srijeda, 9. listopada 2019.

Mamina "Ljubavna Tableta Sreće - PRIRODAN DODIR

Ćerka: “Šta misliš, hoće danas biti bolje?”

Mama: “Nemam pojma… u principu je sve i bolje nego što smo očekivale ali ne valja ako neće da se vrati u prvobitno stanje. Veoma je važno da nakon ejakulacije ne ostane dugo dignut. Možda ćemo morati da menjamo formulu. Joj, pola sata već ne zove.” – kako je to rekla sin se pojavio u sobi.

Imao je bokserice na sebi ali je bilo jasno da je i dalje veoma dignut i tvrd. U ruci je imao čašicu do pola punu spermom.

Sin: “Opet isto mama.” – seo je u fotelju i stavio dlanove preko lica.

Ćerka: “Nadam se mama da si odmorila ruke.” – počela je da se smeje i da je zeza.

Mama: “Samo se ti smej. Ovaj put ćeš mu mesiti jajca bez rukavica!” – ustala je iz stolice i otišla do sina.

Kleknula je pred njim i dozvolio joj je da mu skine bokserice. Bio je očajan ali ovaj put ne toliko postiđen kao dan ranije. Mama je takođe bila opuštenija, jedino je ćerka negodovala kada je kleknula pored majke.

Ćerka: “Zašto bez rukavica?”

Mama: “Imam neku teoriju… znaš koliko muškarci ne vole gumice.”

Ćerka: “Kako bih ja to znala?”

Sin: “E pa ne volimo ih. Sada znaš.” – isplezio joj se.

Ćerka: “Uhh, veoma zrelo od tebe. Tako će ti onda devojka zatrudneti pa ćemo videti ko će se kome pleziti.”

Sin: “Ne lupaj… ja izvadim uvek pre nego…”

Ćerka: “Hahaha… jel ti čuješ ovo mama? Izabrale smo najgluplju osobu na svetu za ozbiljna fiziološka testiranja.”

Mama: “Sine, moram da se složim sa tvojom sestrom, ne da si glup - tu se ne slažemo… ali vađenje neće pomoći da ti devojka ne zatrudni. Dobar deo ejakulata izađe i pre samog svršavanja. Moraš biti mudriji od toga.” – uhvatila ga je za kurac i stisnula ga nešto grublje.

Sin: “Jaao… polako mama. Upozori me sledeći put.” – blagu bol je ubrzo zamenio predivan osećaj i osmeh mu se pojavio na licu.

Namestio se u fotelju i uživao kada je počela da mu drka.

Mama: “Jaja su mu spremna dušo…”

Ćerka je mrzovoljno prišla i golim rukama počela da mu masira testise. Svo troje su odmah primetili razliku – sinu je mnogo više prijao čist dodir bez rukavica, majka je mogla opreznije i veštije da mu drka, a ćerka je imala takođe bolji osećaj i mogla je tačno da napipa gde bratu najviše odgovara da ga stiska i masira.

Mama: “Jel je bolje ovako sine?”

Sin: “Uhhh… mnogo je lepše mama… već sam veoma blizu.”

Mama: “Bravo sine, i meni je mnogo udobnije i finije ovako.” – ne svesno je oblizala usne drkajući taj predivan i tvrd organ.

Ćerka: “Mama? O čemu ti to…”

Mama: “Osećaj ćero… lakše mi je da ga… imam prosto bolji prsitup! I ne ispituj me tu nego masiraj jače. Lako je tebi tamo dole…”

Ćerka: “Joj ne lupaj, tvoj posao je mnogo lakši. Samo ga navlačiš, a ja…”

Mama se tu naljutila i prešla rukama na jaja sklonivši ćerkine ruke sa njih.

Mama: “Ajde onda… da vidiš kako je meni kad drkam ovaj tvrdi...”

Ćerka: “Šalila sam se mama, šta ti je.” – pokušala je da se izvuče gledajući u zacakljeni glavić brata kako pulsira.

Sin: “Blizu sam, molim vas da ne prestajete sada.”

Mama: “Čula si brata.”

Ćerka je znala da nema izlaza. Nespretno je prišla i obgrlila rukom bratov kurac. Odmah se začudila kako je bio tvrd i vreo. Počela je da ga drka najbolje što je znala i ubrzo je uhvatila ritam.

Ćerka: “Jebote kako je topao. Jel te boli braco?”

Sin: “Uhhh, boli… Tu malo iznad seko, kod glav… uuuu, to to.”

Ćerka: “A bolja sam od mame, jel da?” – sve ga je jače drkala.

Sin: “Uhhh… ma odlična si… samo ne prestaj.”

Ćerka: “Haa… rekla sam ti mama. Amaterko jedna.”

Mama: “Ja amaterka? Još ti moraš puno ovakvih da izdrkaš da bi mene stigla, smrdljivice jedna.”

Dok su se njih dve prepirale sin je počeo da se grči i da se uvija. Majka je to srećom primetila i krenula je po čašicu. Uspela je u zadnjem trenutku da je stavi pred sinov kurac i sperma je ubrzo dotakla liniju od jednog decilitra.

Mama: “Zamalo da si me dekoncentrisala… mogao je obe da nas okupa.”

Ćerka: “Fuuuj, kapnulo mi je malo na ruku, pogledaj.” – na dnu palca joj se nalazila jedna poveća kap sperme.

Mama: “Joj ne kukaj. Nekada si i ti bila takav spermić. Idi i operi ruke pa da izradimo spermogram. A ti sine, svaka čast. Očigledno je tableta vrhunska, evo sada ti se i penis spustio. Kako se osećaš?”

Sin: “Uhhh… isceđeno mama… potpuno isceđeno… ali, ne skreći sa teme nego - keš na sunce.”

Ćerka je otišla u kupatilo i pre nego je oprala ruku, zagledala se u kap sperme. Radoznalo je prišla i pomirisala je. Opet nije bila zgrožena mirisom kao što je mislila da će biti. Prstom je malo dodirivala belu kap kako bi osetila konzistenciju i toplotu.

Ćerka: “Hmm… lepljivo… klizavo.” – oprala je tada ruke i izašla iz kupatila.

Nema komentara:

Objavi komentar