srijeda, 9. listopada 2019.

Mamina "Ljubavna Tableta Sreće - RUKA POMOĆI

Mama: “Koliko je već vremena prošlo od kada je uzeo tabletu?” – nervozno su čekale u radnoj sobi.

Ćerka: “Bogami, dobrih sat vremena.”

Mama: “To je predugo. Možda da pokucaš da vidiš da li mu dobro ide?”

Ćerka: “Neka hvala. Još da ga zateknem kako…”

Sin: “Mamaaa…” – proderao se iz svoje sobe prekinuvši ćerkinu misao.

Mama: “Napokon.” – ustale su i krenule ka njemu.

Pokucale su na vrata i ušle u sobu mirnim koracima. Sin je ležao u krevetu pokriven do ramena i crven u licu. Delovao je uplašeno ali kao da se malkice opustio kada ih je ugledao.

Bile su znatiželjne dok su stajale pored kreveta u svojim dugim, belim mantilima. Ličile su mnogo jedna na drugu. Obe su imale smeđu kosu koja im je bila vezana u rep i obe su nosile naočare sa malom dioptrijom. Mama je bila nešto punačkija od sestre, sa izraženijim ženskim atributima koji su se za razliku od sestrinih delimično nazirali ispod laboratorijske odeće.

Mama je odmah shvatila da nešto nije u redu… videla je to u njegovom pogledu. Sela je pored sina i pomazila ga po zalizanoj, masnoj kosi. Sestra koja je bila punih 7 godina starija od brata je takođe osetila da mu nije sve po volji.

Mama: “Jesi uspeo da?”

Podigao je ruku i prst uperio ka stolu pored kreveta. Na njemu je bila zatvorena staklena flašica do vrha puna beličaste tečnosti. Majka ju je uzela u ruku i po mirisu i izgledu je odmah shvatila o čemu se radi.

Mama: “Sve ovo si… Čekaj? Pa zašto si onda tako uplašen? Ovo je odlično. Mislim, više je nego što sam očekivala ali...”

Ćerka: “Više nego što si…? Mama ovde ima ceo jedan decilitar semene tečnosti!”

Sin: “To je iz dva puta.”

Mama: “Dva?”

Sin: “Pazite… slušajte. Prvo sam uspeo da je napunim do pola nakon nekih 30 minuta i to jedva… ruka me ubijala i jedva sam čekao da budem gotov. Međutim moj…”

Ćerka: “…penis?”

Sin: “Hvala ti… da, on nije hteo da se spusti.”

Mama: “Dobro… to je čak i očekivana reakcija, čekaj da zapišem… a posle?”

Sin: “Još pola sata…”

Ćerka: “…masturbacije?”

Sin: “Da… ruke me ubijaju ali ponovo svršim… međutim on i dalje…” – tada su se zagledale ka njegovom međunožju i primetile izbočinu iako je bio pokriven debelim jorganom.

Ćerka: “Da li sam razumela – i posle sat vremena, posle dve ejakulacije – on je i dalje dignut?” – potvrdno je klimnuo glavom.

Sin: “I nije prijatno.”

Mama: “Jel te boli?”

Sin: “Nije to klasična bol… više kao… ne znam kako da objasnim kevo. Morate mi pomoći.”

Mama: “Ne brini, sve će biti u redu sine. Ćero, donesi led a ti sine moraš da mi ga pokažeš.”

Sin, Ćerka: “Šta???” – oboje su viknuli u glas.

Mama: “Hoćeš da ti pomognemo ili ne? A ti ćero nemoj da se čudiš nego brzo donesi led… ovo je bila tvoja ideja.”

Ćerka: “Moja ideja nije bila da gledam bratov… fuj.”

Sin: “Heeej. Misliš da sam ja želeo da me gledate? Poslušaj kevu i donesi led, umirem ovde!”

Ćerka je otišla i nakon par minuta se vratila noseći led u posudi. Sela je pored mame na krevet i trudila se da ne skreće pogled od onoga što je znala da će uslediti.

Od kada zna za sebe privlačile su je isključivo žene. Najbliža osećaju “penisa” je bila kada se sa bivšom devojkom zadovoljavala dildom i kada je primala strap-on.

Sin je bio veoma posramljen ali nije imao kada da razmišlja o tome. Trebalo mu je olakšanje i to brzo. Sklonio je jorgan sa sebe i pošto nije imao gaće, njegov organ je odmah iskočio i kao strela je gledao u vis.

Majka i ćerka su se iznenadile jer su očekivale da će imati gaće na sebi, pa su ostale zatečene kada su ga iznenada ugledale.

Mama: “Khm, khm… dobro. Uhhh, samo polako. Uzmi malo leda sine i postavi ga gde ti odgovara.”

Sin je zgrabio led i prvo ga postavio na testise, a potom je počeo i da ga otapa celom dužinom svog kurca. Osetio je blago olakšanje ali erekcija se nije smanjivala.

Ćerka: “Mama… jel testisi treba da budu tako… otečeni?” – i zaista, ceo organ je delovao kao da ga je ubola pčela.

Veoma natečen sa izraženim plavim venama, testisi veliki i nabrekli, glavić je izgledao jarko crven i kao da će da eksplodira. Sam penis je bio blago zakrivljen i delovao je zaista spremno i radosno iako sin nije mnogo uživao u tom trenutku.

Sin: “Joooj… ništa ne pomaže. Mama, šta da radim?” – počeo je da paniči.

Mama: “Trljaj još leda sine, da se skupe vene i kapilari…” – dok je objašnjavala, mahala je rukama i nežno je zakačila sinov dignuti ud.

Sin: “Uhh… mmm…” – nasmešio se i kao da mu je bilo lakše nakon tog kratkog dodira.

Mama: “Sine izvini ja… nisam htela.”

Ćerka: “Mama? Izgleda kao da mu je malo bolje nakon što si ga…” – i zaista je bio nasmejan, zatvorenih očiju.

Mama: “Misliš? Sine, jel si dobro?”

Sine: “Nisam dobro ali… mmm, bolje je malo.”

Mama se zagledala u sinov kurac, pa u ćerku. Zabrinuto je gledajući, izvukla je tanke gumene rukavice iz prednjeg džepa i navukla ih na svoje ruke.

Ćerka: “Mama? Šta to…”

Mama: “Pssst…” – ruka joj je vidno drhtala dok je prilazila sinovom organu.

Prvo ga je samo malo pomazila oko glavića a sin se još više nasmejao, i dalje zatvorenih očiju kao da je bio pospan. Smogla je tada hrabrosti - obuhvatila ga je celom šakom i nežno ga je stisnula.

Sin: “Mmmm…” – još se više opustio i tada je zavaljeno ležao u mekanom krevetu.

Mama: “Sine… tako je tvrd. Kao kamen. Jel je uvek takav?”

Sin: “Ne znam… ništa više ne znam… samo želim da se napokon spusti.”

Počela je lagano da ga navlači dok je ćerka u neverici posmatrala. Nije negodovala pošto se činilo da bratu taj mamin dodir zaista pomaže, ali ipak je bila i više nego zatečena.

Dok mu je drkala, dodirnula mu je i testise nakon čega je sin reagovao trzajem i još većim osmehom što je mama odmah primetila.

Ruka je počela da je boli posle nekoliko minuta drkanja pa je zamenila ruke i tada je slobodnom rukom nežno stisnula njegova jaja.

Sin: “Uhhh… tako. Još samo malo i ja ću…” – počeo je nežno da pomera kukove kao da jebe maminu šaku dok ga je ona sve snažnije masirala po nabreklim testisima.

Mama: “Biće sve u redu sine moj. Opusti se i svrši još jednom… znam da te boli ali veruj mi da će brzo proći.” – nije ni sama verovala u svoje reči ali se trudila da ga drži pozitivnim.

Ipak, drkanje je potrajalo i mamine ruke su počele da se umaraju i da je bole u zglobovima. Morala je nešto da učini.

Mama: “Ćero, molim te… uzmi svoje čiste rukavice … samo mi malo pomozi.”

Ćerka: “Da ti pomognem? Ne dolazi u obzir. Ja to ne diram.”

Mama: “Samo jajca, molim te. Otpašće mi ruka. Ajde, samo ih ovako malo stiskaj.”

Ćerka: “Bratova ta ogromna muda da stiskam? Fuuj!”

Sin: “Heeej… pričaš o mojim mudima, lakše malo!”

Mama: “Dosta priče i odmah da si mi pomogla!” – mrmljajući nešto sebi u bradu, ćerka je navukla rukavice i sela pored brata.

Ćerka: “Ima da uzmem godišnji odmor i da mi oboje platite neko putovanje zbog ovoga…” – spustila je ruku i počela da masira bratove testise.

Sin: “Uffff…” – sve je više uživao u maminom drkanju i sestrinoj stimulaciji.

Majka je posmatrala kako mokar glavić nestaje i ponovo se pojavljuje usled kožice koja ga je skrivala, a sestra je povremeno sklanjala pogled iako joj sam osećaj nije bio toliko odvratan kao što je mislila da će biti.

Sin: “Uhhh… mama… uhhh.” – brzo je uzela neki peškir koji je bio bačen sa strane i namestila ga je preko sinovog penisa.

Mama: “Ajde sine… slobodno.”

Sin: “Uhhh… aaaaahh…” – počeo je da prska u mekanu tkaninu a mama i ćerka su brzo sklonile ruke sa organa kako ih ne bi isprskao po njima.

Iako je penis ubrzo postao potpuno umazan spermom, mama nije dozvolila da ga sin obriše sve dok ne vide kako će reagovati. Svi su se zagledali u mokar organ koji je nakon par sekundi počeo da se skuplja i da se opušta. Nasmejali su se od sreće… veliki teret je pao sa njihovih pleća kada su shvatili da je sve u redu.

Sin: “Joj… hvala vam.” – zadihano je rekao.

Mama: “Dobro je… ju al sam se uplašila. Dosta je bilo eksperimentisanja.”

Sin: “A ne… nećete me se odreći tako lako. Molim kintu kevo i jednu tabletu za sutra.”

Mama: “Šta? Zar posle svega…?” – nije mogla da veruje.

Ćerka: “Ha… znala sam. Klasika… samo da uzme neki dinar… ajmo mama, neka kuronja odmori.”

Nema komentara:

Objavi komentar