utorak, 17. studenoga 2015.

moja supruga sa kumom

Dugo vec pricamo sa suprugom na temu CUCKOLDA,i nasli smo se ooboje u toj prici.Krenule su nase mastarije i shvatili smo da bi presli na dela....Dugo smo razmisljali skim bi to izveli i pik je pao na naseg kuma.Bio je slobodan i prilicno solidno je izgledao...resila je da ga zavede na jednom zajednickom izlasku.Dogovorili smo se sa nasim drustvom da za vikend izadjemo u kafanu.Supruga je inace vrlo lepa i zgodna zena.Srednje visine,plave okice,jako velikih sisa,obla.Za tu priliku je obukla usku i kratku texas haljinu,crni brus,samodrzece carape sa cipkom i crne tange.Cim smo stigli i seli za sto,primetio sam da je kum guta pogledom.Namerno je sela pored njega.Kako je vece odmicalo i tekao alkoholom i on i ona su bivaali slobodniji.Jos vise je raskopcala dekolte na haljini tako da su se njene bombe petice skoro cele videle u crnom brusu.Kurvinski je ispod stola prekrstila noge tako da je kum imao odlican pogled na njene butine i sexy carape.Krajickom oka sam posmatrao sta se desava.I on je shvatio sta se desava i da mu se kumasinka nudi;)kurvica je jos povukla suknju tako da joj butina bila skroz gola.Kum se osmelio i primecujem kako joj ispod stola stavlja ruku na butinu i mazi je.Smeju se i dosaptavaju.Ona mi tiho kaze da ce otici sa njim u wc.Ustaje i u svojim visokim stiklama odlazi a posle par trenutaka i on za njom.Cekam par min i ja odlazim u wc.Ulazim u muski,proveram sve nisu tu.Ulazim u zenski,tu se dve devojke sredjuju na ogledalu.Izlazim i cekam da one izadju.Ulazim i groznicavo osluskujem u kome su.Ima ih preko deset.Bingo! Udarci telo o telo i jako tiho dahtanje.Ulazim u wc pored i penjem se na wc solju.Prizor je za infarkt....mojoj supruzi haljina podignuta do pojasa,tange pomerene u stranu,rukam u stojecem stavu oslonjena o zid i naguzena a kum je bespostedno jebe odpozadi! sise joj je izvadio iz haljine i jednom ih rukom mesi a drugom rukom joj zapusio usta da ne vristi!jebe je brzo i jako! ona se uvija,vidi se da uziva! On staje i pripija se uz nju....PUNI JE! Izlazim na brzinu iz wca i odlazim na mesto kao da nista nije bilo.


 Nakon dogadjaja u kafani tj u wc resili smo da ponovimo sve to.Hteli smo da pocetak bude opet u javnosti ali ovog puta da i ja budem na licu mesta.Pozvali smo kuma da sa nama ide uvece na pice.Samo nas troje,bez ostatka drustva.Posmatrao sam dragu kako se sprema.Obukla je bele tange beli brus dugu laganu haljinu sa vecim dekolteom i visoke stikle.Bas je bila macka.Stigli smo prvi i seli za sto,ubrzo je stigao i kum,samnom se rukovao a nju poljubio vrlo blizu usana.Vreme je prolazilo jako brzo njegov pogled je sarao po njenom telu a najvise se zavrsavao na njenom bujnom poprsju.Krenuli smo pricu ko kakve zene voli,kum je rekao da obozava sisate plavuse....haha hle cuda moja supruga je takva.Popili smo pice i krenuli.Kum i ja smo koracali iza a supruga napred,posmatrao je njenu oblu guzu.Ponudili smo se da ga odvezemo kuci.E tu je krenuo nas plan.Sescu pozadi,udobnije je,rekla je supruga.Seli su oboje pozadi.Odmah dok je sedala povukla je suknju skoro skroz gore.Kumova ruka se je odmah nasla na njenim nogama.Posmatrao sam u retrovizoru sta se desava i lagano vozio.Rasirila je noge u pustila njegovu ruku da sklizne do pice.Uhvatila ga je za kurac preko pantalona koji je vec bio dignut.Jesi luda,primetice nas....sapnuo je kum mojoj supruzi.Opusteno ON ZELI DA VIDI KAKO ME TUCAS I JA TO ZELIM! rekla je moja supruga glasno.Otvorila je njegov slic i izvadila kurac napolje.Bio je veliki i kriv.Spustila se i krenula da mu pusi.Za to vreme sam izasao iz grada i dosao na parking jedne fabrike.Fabricki reflektor je osvetljavao unutrasnjost auta.Stao sam i okrenuo se i gledao.Sisala mu ga je kao kurva.On je oslobodio njenu guzu haljine i mazio njene cvrste i oble polulopte.Krenula je jace da stenje dok mu je sisala,njegov prst je usao u njenu picu i ritmicki krenuo da ulazi i izlazi.Bila je vlazna i spremna.Izvadila je njegov kurac iz usta i uzjahala ga u sedecem polozaju! Krenuo je divlje sa je navlaci.Njegova kurcina je nestajala u njenoj pici.Lizao je i grickao sise.Jako je stenjala.Nabio joj ga do kraja! SVRSAVA.PUNI JE.DUGO.Smirili su se.Upalio sam auto i krenuo.

 supruga se opustila skroz u odnosu sa kumom.dogovorili su ponovno vidjanje;) ovog puta sama.rekla mu je da je ceka u podrumu gradske garaze.posmatrao sam je kako se sprema.samostojece carape sa cipkom,halteri,uska crna haljina do pola butina,visoke stikle...otisla je.ceka je u kolima.ona silazi stepenicama i ulazi u garazu,on izlazi iz auta.prilazi joj i krece strastveno ljubljenje.njegove ruke su na njenoj obloj guzi,stiska je,povlaci haljinu navise i mazi je po goloj guzi.odvajaju se,ona koraca ispred njega,posmatra njene oble guzove...ona staje,naginje se podize suknju i pokazuje mu guzu...crne tange i carape su tu da jos vise povecaju zelju.ulaze u kola i krecu.ona mu u voznji vadi vec jako dignuti kurac i krece da mu pusi...davi se njegovom velikom kurcinom,prelazi jezikom po celoj duzini,gura ga skoro do kraja.on ludi od njenog pusenja.izasli su iz grada i krenuli autoputem.on staje u zaustavnoj traci.ajdemo napolje kaze joj.otvara joj vrata i ostavlja ih sirom otvorena,automobili prolaze pored njih velikom brzinom,staje iza nje i podize joj haljinu odpozadi,vadi kurac i u stojecem polozaju joj ga stavlja u picu.dok automobili zvizde okolo zverski je nabija.ona stenje i vristi ko luda dok se on nabija...staje.ulaze u auto i nastavljaju dalje....

Nema komentara:

Objavi komentar