utorak, 17. studenoga 2015.

Komšijski pas Srećko

Komšijski pas Srećko

  Moj muž je malo lenj, Zna da ja nikad ne bih dozvolila da nam sin sedi u hladno tako da on ne sprema drva za ogrev jer zna da ću to da uradim ja.

  Otišla sam u šupu da spremim drva i dok sam čučala osetila sam blago dodirivanje po guzi, pomislila sam da je to naša kućna maca da se kao po običaju umiljava pa sam ignorisala. Posle par trenutaka osetila sam gurkanje po leđima viknula sam jednom ŠICCC i prestalo je. Ustala sam iz čučnja i naguzila se osetila sam ponovo dodire ali po pičkici, pošto sam bila sagnuta pogledala sam kroz noge i videla komšijskog džukca Srećka kako mi liže picu. Prestrašila sam se uzela to malo drva i pobegla u kuću.

  Kada je muž došao sa posla ispričala sam mu šta se desilo. Istrčao je iz sobe i otišao u sinovljevu sobu, krenula sam za njim jer me je interesovalo šta radi. Poslao je sina kod drugara a kada je on otišao okrenuo se i rekao "Skidaj se!"

  Bila sam zatečena ali sam ga poslušala. Vodili smo ljubav to poslepodne dugo i strasno. Posle svega sam ga upitala zašto sad zašto u sred popodneva "Sigurno si u teranju pa je to osetio i Srećko nije te bezveze polizao, hoću još jedno dete nadam se da Srećko nije pogrešio da su ti plodni dani!"

  Znate šta Srećko nije pogrešio TRUDNA SAM!!!

Nema komentara:

Objavi komentar