srijeda, 20. studenoga 2019.

Njegova Q 6 Trening robinje

Ne znam kako sam zaspala. Plakala sam od sreće. Ponosa. Dobila sam...sebe. Ne baš onako kako je On želeo, ali svet je bio moj. Bila sam svoja. Konačno.

-Hvala Vam Gospodine. Ne znam odakle pre da počnem. Ovo što ste mi večeras priredili i pokazali je fantastično.

Ne umem da Vam objasnim. Toliko uzbuđenje, toliko misli, toliko sam bila napaljena, tako sam svršila, tako sam sebična. Razočaraću Vas ja sam obična kurva ipak, željna da se oseti napunjena i izjebana. Poludeću koliko meni treba muškarac koji me jebe, pritiska steže čupa, priča koliko nisam ni za šta drugo, nego samo za jebanje stvorena.

Ono malo čipke je bilo skroz mokro kada sam uzela olovku i počela da pišem Slobina robinja. Od samog pisanja počela sam da se osećam drugačije, to obeležavanje i dodirivanje olovke i kože su bili tako zapaljivi.

Podigla sam noge koliko sam mogla i pomislila kako mi pre nije palo na pamet da je iskoristim? Drška nije bila baš debela ali tako je bilo dobro dok sam ispunjavala sebe. Kako se povećavao pritisak tako sam osećala vrelinu u pičkici koja je počela da curi kada sam skupila noge da ih vežem. Mučile su me iglice koje su se zabadale u butinu pa sam pokušla da ih okrenem na dole ka dušeku, ali je savijanje tela da bih dohvatila zglobove nogu izazvalo napinjanje drške u guzi i gotovo bolan pritisak u pici. Savijena da vežem osećala sam koliko mirišem na želju za seksom. Svest šta radim, kako sama sebe vezujem, sputavam zato što Vi to tražite od mene. Kada sam vezivala drugu čarapu oko vrata i trenutak kada sam skupila oba kraja čarapa bio je očaravajući. Okrenula sam četku ka desnoj butini da me bocka. Nisam sigurna da li sam bila ponižena ili presrećna, ispunjena guza koja boli i tera me da se mrdam, i pička koja miriše, iz koje curi moja želja, svest da zbog Vas to činim. Bili su tako novo osećanje. Možda nisam odmah trebala da mazim grudi? Moje male grudi su jako osetljive na dodir i samo par dodira je trebalo da počnme da se znojim i želim kurac duboko u sebi. To nije bio trzaj, to je bio grč!!!

Ja ne volim bol. Na drugom, ne jakom udarcu, bacila sam kaiš i ugurala levu ruku u pičku a desnom sam dohvatila bodlje četke. Kada su prsti dodirnukli dršku koju se pomerala duboko u meni počeo je kraj.

Možda sam noćas bila vaša robinja. Ne baš preterano korisna robinja, ali onako napunjena sa gaćicama lepljivim od sekreta tresla sam se i tresla . Ponižena možda ali srećna najsrećnija na svetu!!!

Svesna sam da nisam ispunila vaša očekivanja , ali bilo je ovo previše uzbuđenja za mene odjednom.

Možda sam trebala postepenije da probam sve ovo. Ali trebalo mi je. Da nadoknadim sebi, drška, bockanje, znanje da radim nešto zato što vi tako želite! Ja sam kurva koja jedva čeka da je neko pritisne, svesna sam da sam vas razočarala, ali kaznite me . Naučite me da kontrolišem svoju glad za seksom. Tako sam bezvredna kao kučka koja čeka i maše repom. Sva sam još uvek znojava, držim gaćice u ruci i još ne verujem šta sam sebi uradila a vi nećete dobiti šta sam želela.

Ne mogu da zaspim da Vam se ne izvinim što sam Vas razočarala.
Ovo je strašno uzbudljivo i novo iskustvo za mene.
Uzbuđuje me to što sam spremna da nešto učinim zbog totalno nepoznate osobe, ali mislim da sam nespremno ušla u nešto ovako ekstremno. Sama drška četke za kosu u guzi je bila mnogo blizu da svršim.
Ja ne volim bol, mene je psihička strana svega što sam radila bacila u svršavanje, evo sada mi je ruka nesvesno našla put do guze i pošla u pičkicu i guzu.

Sećanje na trenutak kada sam sebi vezala noge i osetila koliko mirišem na želju da budem jebana sada me ponovo čini srećnom.

Molim Vas da mi pokažete kako da vas poslušam i zadovoljim, da oboje dobijemo zadovoljstvo ovako preko tastature, osećam se sebično, kao da sam ja Vas iskoristila za sopstveno zadovoljstvo.

*******

Lagala sam. Lagala sam Gospodina isto onako kako sam lagala sebe da je Miki ono što mi treba. Lagala sam delimično jer sam dobila seks o kakvom sam maštala. Dobila sam sve ono o čemu sam sanjala od...koga sam najmanje očekivala. Od muškarca u šestoj deceniji života, sa manjkom kose, i nekim kilogramom viška, koji me je zvao Ćero i nikada me nije pogledao drugačije. Bar sam ja tako mislila, ili nisam videla da me gleda kao ženu. Svekar mi je pružio čaroban seks. Ili slučaj, ili, dogodilo se, neplanirano, nenajavljeno. Dobila sam ruke svuda po meni, u meni, usne, kurac. I to kakav. I vlasnika koji razume ženu, žensku potrebu da bude zadovoljena. Probudila sam se zadovoljena, zadovoljna, srećna, postiđena, ispunjena i rastrojena. Raspamećena i sluđena. Očarana i uplašena. Od sebe, zbog njega i sebe. Najvažnije, dobila sam razumevanje.

Ludela sam koliko meni treba muškarac koji me jebe, pritiska steže, čupa, priča koliko nisam ni za šta drugo, nego samo za jebanje stvorena. Uradila sam sve ona što je Gospodin Srebrić napisao da uradim. Donela sam sve što je trebalo, namestila lap-top da mogu da čitam uputstva i...

     Iznad pičkice sam napisala Slobina robinja. Vezala sam noge čarapom i ugrala dršku  četke za kosu u guzu. Pokušala sam da se udarim kaišem po grudima ali nisam mogla. Više sam se plašila nego što me je bolelo. Trebao mi je kurac, mnogo više nego udarci kaišem. Nisam pridavala pažnju bockanju, gurala sam prste u pičkicu i dršku u guzu. Prijalo mi je, bilo je divno 

-Ćero šta radiš to?

Na vratima je stajao svekar i gledao me začuđeno, iznenađen. Zažmurela sam i prekrila grudi i pičkicu rukama. Mislila sam da umirem od sramote. Osluškivala sam postiđena da čujem korake kako odlazi. Umesto toga prišao je i zagledao se u natpis na mom stomaku. A soba je mirisala na mene, na moju želju. Pokušala sam nešto da progovorim. Otvorila sam usne ali se samo uzdah čuo. Ruka na nozi je bila poslednja stvar koja mi je trebala u tom trenutku. I kretala se naviše. Izvukao je četku iz mene a ja sam umirala od sramote.

-Ko je Sloba?

Osetila sam da se nadvija iznad mene.
Otvorila sam oči, gledao je u ekran i čitao Gospodinovo uputstvo kako da postupam. Spustio je ruku na moja skupljena kolena

-Ko je Sloba, pitao je oštrije. Kakva robinja, šta radiš bre? Pokušala sam da kažem nešto ali nisam mogla da odvojim pogled od nabrekline na njegovim pantalonama.

-izmišljena ličnost-promucala sam jedva čujno. Ali nisam mogla da odvojim pogled sa šlica njegovih pantalona koje su bile izobličene.

-Pa guraš dršku u dupe zbog nekog izmišljenog?

-Treba mi- zažmurela sam i promucala dok sam osećala kako mi sva krv udara u lice. Žmurela sam i strepela kako da objasnim situaciju u kojoj me je zatekao.

-Molim Vas izađite da se obučem, delovalo mi je kao spas.

    Onako vezanih nogu pokušala sam da se okrenem na stranu i odvežem noge. Umesto da se okrene i ode dobila sam jak šamar po guzi. Refleksno sam se uvila i dobila još jedan po drugoj strani. pa još jedan udarac, pa tek onda jedan nežniji. Poslednja dva je zavukao između polutki moje male guze. Gledala sam ga preplašeno a iz pičkice mi je sve curelo. Posle drugog udarca pala sam na krevet,oči sam zatvorila i stisla jako. Samo sam ga osećala. Prodro je prstima u mene, tek toliko da se uveri koliko curim, a onda me je onako vezanih nogu okrenuo guzom ka sebi i jako ga sjurio celog. Ispuštala sam samo uzdahe, nisam se protivila a on je dohvatio gaćice i stavio mi ih u usta dok me je jebao. Levu ruku je provukao ispod mene i drkao mi kliću istovremeno me nabadajući na sebe jače. Palac druge ruke mi je zavukao u guzu. Dohvatio je čarapu koja mi je bila vezana oko vrata i povukao glavu unazad....

Ne znam da li sam plakala od sreće ili od sramote. Ili od pomešanih osećanja, plakala sam i bila najsrećnija žena. Nisam znala gde da pogledam. Iznenadio me je njegov dodir, odnosno dodir gaćica kojima je brisao spermu sa mojih leđa i guze. Oslobodio mi je noge i pošao dlanom ka guzi. Zagnjurila sam glavu u jastuk i uživala u njegovoj nežnosti. Zajecala sam kada je spustio usne tamo gde me je maločas šamarao. Nisam smela da se pomerim ni kada je ruka ukočeno stajala na guzi dosta dugo. Postiđeno sam pogledala preko ramena, čitao je moju prepisku sa Gospodinom.

-Jebe li te onaj moj sin?-pitao je ne skrećući pogled sa ekrana.

Osetio je da drhtim od straha, sramote, kajanja, ne znam ni sama šta sam osećala

- opusti se, uradili smo šta smo uradili.

Pomerila sam se i okrenula, gledala sam u svoju izjebanu pičkicu i razmišljala šta da odgovorim. Ponovo je spustio ruku na moju butinu i zagledao se u mene. Drugom rukom me je pomazio po obrazu i pogurao bradu u vis.

-Njega seks skoro i ne interesuje, nekako sam progovorila i pogledala ga.

Toliko topline i razumevanja sam osetila u njegovom pogledu

-Njega moje zadovoljstvo ne interesuje, završi za par minuta i to je to.

-Smotan kao majka. Ne brini ćero, od sad kad ti treba uvek kaži. Znam ja koliko mladoj ženi treba kurac. Šta si se stegla, uživala si malopre a sada se stidiš. Ili ti je četka bolja?

- Naravno da ne, zacrvenela sam se ali sam pogledala u mog jebača

  Pera Šnajder, moj svekar, moj jebač koji mi je pružio zadovoljstvo kakvo nisam ni slutila da ću dobiti.

-Samo me je sramota od Vas.

- Ne budi luda, od kurca nema sramote. Pizda kad traži uvek se snađe. Bolje da to uradim ja nego da tražiš izmišljenog i guraš dršku u dupe.

-Mnogo bolje.  Nisam ni sanjala da muškarac u 56-oj može toliko dobro da jebe!

- Ćero kada se redovno ''uzimaju mere'' damama, zaverenički mi je namignuo i prsli smo oboje u smeh. Sredi se ti dok nam skuvam kafu.

Objasnio mi je mnogo toga te večeri i otvorio mnogo pitanja. Ležala sam oslonjena na njegove grudi i kuckala odgovor Gospodinu. A on se sve vreme igrao mojim grudima, zavlačio prste u pičkicu i ljubio vrat,  sve ono što muž i Miki nikada nisu ni pokušali. Dopunjavao je moje rečenice Gospodinu, tako da sam se u jednom trenutku okrenula i začuđeno pogledala...

-Bolje da ne znaš, oteo mi je lap top i zagnjurio glavu između butina. Jahala sam ga i svršavala uživala u seksu više nego sa mužem, nego sa Mikijem.

********

-Dobro.
Dakle, nisi do kraja izvršila ono što sam naredio.

Da budem iskren, nisam ni očekivao da ćeš izvršiti sve, generalno, praksa je (eh, sad odjednom pričamo o praksi?) da se robinji uvek zada malo više od onoga što je jasno da je spremna da izvrši. Mislim, to je i očigledno - ako joj se naredi samo ono sa čime je očigledno saglasna i što je unutar njene zone udobnosti, onda to i nije neka ozbiljna situacija dominacije.

Robinja treba da bude dovedena do svoje granice, da bude dovedena u situaciju da preispituje sebe, da se plaši pomisli da se od nje traži nešto što ne bi radila a da ona ipak želi da ga uradi.

Da smo sve ovo radili u realnom vremenu, ti bi imala priliku da moliš, da mi se odmah izviniš jer te plaši bol, da čuješ od mene šta mislim o tome, možda da dobiješ alternativno naređenje itd. Jedno je sigurno, ne bi orgazam dobila tako brzo. Možda ga i uopšte ne bi dobila. Možda bi na spavanje otišla napunjena gaćicama, nezadovoljena.Ali, naravno, morao sam da idem da spavam tako da, ovo je kako su se stvari odvijale i ja nisam razočaran.

Naravno, od robinje uvek očekujem više.
Ako zaista želiš da se izviniš, danas ćeš se za posao spremiti ovako:

Nosićeš gaćice koje su bile u tvojoj pički noćas.

Nosićeš čarape kojima si se vezivala.

Nosićeš visoke štikle, neke u kojima izgledaš izazovno, u kojima hodaš tako da privlačiš poglede.

Ponovo ćeš na pubisu napisati ono što je noćas pisalo iznad pičke. Hoću da budeš obeležena, da čitavog dana budeš svesna, da osećaš čija si.

Našminkaćeš se, jako, izazovno, onako kako misliš da bih ja voleo da moja kurva izgleda

Ponećeš u tašni četku za kosu kojom si jebala svoju guzu.

Da li možeš to? Da li možeš da budeš kurva kakva misliš da bi se meni dopala?



Gospodin je bio vredan dok sam se spremala za posao, svekar mi je čitao instrukcije kako da se obučem i pomogao da napišem prvu jutarnju poruku:
-Hvala gospodine što me razumete, hoću i mogu da budem kurva koja će da Vam se dopadne.

-Dopašće mi se ako budeš poslušna.

-Moram da budem radoznala kurvica i da pitam kako Vam se dopao povratak, da ponovo imate ako ne robinju, ono bar nekoga ko to pokusava da bude.

-Hahah, ma osećaj je svakako dobar, ali ovo shvati samo kao jednu kratku obuku. Drago mi je da tebi prija.

-Obuku? Ja bih da me svuku. Mislila sam na efekat. Kako je veš prošao ili peškir? Gde ''čitate''?

-Pitaš me da li me je uzbudilo što mlada žena ispunjava moja naređenja? Jeste, naravno. Mene mnogo više zanima kakvo je bilo tvoje uzbuđenje, noćas, I kakvo je sada. Jesi mi ga opisala, naravno, ali zanima me kakav je osećaj u odnosu na tvoja dosadašnja iskustva. Da li se osećaš drugačije, posedovano?

Takođe, da li si ispunila ono što sam od tebe zahtevao za danas?

-Najveći deo jesam, osim šminke i štikli ispunila sam sve vaše želje. Jača šminka i štikle moraju da sačekaju popodne da mogu da se sredim kako Vam odgovara.

-Zašto? Na poslu ne dozvoljavaju štikle?

Dakle, imaš na sebi gaćice i čarape koje si koristila noćas? Imaš natpis iznad ribice?

Kakav je osećaj?

-Osećanja su pomešana i o tome bih želela večeras da kuckamo. Obeležavanje da znam kako nekome pripadam i vezivanje nogu!!! Bili su, i jos su mi u glavi. Trenutak kada sam se savila da dohvatim noge je bio u trenutku neprijatan ali kasnije

-Jesi li se nekada ranije tako osećala? Kao da si nečije vlasništvo?

-Iznenadila me je vaša želja da se osećam probodenom. Taj deo sa bolom mi je problematičan. Kako su druge žene reagovale na to? Uoči ciklusa, ja imam problem sa grudima, neprijatno su osetljive na dodir brusa, jedva čekam da dođem kuci i oslobodim ih. Rekla sam vam da sam trpela bol zbog dobrog seksa.

Osećam se... Drugačije. Znam da neko misli na mene. Hvala Vam na tom osećanju.

-Da, pa, sa moje strane ovo je zapravo bilo ispipavanje tvojih granica i tvog karaktera. Drago mi je da si bila iznenađena.

Druge žene... pa, kako koja. Neke je bol jako palio i molile su me da ih kažnjavam uprkos tome što ih je jako bolelo i što su posle molile da kaznu ublažimo. Neke nisu želele bol. Ja naravno ne mislim da je bol najvažniji, daleko od toga, on je više tu da bude interpunkcija, nikako glavni sadržaj.

Ali zato treba da nabaviš nekoliko štipaljki. Isprva nisam nameravao da ti naređujem da šibaš dojke, ali pošto nisi imala štipaljke, onda sam se odlučio za to.

Drago mi je da se droljica seti da se zahvali.

Takođe, da li ti misliš na mene? Da li to što ti piše na koži na neki način menja tvoje razmišljanje, ponašanje danas?

-Zapravo mom egu je to najizazovnije. Nemam pojma ko ste čime se bavite, kako izgledate a spremna sam da uradim nešto što Vas uzbuđuje. Istovremeno prija jer znam da vam se diže na mene iako nemate pojma ko sam. Emocija bez vizuelne veze.

-Da, pa, dokaz da se erotika ne nalazi nužno ni u izgledu ni u dodiru.

Nasmejala sam se kada sam pročitala ovu poruku. Nesvesno je rekao veliku istinu, samo ja sam mislila na svekra a Gospdin...na sebe.

-Leva ruka mi je tačno tamo gde pise Slobina robinja, mazim i blago pritiskam i tačno ispod malog prsta osecam kako bubnji kako se otvaram i skupljam butine, prekrstila sam levu nogu preko desne. Tako bih želela da mogu Vašu glavu da pritisnem, da ostim Vaš jezik makar.

Želela bih da me jebete kao u onom gifu koji sam Vam pokazala. Da se tresem od siline kojom me jebete, a ne od mašte-bila sam iskrena i lagala istovremeno. I stvarno sam se osećala jako čudno i moćno, promenjeno.

Kolege su bile u nekoj gužvi napolju pa sam mogla opušteno da kuckam sa Gospodinom koji se zaista trudio da mi objasni što više. I njemu je trebala pažnja, publika za njegovu predstavu:

-Pisala sam Vam kako sam reagovala kada me je Miki u nekom trenutku seksa jako stegao za bradavicu. Bila sam oslonjena na laktove i kolena i samo sam klonula na krevet u trenutku je telo nestalo. To je bio čudan trenutak, sve je bilo mokro kao da sam pišnula. Uopste nije postojalo moje telo u tom trenutku.

Kako ste ih kaznjavali? Pričajte malo i Vi?
Vidite da me sve interesuje, vodite me malo gde nisam bila. Ja na bol reagujem tako što se stegnem, refleksno svaki put kada blh osetila njegov dlan na koži ja sam se refleksno skupljala.

-Vrlo je lepo kad droljica radi takve stvari na poslu. Naravno, bilo bi još lepše kada bi obećala da će tako i svršiti.

Da, dobro, to je bio iznenadan bol. Sa štipaljkama je drugačije. Prvo boli i strašno je a onda postane... neverovatno intenzivno i uzbudljivo. Pa, u redu, naravno da tako reaguješ na bol. Obuka robinje na kraju učini da ona to priželjkuje jer bol bude manji od zadovoljstva koje ide uz njega.

Kako sam ih kažnjavao? Pa... zavisi kako koju. Nekima je najveća kazna kada im nije dopušteno da svrše.

Neke su išle na slavu kod rođaka u drugi grad bez brushaltera i sa gaćicama zavučenim u ribicu. To je bilo bolno.

-Eh kada bi bilo kao u gifu gde Gospodin nemilosrdno jebe robinju uvezanu konopcem. Kako da svršim u kancelariji? Gledala sam sebe u toaletu. Baš vam je lepo tamo dole. I meni. Hvala Vam na ovom vrtlogu novih osećanja, misli. Mašti...

-Robinja ne pita kako već najavi gospodaru kako će to da uradi. Idem sada do neke firme u blizini, a ti razmisli u međuvremenu kako da to uradiš.

-Oh pa ja kada nosim nešto preko košuljice, brus i ne nosim. Kao danas.

-Sasvim ispravno. Jesu li ti bradavice ukrućene?

-Naravno.

-Lepo. To doprinosi uživanju i približava te orgazmu.

-Kako da vas opustim da budete opširniji? Vaše priče su pune opisa, nizovi rečenica. A poruke su vam kratke. Pričajte mi. Eto polagala sam test karaktera a da nisam ni znala. Kako sam prošla na testu? Treba mi više priče. Više dodira. Više seksa. Pružite mi bar nešto. Molim Vas Gospodine. Tako malo znam.

-I, pa... prošla si dobro za sada na testu, ali imaj na umu: robinja se svakog trenutka pita kako može najbolje da udovolji onome čije je vlasništvo. Dakle, ne kaže sebi "sada znam da mu je stalo do mene, ne moram više da dokazujem svoju odanost" već u svakom trenutku misli o tome šta još može da uradi da bi ga zadovoljila. I pokušava da predvidi šta bi on želeo kako bi mogla unapred da ga zadovolji.

U ovom slučaju, čini mi se da izbegavaš svoju dužnost da svršiš u kancelariji. Što ne vidim zašto uopšte radiš. Već si vlažna među nogama, već si na ivici orgazma. Zašto ga ne uzmeš kada ti se nudi? Da li si svesna koliko retko robinji zapravo bude dopušteno da ima tri orgazma u 24 sata?

-Robinjam ja skoro pet godina! Niste vi svesni koliko sam Vam zahvalna. Dozvolite mi da uživam u svojoj sobi?

-Kad robinja nešto traži ona obično nešto i ponudi zauzvrat.

Fotografisaćeš se danas.


Sve vreme dok sam se dopisivala sa Gospodinom, jedan deo mene je mislio i na čoveka koji mi je pružio ono što nijedan muškarac pre njega nije. Nisam mogla sama sebe da prepoznam, ali to što sam doživela sa svekrom prošle noći bilo je ...mnogo više od igrica koje je Gospodin nudio. Naravno da je prepiska sa Gospodinom bila jako uzbuđujuća i nešto sasvim novo za mene, ali način na koji me je svekar posedovao prošle noći bio je nešto posebno.

Nema komentara:

Objavi komentar