srijeda, 9. listopada 2019.

Priča iz diskoteke

Topla kupka brisala je svaki trag umora sa mog tela a egzotični miris  pripremao me za novu noć i nove avanture. Uobičajena večernja šminka odmereno nanesena isticala je moje prelepo lice a donji veš odabran u najelitnijim prodavnicama izvajanu figuru devojke koja drži do svog tela i izgleda.
Maleni top i minić koji je jedva prikrivao minijaturne tangice činile su me neodoljivom za muški svet mada ni devojke nisu ostajale ravnodušne.
      " Napokon spremna" rekoh sebi u bradu ponosna na svoj izgled i uputih se u diskoteku koju je držao moj dobar prijatelj.
       Uobičajena gužva za subotu na ulazu nije sprečila obezbedjenja da me uz zvižduk i oduševljenje propuste preko reda. Diskoteka je bila prepuna. Uputila sam se ka separeu gde me je čekala prijateljica. Sedela je u društvu mog prijatelja Nikole, vlasnika diskoteke . Uobičajni pozdrav i poljubac za dobrodošlicu. Sledile su ture pića i alkohol je već počeo da utiče na raspoloženje. Ustale smo i počele da igramo za stolom uvijajući se i trljajući tela jedna o drugu. Brzo smo privukle pažnju muškog dela. Momci za barom gledali su u našem pravcu i došaptavali se . Muzika je usporila tempo pa smo nas dve otišle do toaleta da popravimo šminku. Na povratku videla sam momka koji je sedeo za barom i upijao moje telo očima kako sedi za našim stolom i razgovara sa Nikolom . Na kraju mu je pružio ruku i poveći smotuljak. Ustao je i otišao. Nikola mi je kada smo sele diskretno šapnuo "mačko, ugovorio sam ti poslić. Mali je totalno odlepio za tobom. Ovo je za tebe" i gurnuo mi u ruku hrpu novčanica od po 100evra. "RekaoRekaođ sam mu da ćeš ga čekati na parkingu".
  Ok, hvala ti. Poljubih ga u obraz, pozdravih se sa drugaricom i krenuh ka izlazu, prolazeći kraj bara izazovno hodajući.
   Izašla sam ispred, zapalila cigaretu i sačekala da izadje napolje. Za njim je izašao i Nikola. Rekao mi je da se zove Vlada i posle kratkog upoznavanja krenuli smo ka njegovom autu.Išao je iza mene, uhvatio me oko struka a drugu ruku zavukao u moje gaćice. Brzo je pronašao klit i lagano ga trljao. Slobodnom rukom mi je zadigao minić i mazio moje guzove ne mareći za prolaznike koji su znatiželjno zagledali. Nekako smo se dovukli do auta i seli na zadnje sedište dok je Nikola seo na mesto vozača. Ubacio mi je jedan prst pa zatim još jedan polako prodirući i ispitivajući unutrašnjost moje vlažne pičkice. Počela sam da uzdišem i vrtim kukovima osećajući nadolazeći orgazam. Prsti su mu bili mokri od mojih sokova. Sve je polizao i vratio na pičkicu razmazujući sokove sve do čmara.
    Odkopčala sam mu pantalone i izvukla pozamašnu kurčinu čiji se glavić sjajio od sluzi. Fino je mirisao, debeo sa izraženim venama i velikim jajima. Spustila sam glavu, jezikom oblizala glavić i polako ga usisala u usta. Ušao je više od pola. Vrtela sam jezikom oko glavića dok sam ga rukom drkala u korenu. Probala sam koliko mi može ući i ugurala ga do krajnika u grlo. Poludeo je odjednom, uhvatio rukama za potiljak i grubo jebao u usta vadeći ga i zabijajući ga do kraja. Stenjao je i razvaljivao moja usta i grlo dok ga nije zabio do jaja i počeo da se prazni direktno u grlo. Dugo je svršavao a ja sam se trudila da progutam i zadnju kap sperme. Nikola je sve vreme drkao kurac gledajući me kako pušim.
Vlada je dodao ključeve mom prijatelju zamolivši ga da pomerio auto na mračni deo parkinga Izašla su obojica.
Otvorio je moja vrata i izveo me napolje. Okrenuo me tako da sam ležala grudima na haubi. Desnu nogu mi je podigao na branik, pomerio tange u stranu protrljao par puta i naglo ga zabio u mene. Levom rukom me je uhvatio za kosu a desnom mazio klit. Nabijao me je dubokim i brzim pokretima. Udari njegovog glavića o matericu i trljanje klitorisa doveli su me do vrhunca. Počela sam da vrištim i svršavam u talasima.Stezala sam ga svojom pičkicom želeći da se što pre isprazni.Nikola je stajao pored nas, gledao i drkao.
       Izašao je iz mene i okrenuo me da sam ležala ledjima na haubi. Rukama mi je raširio noge u špagu i zabio u mokru pičku. Rasturao me. Mislim da sam ga osećala u želucu. Pička mi je utrnula. Osetila sam da je blizu i da će uskoro svršiti. Izašao je iz mene a ja sam klekla i spremno ga dočekala u usta. Nabio se još par puta a onda sam osetila kako mi prska u usta .I Nikola je bio blizu vrhunca. Zamolio me da mi svrši u usta. Klimnula sam glavom u znak odobravanja i primila i njegovu spermu. Kao prava kurvica zadržala sam spermu u ustima , otvorila da vide i progutala požudno ih gledajući pravo u oči.

Nema komentara:

Objavi komentar