utorak, 17. studenoga 2015.

Silovo me

Nesam bila dugo ovde dete mu jebem prvo sam zaboravila sifru pasam se setila i sad bar ima sta da vi pričam jel je puno toga bi lo prvo cu vam ispricam ovo kako me jedan silovo doso kod mene na poso i kaze ja cu te vozim posle posla kuci i cu ti platim za to. ja gledam budala emce me vozi emce mi plati i pristanem. kad usput on stade sa kola pored put u neki mrak i vika miro evo 50 evra ali da mi das malo. ja gledam oni 50 eura i mislim se davam i ovako i onako sto da ne uznem uvatim ja one pare u ruke legnem na zadnje sediste podignem noge i on poce rke koke rke koke bome prodje 15 minuta kad ja bezveze da raspravim one pare sto mi dao u ruke otvorim gi kad ono sa druge strane bele ja ti tu pobesnim pocnem da ga guram od sebe da vikam necu vise bezi kad on nece da prestane ma jebe covek i ne prekida sve dok nije svrsio izvadi mi ga ja poce da se svadjam sa njim on mi se smejee reko neces picko i odma ujutru cim sam ustala saberem one carape sto mi pocepao neke gaće i one igracke pare i odem ti kod sekretara od mesnu zajednicu da prijavim da me silovo. ulazim ja unutra onako jos besna i razocarana i bacam odma na sto sve ono sa pare i ispricam mu sta mi uradio ovaj. sekretar ustade poce da me zagledjuje i vika nije to miro lepo nikako nije smeo nego kaze ja tebe moram da pregledam da utvrdimo jer te stvarno silovo ne moze coveka da optuzimo bezveze. pridje zadize mi onu suknju sto sam imala na sebe i obali me na sto rasiri mi noge poce da prevrca nesto sa prsti po picku da zagledjuje da rcka i  kad odjednom i on izvadi kurac iz pantalone ja stade reko sta li ce sad a on vika mora ti odradim i dubinski pregled. ajd reko ako mora sta cu takav je zakon ubaci ga on i pregleda me tako jedno sat vremena prevrca me cas me okrece tamo cas vamo skupi noge siri noge pa mi pregleda i usta da vidi dal me nije i tu silovo i na kraju kad zavrsi pregled vika nije to tako strasno miro tesko ce da ga dobijes na sud ja ne vidim da te on silovo nego idi ti kuci da se ne majes bezveze a ne mozes nista da uradis. ja pogleda pomislih se ne znam ja bolje od sekretrara na mesnu zajednicu pokupi one stvari i odo kuci i razmisljam ipak ruku na scre i nije me ovaj tolko silovo nego sam ja vise bila besna sto me prevario nema ali veze

Nema komentara:

Objavi komentar