srijeda, 9. listopada 2019.

Mamina "Ljubavna Tableta Sreće - VEŠTAČKI PRISTUP

Sedele su za računarom i čitale rezultate spermograma. Bile su oduševljene! Svaki pokazatelj je bio iznad njihovih očekivanja.

Mama: “Ovo će biti revolucija! Ne samo da smo dostigli neverovatnu količinu već je i vitalnost spermatozoida zadivljujuća. Plus, bolja prokrvavljenost znači i veći a takođe i širi organ, plus libido…”

Ćerka: “Sjajno mama. Ali, čekaj. Kako znaš da smo postigli i povećanje bratovog penisa?”

Mama: “Ja sam mu majka zaboga. Valjda znam svog sina. Kupala sam ga kao malog, šta ti nije jasno?”

Ćerka: “Da, kao MALOG. On odavno nije više dete.”

Mama: “Ma šta me ti stalno ispituješ? Videla sam ga par puta i to je to. Znam da je porastao od kada uzima našu LJ.T.S.”

Ćerka: “Pa i ja sam ti dete. Znači da si i mene videla?”

Mama: “Naravno da jesam. Kada bi se zaključavala dok se tuširaš možda i ne bih mogla da te vidim… glatkice jedna.”

Ćerka: “Heeej. Ne osuđuj. Volim da je takva…” – zacrvenela se u licu od stida saznavši da je mama videla njenu obrijanu picu.

Mama: “Dušo… šalim se, šta ti je.” – zagrlila je ćerku i poljubila je u obraz. – “Eto, ako hoćeš iskreno – i ja je brijem.” – pogledala ju je i namignula joj.

Ćerka: “Stvarno? Mama, to je zapravo veoma kul.”

Mama: “Pa ja sam kul mama.”

Ćerka: “Da znaš, i jesi veoma kul. Ponosna sam što sam ti ćerka. Ti si mi zapravo i majka i najbolji prijatelj.”

Mama: “Čudno je to dušo da najbolji prijatelj bude 20 godina stariji od tebe. Možda da daš šansu nekom mlađem… onom našem kuronji na primer?”

Ćerka: “Ma i on je dobar… a da je kuronja – vala jeste.” – smejale su se i kikotale.

Mama: “Ajmo sada. Vreme je da se bacimo na pravu stvar. Moramo da vidimo na delu kako radi tabletica.” – krenule su ka sinovoj sobi.

Sin: “Zašto danas nismo radili testove? Treba mi keš mama, ide koncert na koji moram ići. Biće sve zečice iz grada.”

Mama: “Polako zeko, odmor do večeras, a onda lepo da izvedeš onu tvoju curu…”

Ćerka: “…mučenicu…” – tiho je dodala.

Mama: “Kao što sam govorila, onu tvoju curu i onda popiješ tabletu… i znaš već šta posle.”

Sin: “Koju curu mama?”

Mama: “Pa onu tvoju… imaš curu, zar ne?”

Ćerka: “Onu što sam te videla da je žvalaviš u sred centra grada. Ona plava narkomanka, izbušena od pirsinga.”

Sin: “Ja sam drage moje dame slobodan kao ptica. Ona je odavno bivša i sad sam u potrazi za novom zečicom - kao gladni soko... ili orao. Ne, bolje kao soko.” – trudio se da zvuči pametno iako mu nije polazilo za rukom.

Mama se uhvatila za glavu i sela na krevet u razočarenju.

Ćerka: “Sjajno… i šta sada da radimo? Da mu platimo neku dronfulju?”

Sin: “Može, može…” – skočio je od sreće.

Mama: “Nipošto! Da mu još prenese neku boleštinu. Danas onda pauza, nastavljamo sutra. Ćero, sine, imate slobodan dan a ja odo’ u radnu sobu da smislim šta i kako.” – tužnim korakom je napustila sobu.

Sin je ostatak dana proveo za kompom i video igrama dok je ćerka čitala neke lezbo magazine i dosađivala se. Majku praktično nisu ni videli jer se zaključala u svoju radnu sobu i nije izlazila do sledećeg jutra.

Ding-Dong…

Mama je otvorila ulazna vrata i poštar joj je predao neki ogroman paket, a deca su sedela u sobi i doručkovala, zbunjeno gledajući nasmejanu majku kako radosno prima ovu tajanstvenu i veliku kutiju.

Mama: “Jesi popio tabletu?”

Sin: “Evo pre koji minut, kao što si i rekla. A šta je to?”

Mama: “Videćeš. Idi u sobu i zovi nas kad ti se mali ukruti.”

Sin: “Mali?” – ljutito je upitao.

Mama: “Ajde, šta se odmah duriš. Šalim se malo… savršene je veličine.” – sinu se odmah lice ozarilo.

Sin: “Ha, naravno da je savršen.” – ustao je i ponosno otišao u sobu.

Ćerka: “Šta si sad smislila da mi je znati.”

Mama: “Celu noć sam provela tragajući za ovim. Pazi…” – otvorila je kutiju i u njoj je bila velika lutka koja je izgledala veoma slično pravoj, mladoj ženskoj osobi.

Bila je gola a njeni organi su delovali veoma realistično… čak i pomalo seksi.

Ćerka: “Opa… slatka je mala bogami. Jel je slobodna?”

Mama: “Budi mirna ćero… Ona je za tvog brata. Posle njega, ako baš budeš želela, daću ti da je probaš.” – počele su da se smeju.

Ćerka: “Misliš da će nam ona biti dobar pokazatelj bratove izdržljivosti?”

Mama: “Ma ne znam. Nadam se. Potpuno je izgrađena od organskih materijala, najsličnija je osećaju prave ženske. Ajde, ispipaj je, ti bolje poznaješ žensko telo, odnosno ženske rupice.”

Ćerka: “Nije da sam neki baš ekspert, ali…” – prišla je i počela da dodiruje lutku.

Prvo grudi i otvorena usta, a potom je prešla na njene intimne rupice.

Ćerka: “Sike su joj zapravo veoma udobne. Pica nerealno uska ali veoma privlačna… a guza… hmmm, mama ovo uopšte nije loše. Čekaj samo sekund.” – gurnula joj je kažiprst u dupe i nabila ga koliko je mogla.

Mama: “Šta kažeš?”

Ćerka: “Mislim da je solidna. Najbliže što može biti pravom čmariću.” – mama je bila srećna nakon ovih reči.

Ušle su u sinovu sobu dok je sa dignutim kurcem ležao na krevetu. Unele su lutku i golu je stavili pored njega. Bio je oduševljen kad ju je video.

Sin: “Šta? Ona je za mene?”

Mama: “Jeste sine. I ne zaboravi da ga izvadiš pre nego svršiš, znamo da si ekspert u tome. Treba nam tvoja sperma za proveru.”

Odmah je skočio na jadnu lutku i zgrabio je za sise. Namestio je svoj kurac i snažno se zabio u njenu veštačku pičku. Spustio je glavu i počeo da joj grize bradavice dok se svom snagom nabijao u nju.

Mama: “U jebote… šta je ovo? Kao da je pušten sa lanca.”

Ćerka: “On će je razvaliti ako ovako nastavi.” – obe su gledale u čudu kako ju je tucao iz sve snage.

Njegovi pokreti nisu bili spretni, niti je menjao poze, ali je bilo jasno da mu je tableta davala mnogo veću moć i želju.

Uzdisao je i tovario lutkinu picu svojim tvrdim i napaljenim penisom. Imao je ogromnu želju, ogromnu napaljenost u očima… nije mu čak ni smetalo što ga majka i sestra gledaju.

Ipak, nakon svega nekoliko minuta je usporio i razočarano legao pored lutke.

Mama: “Šta je sad bilo?”

Sin: “Ma ne mogu. Sva je suva i hladna. Nema života u njoj… ma…” – bio je vidno razočaran.

Ćerka: “Kako se osećaš? Jesi blizu barem? Jel bi mogao još da izdržiš?”

Sin: “Ma ne znam… ostavite me.” – skupio se i pokrio jastukom preko lica.

Obe su se rastužile na ovaj prizor.

Mama: “A i ja… donosim mu lutku kao da je neki bolesnik…” – prišla je sinu i pomazila ga je preko užarenog organa.

Ćerka joj se pridružila i refleksno počela da mu mazi testise.

Ćerka: “Zaista je suv mama. Nadražila ga je ova uska rupica. Ništa ne može da zameni pravu stvar… Nije ti uspeo plan izgleda.”

Mama: “Nije… Ne brini sine, probaću da dobiješ što bliži osećaj… evo potrudiću se zaista koliko znam i umem… jel može?” – i dalje je krio lice iza jastuka i nije ništa odgovorio.

Mama je sputila glavu i dva puta pljunula po sred suvog kurca. Zatim je razmazala pljuvačku i pokazala ćerki da uradi isto. Bilo joj je žao brata pa je spustila glavu i dozvolila da joj se pljuvačka razlije po njegovim jajima.

Mama: “Jel je lepše ovako? Nije pička ali…”

Sin: “Mhm…” – kratko je potvrdio i dalje se krijući iza jastuka.

Mama: “Baš ti je lep penis sine, tako savršen… zar ne ćero?” – pogledala je ćerku pomalo namršteno kako bi i ona uputila koji kompliment.

Ćerka: “Da, ovaj… baš je tvrd braco… i sočan.”

Sin: “Jel biste ga poljubile?” – hrabro i tiho je izustio.

Ćerka: “Šta???”

Mama: “Psssst… vidiš da je osetljiv. Khm, khm naravno sine… vrlo rado.”

Ćerka: “Ali mama…”

Mama: “Nemoj da se raspravljamo. Jedan poljubac za bracu te neće ubiti.” – mama je prišla i poljubila ga u mokar glavić gledajući ćerku u oči.

Ćerka je odmahnula glavom i mrzovoljno prišla njegovim testisima. Poljubila ih je i osetila mekane dlačice na svojim usnama. Miris joj je bio zanimljiv i nežan pa je odlučila da nastavi da ga ljubi.

Sin: “Mmmm… sjajne ste. Ako biste ga samo malo licnule.”

Dok ga je seka ljubila mama je otišla po flašicu i pripremila je. Zatim se vratila, pogledala ponovo u ćerku, isplezila jezik i počela da liže sinov kurac celom dužinom.

Ćerka nije verovala da će joj taj prizor biti veoma zanimljiv i napaljiv pa je jezikom počela da prelazi preko bratovih jaja. Njihovi jezici bi se povremeno dodirnuli ali nisu izbegavale taj kontakt. Gledale su se i lizale kurac koristeći mnogo pljuvačke.

Mama: “Ako ti malo posisam glavić… jel bi svršio tada lepi moj?”

Sin: “Uhhhh…” – stavila mu je glavić u usta i počela nežno da ga sisa.

Ćerka se tada okuražila i prišla mami koja joj je ostavila malo prostora pa su obe počele da mu sisaju užarenu pečurku.

Sin: “Sekice… mamice… ja…” – sklonile su glave i namestile bočicu koja je ubrzo počela da se puni spermom.

Gledale su kako mlaz za mlazom vrele tečnosti ulazi u stakleni sud. Svršio je više nego ikada do tad.

Mama mu je obrisala penis sa maramicom i sačekala da se opusti. Sin je u međuvremenu zadremao pa su tiho izašle iz sobe ostavivši mu novac, ali i malu napojnicu pošto je bio veoma dobar.

Nema komentara:

Objavi komentar