ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Moja majka Moja ljubavnica

Bas kao i prvog puta, i mnogo puta nakon toga, usla je u moju sobu, tiho, nezno. Zakljucala je vrata za sobom, i iako je mracno u sobi, mogu da razaznam njenu formu dok joj haljina pada na pod. Prilazi do mog kreveta gde iscekujem njenu aromu, njeno prisustvo, njen dodir, njene usne. Vec sam uzbudjen i uzdignut. Ona oseca moje iscekivanje, dok leze svojim mrsavim, tananim telom preko mene i gleda me u oci. Osecam njen dah dok mi miluje usne svojim. Njen jezik se preplice sa mojim i delimo punocu nase strasti. Spustam svoje ruke na njenu guzu i nezno je stiskam. Ona cvili blago u mojim ustima. Zatim pomera svoje telo na gore, dovoljno da mogu da ljubim njene grudi, i sisam joj bradavice, jednu po jednu. Ona ispusta ostar uzdah, dok joj nezno sisam bradavicu i igram se sa drugom. Zatim pomeram ruku izmedju njenih nogu i ona tiho uzdise dok joj prelazim prstom preko klitorisa i njenog otvora.

Zelim je odmah, ali sam strpljiv, ne zelim da pozurujem stvari. Povlacim je jos vislje i ona mi opkoracuje lice. Zna da volim da je zadovoljavam u toj pozi. Volim da osetim kako joj telo drhti nad amnom dok svrsava. Zadirkujem je, dodirujem, lizem, i sisam znalacki. Znam tacno sta je uzbudjuje. Posezem gore i trljam njenu bradavicu izmedju svog palca i kaziprsta. Nedugo zatim, blizi se svom orgazmu. Minut kasnije, ona svrsava, prigusujuci svoj glas, iz straha od otkrivanja. Zatim se brzo okrece i obavija moj kurac svojim ustima. Njene godine iskustva su nemilosrdne u pruzanju zadovoljstva. Za manje od 5 minuta, moje zgrceno telo je upozorava na ono sto predstoji. Ona ponovo cvili, i zatim blago stenje, dok joj punim usta.

Zatim se okrece da me uzjase, i umesto opustanja, osecam se jos tvrdje i uzbudjenije dok me ona uzjahuje. Uzdise dok ulazim u nju. Lagano se spusta na mene, i zatim pocinje sporo i promisljeno pomeranje gore-dole. Pocinje sa blagim pokretima i postepeno ubrzava dok me ne prima celog unutra, i izvlaci me gotovo skroz iz nje. Osecam kako joj se misici grce oko mog kurca dok se pomera na gore, i blago se opustaju kako se spusta na mene. Naginje se dole, ljubecii me u usne i nezno grickajuci moju usnu skoljku. I dalje, njeni pokreti ostaju smireni. Zatim, nagovestavajuci znaci njenog nadolazeceg orgazma se pojavlju. Disanje joj se menja. Malo ubrzava ritam. Ja posezem gore i pocinjem da joj stimulisem bradavice ponovo. Sapuce nezno, " Oh duso. cinis da se osecam tako dobro." Zatim njen orgazam nastupa. Ona drhti i grci se blago, stezuci svoje misice oko mene isprva. Zatim stiska, opusta, stiska, opusta dok se ne smiri.

Nastavlja sa svojim pokretima. Oci su joj zatvorene i lice blazeno mirno. Nedugo zatim, i ja e blizim orgazmu. "Ne uzdrzavaj se, zalim da ga osetim." Telo mi se grci i osecaj je izvrstan ovog puta kao sto je uvek bio. Zatim se opustam i gledam je kako mi se osmehuje. Ona se naginje dole i ljubi me sa takvom strascu i zarom. Onda se povlaci tek toliko da kaze...

"Volim te, bebo moja. uvek sam, i uvek cu."

"Mama, zelim da budemo zajedno, zauvek."

"Uskoro ljubavi moja, nece biti jos dugo.. Obecavam."

Zatim odlazi, isto kao sto je usla, i ja ostajem sam, samo sa secanjima na njenu aromu, njen dodir, njene usne, njen mekan i nezan glas. Do sledeceg puta.

Nema komentara:

Objavi komentar