ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Mali brat 3

su bili i sta su radili ko zna. Uglavnom mene nisu dirali, a to je bilo najvaznije.
    Bilo je prepodne, toplo i dosadno, Svi su otisli svojim poslom, a Jova je, cim se probudio, otrcao napolje bez pozdrava. Meni je ostalo da sredim kucu i da se dosadjujem. Bezvoljno sam brisala prasinu sa TVa, kad sam cula da neko ulazi na vrata. Uplasila sam se jer nije bilo zakljucano. Medjutim kad sam videla Jovu i Voju, malo mi je bilo lakse. Rekla sam im da su me uplasili,a oni su se nasmejali i rekli ne brini necemo ti mi nista. Znacajno su se pogledali i otisli u sobu. Naravno da sam glupa sto mi nije bilo sumnjivo zasto su unutra kad je lepo vreme.
    Bila sam u kuhinji i brisala sudoperu posle pranja sudova od juce, kad sam cula Jovu da me doziva. Odmah sam se iznervirala, jer je verovatno hteo da mu odnesem u sobu sok ili neke kolace, a da se on ne namuci i sam ih uzme. Besno sam usla u njihovu sobu i sa vrata pitala sta hoce. Zatekla sam ih kako sede na krevetu, mirni i goli do pojasa, a sa majicama preko krila. Shvatila sam da ispod tih majica nemaju gacice, jer su im kite bile podignute i vidno su se ocrtavale. Ostala sam bez reci i taman sam smisljala sta cu da kazem kad su me oni preduhitrili. Seko hajde da nam opet radis ono kao pre neki dan, pitao je Jova, a Voja se samo smeskao i crveneo. Shvatila sam da mu je sve ispricao.
    Mozda sam i imala izbora, da vrisnem, da pobegnem ili da im odbrusim nesto tako da se puse. Ali nisam se snasla u trenutku. Zato sam im prisla i rekla da pomere te majice da ne smetaju. Pomazila sam ih po kurcevima, bili su vec napeti i tvrdi. Jaja su im bila crvena i puna. Sela sam izmedju njih na krevet i mazila ih istovremeno obema rukama. Osetila sam njihove ruke na grudima. Prestala sam da ih mazim i podigla ruke uvis da im omogucim da mi svuku majicu. Volela sam da mi diraju grudi, bradavice su mi vec bile cvrste i napete. Uhvatili su me za sisei poceli da ih stezu i miluju, onda su se nagli napred i poceli da mi sisaju bradavice. Kako me to napalilo. Ruke su mi bile pune njihovih kurceva i drkala sam ih sto sam bolje umela.
    Tada sam pomislila, pa vec sam pusila Vojin kurac, mogla bih ponovo, a i bilo mi je zao da i moj Jova ne oseti kako je to. Klekla sam ispred njih dok su sedeli na krevetu i pocela da lizem Vojin kurac, odozdo na gore prema glavicu. Za to vreme sam drkala Jovin kurcic, koji je bio taman da mi stane u saku i da mu glavic viri iznad. Sisala sam kurac, vukla unutra i usisavala ga, a drugi sam lagano drkala. Onda sam resila da popusim i drugi. Pustila sam Voju i navalila na Jovu. Gutala sam ga celog i drzala ga za jaja dok mi je bio ceo u ustima. Bila sam na sedmom nebu i izgubila sam iz vida da je tu i Voja. On me ja prvo hvatao za sise pa je presao na dupe. Mazio me po guzovima i pomalo zavlacio ruku izmedju. Podigla sam dupe uvis, da mu olaksam prilaz ne prestajuci da pusim. Mislila sam da ce samo da me mazi, kao sto sam i ja njega. Medjutim on je ustao i uhvatio me za kukove, naslonio je kurac na ulaz u moju ribicu i poceo da gura. Htela sam da se okrenem i da mu kazem da prestane, ali me je Jova rukama pritisnuo nadole na svoj kurac i tako mi onemogucio da govorim. Osetila sam kako prodire u mene. Prvo me je zabolelo, onda me je preplavila neka milina i sve mi se smantalo u glavi. Jova mi je gurao glavu nanize na njegov kurac, sve do jaja, a Voja me je jebao otpozadi u ribicu, drzao me za kukove i zabadao se do kraja u mene. Htela sam da kazem da je dosta i da prestanu, a u isto vreme nisam htela da se sve zavrsi. Sve mi se okrenulo i ostila sam nesto kao vrtoglavicu.Drhtala sam kao prut. Nisam ni znala da sam to u stvari svrsila. Tada je i moj Jova poceo da svrsava u moje grlo. Drzao me za glavu i nabijao ga u moja usta jako i brzo. Stenjao je i dahtao i mlaz vrele sperme mi se izlio u grlo. Za njim i drugi, pa onda jos i jos. Kad je svrsio pustio mi je glavu i izvadio ga napolje. Sa njega je curila sperma i moje sline jer me je bio zagusio da nisam mogla da disem. Osetila sam olaksanje i tek onda shvatila da me Voja jos uvek rastura otpozadi. Pocinjao je i on da stenje i da ubrzava. U momentu mi se glava izbistrila i skocila sam ako oparena. Ne u mene stoko jedna vrisnula sam i skocila od njega. Kurac mu je ostao u vazduhu, a on je napravio tako snuzdenu facu da mi ga je bilo zao. Brzo sam kleknula ispred njega i pocela da mu drkam i pusim. Jednom rukom sam mu drzala jaja, drgom sam drkala brzo i jako, a glavic sam sisala kao usisivac.
   U jednom trenutku mi se ucinilo da sam videla neku senku na prozoru i htele sam da im kazem kako neko gleda, ali je Voja poceo da svrsava i nisam imala kud. Jova me je pritiskao otpozadi svjim telom i drzao me za sise, a Voja mi je svrsavao po licu i po kosi jer vise nisam mogla da ga drzim u ustima.
    Sve se zavrsilo i sad je trebalo da se pokupimo i pobegnemo svako na svoju stranu. Jova me je molecivo pogledao i pitao kad ce i on moci da ga stavi u mene.Rekla sam drugi put, a sad sredite krevet i mars napolje iz kuce. Pobegli su kao zecevi, a ja sam ostala da se operem i sredim utiske

Nema komentara:

Objavi komentar