesam i nemogu se promjeniti .mene škola nikad nije zanimala profesore da budem iskrena.
a što te zanima u životu? Mene zanimaju dečki...muzika ...šminka i te stvari.
Dobro, cura si ali zar nisi premlada za dečke? kažem i odmjerim te.Ne,nisam kažem
i osmjehnem se
Neznate vi ništa o meni! zar ima nešto što bi trebao znati? pa moraš mi reći to.Neželim sad o tome ,drugom prilikom.Tamara koliko godina imaš?.Imam 16 godina.Imaš li dečka? Nemam ,Zašto Vas to zanima!?
Pogledam ga u oči.Pa Tamara, s obzirom na tvoje znanje mislim da ćemo se morati bolje upoznati da bi rješili tvoj problem. Pogledi nam se sretnu.Uredu,kažem.kako vi kažete.I kako kod vas mogu imati dva kad ništa neznam?
pa ako znaš dobro čuvati tajnu onda je sve moguće.Neznam na šta mislite.dali si spremna učiniti sve da dobiješ 2?da,jesam.Recite mi kako!?pa ovisi koliko iskustva imaš u sexu .prilično dosta,kažem.stvarno? pa kad si se prvi puta jebala? Da stvarno.Prije dvije godine sam prvi put i iskreno nemogu bez toga.a dali si s nekim starijim kao ja?
Ne,nikada.
želim te vidjeti golu, Tamara. Skini se.Počela sam skidati svoju haljinu ,grudnjak i gaćice,gola sam i stojim ispred profesora.Ja samo sjedim i promatram. Ok Tamara, dobro izgledaš. Zadovoljan sam. a sad mi pokaži kako si diraš pičkicu.Ok ,gledajte me kažem.stavim ruku na nju i mazim si ju i širim ju.stojim zamišljen i gledam kako se diraš. nisam nikad mislio da me tako mlada cura može napaliti
tamara, dođi bliže, želim dirati tvoje lijepe sise.Došla sam bliže.počinjem dirati sise. mmmmm kako su liepe. sišem bradavice... mmmmmmm tako su lijepe mlade.uživam i nevjerujem da ovo radim.ni ja nevjerujem ta to radim s tako mladom curom. dok ti diram i ljubim sise prstima diram pičkicu.tako je lijepo,kažem.već dugo nisam dirao tako usku slatku pičkicu. žao mi je što si tako mlada pa te ne smijem jebati ! Da se obučem kažem  i nastavimo sa učenjem!? Možda ovo baš i nije dobra ideja!neznam tamara, o tebi ovisi. dali želiš da učimo po cijele dane ili da imamo sex svaki dan? Šta vi želite profesore,kako da imam dva?Pa ispočetka sam mislio da moramo učiti ali sad si me tako napalila da želim samo sex.Može,kažem.koji je sljedeči korak?najprije želim da si guraš dildo i da tako svršiš
otvorim ladicu i uzmem veliki debeli crni dildo.kako je velik pomislim šta ako mi to ne stane u nju.uh kako je uzbudljivo, gledam kako se pripremaš.sjela sam na stolicu i raširila sam noge.debeli didlo stavljam na vrh klitića pa uguram u nju polako,sve dublje i dublje mi je .jebem se sa njim i stenjem.
mmmm kako je to zanimljivo. gledam kako mala kurvica nabija dildo. jako me pali. diže mi se.sve jače i jače stenjem i gledam u profesora.Oh tamara, pa cijeli ti je stao u tu mladu pičkicu.da stao mi je
kažem dok uzdišem .želim da svršiš  i da me gledaš u oči.gledajte moje svršavanje kažem
nabijam si didlo sve jače i brže i stenjem .počela si jako stenjati, a nabijaš si dildo sve jače. mmmmm svršavaš Tamara. gledamo se u oči dok svršavaš i glasno stenješ.svršila sam i vadim ga van.još sam sva mokra.
mokra si i sva si zadihana. sad ja ustajem i vadim kurac.gledam u kurac.sviđa ti se? lijep je.
e sad da vidim kako pušiš.uzimam ga u ruku i otvaram usta.jesi često to radila? jesam
stavljam ga lagano u usta.samo glavić.pa ti si prava mala kurvica, uživam dok ti ulazi u usta.
Duboko mi je u ustima.držim te za kosu i nabijam ti ga do grla.nabijaš ga jače
počela sam jako sliniti.mmmmm
bravo tamara, tako si dobra
a sad ti ga želim staviti u pičkicu
dođi na mene.Evo me.Nabij se na njega.ipak čete me jebati?daa Tamara. ne mogu se suzdržati.Nabijam se
lagano.tako si dobra
uh kako ti lijepo ulazi.. a ti se tako dobro nabijaš.polako se nabijam
vrtim guzom.podignem te ali ga ne vadim van. polegnem te na stol. nabijem ti ga tako snažno i prislonim usne na tvoje. počinjemo se ljubiti dok ti ga nabijam polako ali duboko.stenjem i tako sam mokra.nabijam ti ga sve jače. počinješ biti jako glasna
Oh Tamara dušo kako si dobra
moj kurac prodire tako duboko u tebe, sva si mokra. nabijam ti ga sve jače. uskoro češ svršiti opet. mmmmmmmm.Tamara, a znaš li da ga moraš primiti i u guzu?oh..profesore nikad nisam u guzu baš moram?

da, dušo moraš, to ti je kazna .dobro,stavite mi ga nemam izbora.naguzila si se i polako ga približim prema tvojoj guzi. teško ide
guram malo jače, aaah glavić ti je ušao.ahhh jaučim.stenješ tamara a? a ja ga guram sve jače, znam da te boli ali to ti je kazna
koliko god vrištiš uspjevam ti ga zabiti cijelog i nastavljam te jebati u guzu.Sve jače vrištim i molim te da staneš.
ne stajem iako me moliš, nabijam ti ga sve jaće, rasturam te
aaaah

Nema komentara:

Objavi komentar