utorak, 17. studenoga 2015.

Jebaše me lopovi

Jedared dok sam radela ko konobarica u kafanu dok sam nosila pivo jedan me uvati za dupe ispod suknjiče i kad vide da nemam gaćke da nosim samo čarape ispod pa vika miro mora te jebem zbog te kurvanjske čarape. ja ga pogleda, a on vika šta me gledaš idi u vecej čekaj me da ti kažem nešto. ja ajde otido baš da vidim šta će mi rekne kad ete ga on ulazi i odma svrata me pričvrlji uza zid obrnu me i nabi mi kurac u mene. ja mu reko nemoj će me jebeš imam dečka ma jok jeba me čovek ki ništa. taman me napuni ja reko gotovo kad ete ga ulazi neki drugi i vika mi kude ćeš. ja mu kazem idem da radim on vika sad ćeš radiš. nabi mi i on kurac pa kad poče da me jaše a meni oči će ispadnu kolko me jako jebe. jeba me i on jedno dosta vreme i kad me napuni i on, još ga nije izvadio a ete ga ulazi još jedan. ja sta cu malo obrisa onu spermu sto mi ispada i sacekam da me i ovaj izjebe. izjeba i on pa mi vika miro ostani tu jedno pet minuta dok ja izadjem da ne bude sumljivo ljudima, ce pomisle da smo te jebali. ja se pomisli u pravu je i sačeka ja taman dok sam sredila one čarape i obrisala pičku od spermu, kad izadjem a njih nema u lokal. prvo nesam ništa sumnjala dok mi jedan ne reče miro odnesoše ti tri gajbe pivo.  mlogo sam bila poludela em me jebaše em mi štetu napraviše. sva sreća gazda je pristao da mi samo odbije od platu to i da me jebe da me ne bi otpustio sva sreća pa je bio dobar čovek

Nema komentara:

Objavi komentar