srijeda, 20. studenoga 2019.

Njegova Q 3

Sve vreme vožnje do stana moja glava je bila nataknuta na njegov kurac, bretele su bile spuštene, a sise slobodne. Nnjegova ruka... kada nije bila na potiljku, bila je među mojim nogama.


-Kurvo jesi li ponela gaćice koje ti je umazao muž?


-Jesam u torbici su kako ste tražili...


-Odlično...


Začuđeno sam posmatrala šta radi. A on je divljački cepao moje čarape dok nije napravio rupu između mojih nogu. Zatim je gaćicama pokupio sokove sa nje i butina. Onda ih je obmotao oko kurca i drkao tako, sve dok se nije ispraznio. Zbunjeno sam ga pitala:


-Zašto... Znaš da volim da progutam tvoju spermu?


-E od sada ćeš morati da je zaslužiš pošto si neposlušna. Spakuj ih u tašnu... trebaće ti.


Nastavio je da mi objašnjava koliko sam ga razočarala i naljutila svojom neposlušnošću i da ću morati da budem poslušna i vredna da ponovo zaslužim njegovo poverenje. Naravno da sam na sve pristajala i potvrđivala jer je stalno pretio da ako imalo posumnja u moju odanost  da sam kod njega završila i da će lako da me zameni. Gutala sam suze i ubeđivala ga da se to nikada više neće ponoviti. Počeo je da koči i ja sam mahinalno povukla bretele haljine naviše


-Ostavi ih tako, podigni suknju i raširi noge, treba dečko da vidi koliko si kurva.


Zadrhtala sam na te reči, ali poslušala sam... Šta sam mogla drugo? Šta? U glavi mi se opet sve mutilo... Ovo... ovo je prelazilo u košmar. Pa, on me pokazuje kome god mu padne na pamet, pomislila sam prestravljeno.


Zaustavio se na  parkingu u bulevaru i pozvao nekoga. Dok je čekao gledao me je nežno i hvalio me je kako sam lepa kada sam poslušna kurvica. Ja sam tupo gledala napred, nesigurna šta se dešava. Dotrčala sam da me pojebe a on me je samo ponižavao. A ja sam pristajala... na sve.


Spustio je staklo pored mene i vratima je prišao ogroman mladić kratko ošišan, pretećeg izgleda.


-O brate pa ti baš ne gubiš vreme – sa osmehom je prokomentarisao dok me je skenirao onako raskrečenu kao da je ginekolog.


-Fino ti izgleda kurvica – rekao je neznanac i spustio ruku na moju butinu pa krenuo ka pičkici.


Zažmurila sam od sramote, a on... kao da bira voće na pijaci, stiskao mi je butinu i sisicu, zavukao dva prsta u picu... a tako su lako ušli... tako je mokra i željna bila i pored svog stida koji sam osećala...  Malo je provrteo u njoj a onda mi gurnuo prste u usta. Nisam otvarala oči, samo sam sisala svoju napaljenost, svoju sramotu sa njegovih prstiju.


-Uživaj brate, vidimo se doveče – čula sam ga kako govori kada su prsti izašli iz mojih usta.


Motor je ponovo zarežao, automobil se pokrenuo. Otvorila sam oči pune suza.


-Ima li kraja ovom mučenju?


-Ima. Vodim te kući – rekao je mirno.


 Objašnjavala sam mu da ne možemo kod mene da su mi svi u kući, a on me je cinično pitao šta to ne možemo.


-Pa... ništa ne možemo – rekla sam nesigurno.


-Lutko, zaboravi na seks dok me ne ubediš da si poslušna.


Ljuta, zbunjena, postiđena izletela sam iz auta i utrčala u kuću, u kupatilo. Dugo sam se tuširala i mrzela sebe i situaciju u kojoj sam se našla. Pokušala sam da se umirim prstima ali osećaj praznine me nije napuštao. Poslala sam mu dvadesetak dugih poruka u kojima sam mu objašnjavala, molila obećavala, sve bez odgovora. Kao u bunilu sam uspavala ćerku i grozničavo razmišljala o svemu, kada me je on pozvao.


-Kurvo gde su ti gaćice koje sam ti dao? Uzmi ih i idi u kupatilo. Pozvaću te za dva minuta.


Prekinuo je vezu


A ja sam odmah, bez pogovora, bez razmišljanja uradila šta je želeo i drhteći čekala da telefon ponovo zazvoni.


Šokirala sam se kada mi je objasnio šta treba da uradim. Želeo je da se snimim kako ližem i čistim gacie umazane njegovom i muževljevom spermom, da ih držim u ustima dok ne budu skroz mokre i čiste, da je to prvi test i da od njega zavisi da li ima nade da postanem ponovo njegova. Ako budem poslušna dobiću nagradu, rekao je.


Nisam stigla da kazem bilo šta ni da ga pitam, nije želeo da razgovara, samo je očekivao da ga poslušam, bez pogovora.

Skinula sam ono malo stvari sa sebe i drhtežći od stida učinila sam šta je tražio. Gadila sam se sama sebe, ali...bilo mi je važno da ga osetim ponovo, smirivala sam se pomišlju o obećanoj nagradi.


Nisam smela da pogledam snimak. Samo sam mu ga posla i izbrisala poruku, odmah.


Nakon 15 minuta stigao mi je odgovor. Rekao je da pogledam video koji mi šalje.


Radosno sam otrčala do kompjutera i pokrenula video...


Užas koji se odvijao pred mojim očima bio je neopisiv. Onaj lik koji me je prepivao u autu i on divljački su jebali neku sisatu plavušu koja je vrištala kao luda dok su joj sise letele svuda po ekranu. Smenjivali su se na njoj u svim rupama...



-Nadam se da ti se dopala nagrada... Zadovoljan sam i ja tvojom ...dobićeš drugi deo zadatka... Čujemo se sutra...


Ne znam da li sam zaspala, ali znam da je jastuk bio mokar od suza...a pička suva...


Sutra ujutro... Javila sam da mi nije dobro i umesto na posao otišla pod tuš. Trebalo mi je. Prijali su mi mlazevi tople vode da me ožive... da speru sa mene težinu. Kao da sam bila začarana, u meni s esve komešalo. Naizmenično sam padala u očaj i dobijala napade euforije i hrabrosti.


Kako je mogao to da mi uradi, pitala sam se. Znao je koliko mi znači, koliko mi treba svaki njegov dodir i orgazam? Odmah zatim sam osuđivala sebe zbog takvih misli. Podsećala sam samu sebe da imam muža, dete, porodicu. Ali praznina u međunožju je vraćala sećanja na radost koju je izazivao njegov kurac koji se trza u meni, strast sa kojom se zarivao i praznio duboko u meni dok sam ja lebdela. Zašto nije mogao da prihvati da volim seks sa njim ali da mi je potreban i muž?


Ili je ipak bio u pravu... nije mi trebao muž trebao mi je njegov kurac one večeri.


Bože da li je moguće da sam se pretvoria u rupu željnu punjenja? Da nisam ništa više od kurve koja će se nabiti na bilo šta, samo da oseti da je ispunjena... Da li je moguće da mi ne smeta da me ponižava i pokazuje kao robu? A svaki trenutak proveden ispod njega, na njemu, bio je lek, činio me je srećnom. Ni sama ne znam koliko puta sam ga pozvala i koliko poruka ''zašto'' sam mu poslala tog dana. Ni jedan odgovor nisam dobila.


''Najdraži moj. Kako si mogao? Sve one reči za koje sam verovala da govoriš samo meni, govorio si noćas njoj. Gledao si je isto onako kako sam verovala da gledaš samo mene.Pričao si joj da ima najlepše sise na svetu i sisao ih kao mala beba. A mene si ubeđivao da sam luda što želim veće sise, govorio si da su moje nešto najsavršenije, tako male, tako tvrde a sočne. Jebao si je sa isto onoliko žara i u istim onim pozama u kojima si to radio meni. Zašto? Zašto si morao toliko da me zameniš njom? Umesto da sam pobegla kada si pred strancima čitao moje najskrivenije tajne, ja sam otišla u kabinu wc-a i popušila kurac dvojici tvojih prijatelja, zato što sam ''kriva'' za njihove dignute kurčeve. Onaj majmunu, koji je jebao sa tobom onu sisatu plavušu, ispipao me je kao džak krompira. I sve sam istrpela. Ćutiš. A meni treba...tvoj zagrljaj. Da, tvoj a ne muževljev. Nedostaje mi tvoja ruka prebačena preko mog ramena, koja me štipa za bradavicu dok me privlači da me poljubiš. Nedostaju mi tvoji poljupci, jer si me ti ljubio tamo gde muž nikada nije. Nedostaju mi tvoje ruke svuda gde njegove nikada nisu zašle. Nedostaje mi tvoj prokleti kurac koji me čini srećnom, veselom, potrebnom. Nedostaješ mi ti da me pritisneš, da me uzmeš u naručje i baciš u postelju. I pokažeš kurvi čemu služi. Sve si mi dao i sve oduzeo. Zašto najdraži moj?“


Nisam umela ništa drugo da ga pitam da mu kažem posle ove poruke. Isključila sam telefon, uzela sam ćerku za ručicu i otišle smo na sladoled.


Njegova poruka... stigla je kasnije. Mnogo kasnije.


''Kurvice moja najslađa. Kako si mi samo bila lepa kada si skočila zbog mog čitanja poruke, a tvoja savršena sisica iskočila iz dekoltea. Koliko si zračila ponosom što si zadovoljila dvojicu neznanaca u wc-u kao poslednja drolja. Sa koliko mira i dostojanstva si gledala negde u daljinu dok si sisala svoje sokove sa prstiju ''majmuna'' koji je probao robu. Koliko si zračila dok si kao kučka lizala izmešanu skorelu spermu sa svojih gaćica. Tako lepa, tako poslušna, tako korisna. Sve ono što bi trebala da budeš, bila si juče, dok sam te, kako kažeš, ponižavao i vređao. Videla si kako jebem sisatu plavušu u istim pozama kao tebe ali nisi odgledala video do kraja da čuješ ’srećo poslušaj koliko kurva uživa, ovako ćeš ti da vrištiš kada postaneš prava kurva’. Kurvice najslađa samo od tebe zavisi: da li ćeš da postaneš prava kurva koja uživa u životu i seksu ili ćeš da završiš kao jeftina prostitutka na parkingu iza pumpe. A koliko si zavisna od kurca, znaš da si upravo tamo pošla. Zaustavi se i bićeš samo moja kurva, ponosna na sebe i srećna. Samo od tebe zavisi put kojim ćeš otići“

Nema komentara:

Objavi komentar