utorak, 17. studenoga 2015.

Kako sam prvi put sa matorkom

Bio sasvim obican dan, dosadno kao i uobicajno pa sam resio na jednom portalu otvorim nalog. Otvorim ja nalog, ubacim sliku i posle par minuta stize poruka:"Bas si zgodan". Pogledam ko mi je poslao kad ono na slici neka matorka plave kose veoma jebozovna(pomislih neko me zajebava). Odgovorim ja:"ni ti nisi naivna", i tako nastavimo pricu, razmenimo brojeve telefona i posalje mi nekoliko slika na vajberu i trazila da vidi moju "tvrdu kurcinu". Posaljem ja sliku, ona pozeli da ga primi i tako ja odem u drugi kraj grada i dalje u neverici. Objasni ona meni kako da ja dodjem i nekako stigoh. Ulazim na vrata i vidim jebozovnu matorku u stiklama i haljinici veoma kratkoj, tu se mi upoznamo i popijemo po koje pice. Ubrzo zatim mi je polako prisla, zakoracila onako u stiklama na mene i pocela da me ljubi.. bas sam se napalio i poceo da je dodirujem po guzi, zatim sam joj svukao bretele od suknjice i grudnjak polako i poceo da lizem bradavice... vikala je:"daj mi tu tvrdu kurcinu", skidala je gacice dok sam joj ja lizao grudi, bacio sam trenerku i ona je sela na njega i pocela da mesa... pricala mi je da mi je veoma vruc kurac dok se nabijala na njega, zatim je ustala i naguzila se preko stola ja sam jako usao u nju i ubrzavao sve dok nije dosao trenutak da ga izvadim i isvrsavam joj se po guzi.. odmah nakon tog svrsavanja je svojim mekanim usnama uzela ga u usta i pocela da ga oblizuje.. veoma brzo mi se digao posto je stvarno matora iskusna, onako dok je klecala samo je legla uz zid naslonila glavu i rekla:"jebi me u usta", jebao sam je u usta sve dok nisam svrsio... tu smo se jos malo mazili i ubrzo sam krenuo kuci

Nema komentara:

Objavi komentar