ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Konduterka

Ovo je istinita prica pa se necu da vam se imenom predstavim.Inace zivim i radim u Zagrebu imam 24god  nemam curu i imam slabo placen posao pa sex najcesce trazim kod jeftinih kurvi.Cesto radim nocne smjene pa putujem prvim jutarnjim vlakom u kojem nema zive duse osim pokojeg kondutera i tu moja prica pocinje.Tako sa jedno jutro sjeo u kupe u zadnjem vagonu i sav umoran cekao vlak da krene.Malo sam oko sklopio kad odjednom vrata na mojem se otvaraju i cujem ugodan zenski glas dobro jutro prijevoznu kartu molim otvorio sam oci i ugledao zenu staru oko 30 god plavokosu sa ogromnim sisama i sirokim bokovima.Uglavno za prste polizat.Izvadio sam svoju kartu i dao na pregled nakon sto mi ju je ona vratila i ljubazno se zahvalila.Tada se okrenula i posla iz mog kupea i u tom trenutku sam ju nagonski od silne napaljenosti ustipnuo za dupe.Okrenula se i sva u soku pocela se derati da nisam normalan ja sam tada bio silno napaljen i nisam se vise mogao iskontrolirati povukao sam je za ruku i odjenom se nasla u mojem krilu.Pokusala se odhrvati i tada smo se nasli na podu kupea ja sam bio na njoj.Ostro sam joj zaprijetio da cu joj izbiti zube ako se nesmiri i neposlusa me da nema nikog u vlaku osim nas da je cuje.Odkopcao sam slic od hlaca i naredio njoj da to ucini na svojoj uniformi.U strahu je to polako uradila dok sa je ja pipao po sisama.Nekao sam joj odkopcao bluzu i lagano ih izvukao van i poceo ih lizati.Ljubio sam je po vratu i gnjecio joj sisu.Tada sam i svoj kurac zabio u nju.Fenomenalno sam se osjecao u njoj jebao sam ju par minuta i vec sam bio pred svrsavanjem ona je to osjetila i panicno me molila da ju ne napunim jer su joj plodni dani.To je mene samo dodatno napalilo i poceo sam obilno strcati svoju spermu u nju  dok me ona pokusavala odgurnuti sa sebe.Kad sa bio gotov brzo sam pokupio stvari i izjurio iz kupea i izisao na prvoj stanici.Nakon toga mjesecima se nisam vozio vlakom od straha da ako se sretnemo da me ne prijavi,ali nikako mi nije mogla izbiti iz glave mogucnost da je mozda zatrudnila samnom.Nakon nekog vremena poceo sam ju diskretno traziti po internetu,kolodvoru i sl.Jedan dan sam ju vidio kako izlazi iz sluzbene kancelarije na gl.kolodvoru sa vec vidljivim trbuhom i nisam mogao vjerovati.Od tada samo bus koristim.

Nema komentara:

Objavi komentar