srijeda, 20. studenoga 2019.

Njegova Q 4 Bolelo je

''Kurvice vreme je da mi pokažeš koliko ti značim, da mi pokažeš koliko si samo moja kurvica. U 12 da budeš u ....'', gledala sam zbunjena poruku. Ne, nije imalo šanse da mu tu želju ispunim. Petak je, muž dolazi večeras, ali i mnogo posla me je čekalo od juče, pored redovnih. Lepo sam mu objasnila da ne mogu...

- Ne možeš? Ne možeš da dođeš, ne možeš bez mene, samo o meni sanjaš i sve ćeš da učiniš, da me usrećiš, a ne možeš da dovučeš tu jebenu guzicu kada te pozovem? Videćemo da li ne možeš?

   Uspaničena, pokušavala sam da se skoncentrišem na posao. Tišinu kancelarije je narušila policijska sirena ispred kancelarije i videli smo da iz belog auta izlaze ogroman policajac i Miki. Zaledila sam se. Nonšalantno je ušetao u kancelariju, predstavio se kao inspektor Jović, nehajno pogledao po kolegama i prišao mom stolu.

- Gospođo Tomić da li ste jutros u 7. 28 čekali taksi ispred vrtića ''Pčelica''?

-Da, jesam- jedva sam promucala, jer sam tek tada u policajcu preoznala ''majmuna'' koji me je prepipavao u kolima i sa kojim je jebao sisatu plavušu.

- Sigurnosne kamere su Vas snimile u društvu osumnjičenih za teško krivično delo, pa nas zanima ko su osobe...- slagao je priču ozbiljan, siguran u ulogu koju glumi, dok sam ja ošamućena pokušavala da se saberem. Mucala sam nešto da ne razumem, da ne poznajem nikoga, da ...

- Gospođo Tomić, Ja vama verujem, ali razumete situaciju u kojoj se nalazite. Poćićete sa nama da date izjavu- zapovednim tonom mi se obratio dok je pogledom šarao po kancelariji.

- Ponesite dokumenta i pođite

   Uplašena, ošamućena, pogledom sam potražila spas od šefa, koji je slegnuo ramenima i pričao nešto o grešci, o nesporazumu, o sigurnosti da ja sigurno nisam umešana ni u kakvo krivično delo.

-Videćemo.


   Otvorio je zadnja vrata džentlmenskim gestom i objasnio da protokol nalaže da se službeno lice nalazi pored osobe koja se privodi, dok se majmun smeštao pored mene.

-Ne možeš da dođeš, a srećice? cinično se smešio u retrovizoru- širi noge kurvo! Majmune skidaj joj gaće i proveri da li nosi brus!- smejao se, nazivajući prijatelja u uniformi onako kako sam ga ja nazvala.

   Možda sam i pokušala refleksno da skupim noge ali njegova ogromna šaka je nemilosrdno, nimalo nežno, lomila moj otpor. Sekundu kasnije gaćice su odletele na prednje sedište. Nije se zaustavio, gurao je prste dublje u mene. Zagrlio me je dohvatio za kosu i povukao- rekao ti je da širiš noge kurvo- pustio kosu i zavukao ruku u prorez haljine.
Poslušno sam raširila butine i uhvatila Mikijev osmeh u ogledalu...

- Nedostaje ti moj zagrljaj a kada te pozovem ti izmišljaš glupe razloge, kuneš se da ćeš da uradiš sve da zaslužiš seks,a čim ti pružim priliku ti me izneveriš- pričao je dok je gledao kako majmun pokušava da pokida moj omiljeni brus. Nije uspeo, ponadala sam se da je odustao i počela da vrištim kako nije normalan, kako mi muž dolazi, klik i hladno sečivo je seklo brushalter. Ukočila sam se od straha, da me ne povredi a on je nastavio da vuče, seče, i baca delove mog push-up brusa. Skoro je zaustavio auto dok se majmun borio sa njim- okrenuo se ka meni

-Slušaj me dobro. Baš zbog toga što ti dolazi muž, zbog toga sam te i zvao. Da te zaštitim od sebe same, da mi pokažem koliko si zaslužila nagradu što si bila dobra i poslušna kurvica. Da te izjebemo, da tri dana ne pomisliš na seks, da bežiš od muža i ne dođeš u situaciju da me izneveriš i da ti opet treba kurac. A ti? Ti me odjebeš zbog toga što imaš obaveze na poslu? Pa jel znaš kurvo da nećeš smeti da izađeš na ulici ako neko vidi kako ližeš svoje gaće i pereš ih ustima kurvo jedna lažljiva? Pa šta ti misliš da čekam muža da ode pa da koristim svoju kurvu? Pa jebaću te kad ja hoću i koliko hoću, rupo jedna željna. Jel mokra -obratio se majmunu, koji je odmah zavukao šaku u mene, bolno šireći me

- Pa i nije, kako si pričao i juče koliko je bila, nije.

-Stegni joj bradavicu, tu se pali česmica-smejao se i gledao kako me divljak steže bez imalo obzira.

-Miki - kriknula sam, uplašena, ne želim ovo! Nisam zaslužila da mi ovo radiš, nema potrebe, znaš da ispunim svaku tvoju želju, znaš koliko mi značiš. znaš koliko volim kako me imaš.

-Znam čuo sam jutros -ne mogu. Vidi ovako kurvice- obećao sam prijatelju kurvicu koja se jebe kao luda, koja voli sve, koja samo na kurac i svršavanje misli. Dopalo mu se kada se uverio koliko si vlažna i željna kurca. Proverio sam ga, koliko može i da li ume, a ti si ga nazvala majmunom i morao je da ustane jutros da dođe i privede kurvu. Bolje bi ti bilo da se baciš na pušenje, nego da ga nerviraš. Mnogo tešku ruku ima, veruj mi.

-Si ga čula kurvo- dohvatio me je za vrat i zalepio za međunožje u trenu, kao da sam lutka pritiskao je moje lice o uniformu, puši ga neću da gubim vreme inače će muž da čeka izubijanu kurvu.


  Ruke su nekako oslobodile, ne mnogo veliki ali debeo kurac koji mi je žuljao lice. Preplašena onim što se dešava, onim što slušam, nisam imala izbora. Ni želje. Pritisnuta, nisam videla gde vozi ni koliko dugo, majmun me je čupao i nabijao na kurac koji sam jedva uspevala da smestim u usta...Izvukao me je iz kola u nekom dvorištu i uvukao u malu kućicu, par stolica tv i krevet, sve staro i jeftino.

-Skidaj se kurvo da ti ne pocepam to aljinče-drao se majmun dok je svlačio policijsku uniformu.

- Neću da me nameštaš kada ti hoćeš, ja hoću tebe i sa tobom da mi bude lepo a ne ovako da me dovodiš u neprijatne sitacije na poslu i u kući!!!

-Dobro raspravićemo to drugi put, skidaj se.

Bespomoćno sam gledala u pod i želela da nestanem, da se pod otvori i nestanem, ali nije. Drhtala sam zatvorenih očiju od muke,besa

-Gde ti je ona dobra rakija-čula sam Mikija, dok sam svlačila haljinu drhavim rukama, uplašena. Tresla sam se od straha, ne od želje, požude...pokušala sam da skinem i sandale-ostavi to kurvo na tim štiklama dupe ti izgleda odlično.

-Miki ne želim ovo, ne želim ovako. Šta se dešava sa tobom. Odakle ti ideja da me ... podvodiš? Na ivici plača pokušala sam da ga urazumim.

-Pa što si se svukla ako ne želiš?- prišao je i uneo mi se u lice neki drugi Miki, ne onaj koji mi se dopao, ne onaj koji je ispunjavao moje želje fantazije. Neki drugi muškarac me je gledao, cinično se cerio i očigledno je uživao u tome.

-Slušaj kurvice, tražila si da mi pokažeš koliko ti značim, pričala si, obećavala... Kada sam ti pružio priliku ti me odjebeš i glumiš mi nevinašce! Kurvo jedna bezvredna hvalio sam te, obećao prijatelju vrhunsku kurvu a ti? Ti mi pričaš bajke kako samo mene želiš a čim te zasvrbi dobar ti je prvi koji je pri ruci.!!! Evo izvolte, Vule je tu ima dobar komad posluži se, pokaži mu koliko si dobra! Uživaćemo zajedno, dobićeš dovoljno za tri dana da ne pomisliš da me prevariš. Namirićemo ti sve rupe i neće ti trebati drugi kurac. Razumeš?


   Vule, majmun, nadrkavao je kurac i gledao kao da želi da me udavi, a ne jebe.
Pala sam na krevet kada me je gurnuo,ovako sitna jedva sam disala kada je legao preko mene. Uplašila sam se da će kukove da mi polomi kada me je uhvatio za članke i počeo da mi širi noge i gura kolena ka licu...Pokušao je da uđe u mene ali bila sam suva, uplašena, izgubljena..Bolelo me je, ali nije se obazirao, onako ogroman nekoliko puta je ušao i izašao. Suze su mi pošle od bola od straha...

-Suva je k'o barut- uspravio se na kolena onako ogroman i pogledao u mene pa u Mikija i ...pljunuo. Na kurac na mene, na moju suvu pičkicu. Jednom rukom je razmazivo pljuvačku po svom kurcu a drugom je razmazao po meni, po pičkici i ošamario me. Jednom, drugi put. Uhvatio me je za vrat i pritisnuo da sam zakrkljala od straha od gubitka vazduha, svesti, sramote

-Mogu ja i ovako da te navlažim!!!

    Vlažile su suze obraze...umesto dole, lice mi je bilo uplakano,a duša pusta. Tupo sam gledala u Mikija. Ništa nisam osećala, ni to što je bolelo ni uzbuđenje, ništa praznina. Nije im smetalo. Miki je moju tišinu shvatio kao pristjanje, suze nije video. Prišao je i on krevetu i počeo da mi gnječi bradavice i gura prste u usta. Mehanički sam sisala te prste koji su me koliko juče uzbuđivali i činili srećnom. Kao da nisam ja tu slušala sam puši ga kurvice, užuvaš, dopada ti se, primi ga... Od toliko guranja, štipanja šamaranja obraza i guze, pljuvanja guranja prstiju, telo je i popustilo, ovlažilo, ali nisam ja. Ne želim ovo, ne želim ovako, jedino je što sam stvarno osećala dok su me kao lutku, prebacivali, nameštali, smenjivali se u meni. Želela sam da se ova agonija samo završi. Ništa oni nisu videli, primećivali,osećali od svega toga.

   Možda, možda mi je na trenutak bilo i lepo kada su obojica bili u meni, kada sam konačno dobila dva kurca u obe rupe istovremeno, ali to su bile samo rupe, nisam osećala zadovoljstvo, ni bol, ni šamaranje guze ni okrutno stezanje polutki koje su nestajale u majmunovim šakama. San koji sam tako dugo sanjala pretvorio se u košmar. Možda, možda sam i svršila aki to nisam bila ja, ja sam samo želela da se sve ovo nije ni dogodilo. Možda sam nešto i pričala, odgovarala na njihova stenjanja i pražnjenja i raspoložena dobacivaja, ja nisam bila tu.


   Smejali su se kako curi iz mene na sve strane, kada su me ostavili u krevetu, zadovoljno su nešto pričali dok su pušili i gledali u mom pravcu. Jedino što sam osećala je bol i potreba da kakim, jedva sam se oteturala do kupatila. Sandale su u nekom trenutku pale i bosonoga sam hodala po prljavim pločicama i ispucaloj kadi. U musavom ogledalu sam videla raščupanu sebe sa jasno crvenim i modrim grudima, usminama i guzom. Samo sam želela da stignem kući, kosu sam malo dovela u red. Cerekao se zadovoljno kada sam mu rekla da me vodi kući...

-Šta je ne treba ti više kurac? Jesi li dobila dovoljno za tri dana?

-Jesam, samo me vozi kući...

Tupio je u kolima kako sam bila odlična, kako sam prava kurvica koja je uživala napunjena, a ja sam samo želela da ga ne vidim, ne čujem, trebala mi je moja kada i kupka. Mazio mi je obraz i grudi dok je vozio, a ja sam ćutala. Možda sam se i osmehivala. Nemo sam klimala glavom na pohvale da ga nisam razočarala.

- Samo zaboravi da postojim-nekim čudnim glasom i meni samoj, rekla sam mu ispred ulaza na koji je drsko parkirao auto.


   Ne želim više ovako je jedino što sam znala dok sam ležala u kadi i pokušavala da se operem od majmuna Mikija sebe. Ni kupka mi nije pomogla. Dete se igralo sa svekrvom i čekalo tatu da dođe, a ja sam smišljala uverljiva objašnjenja. Nemir i drhtavica su me tresli. Sipala sam sebi čašu vina i uzela laptop. Ušla sam na forum i otvorila najdražu priču. Rasplakala sam se. Zašto, zašto, zašto? Zašto nije ni približan gospodinu iz priče. Bolelo me je sve. Grudi, guza, glava, duša. Ležala sam na stomaku i gledala kako suza pada na tastaturu.

Nema komentara:

Objavi komentar