ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Mali brat 4

Sledeceg dana sam posla malo do grada, da nesto pogledam i do pijace po namirnice. Posto sam se nesto duze gledala u ogledalo i kasno posla od kuce, naravno da autobus nije hteo da me ceka. Stajala sam na stanici i razmisljala o opcijama, da idem pesice ili da cekam nekih pola sata. Nije mi se svidelo ni jedno ni drugo.
          U tom momentu sam cula zvuk automobilske sirene. Trgla sam se i umalo poskocila. Ko li mi svirka na stanici, majmuncina jedna. Bio je to cika Misa, Vojin otac. Poznavali smo se kao komsije i po tome sto su se Jova i Voja druzili, ali nismo bili narocito bliski. Mislim, nisu odrasli isli jedni kod drugih kuci da sede i pricaju. Ali nije bio ni neki stranac, pa sam zahvalno usla u kola. Gde ces mala Joko, pitao me i vec krenuo. Malo do grada i nisam vise mala rekoh mu.
         To vidim, rekao je zagonetno i nasmesio se. Gledala sam ga upitno i osetila malu nelagodu oko srca. Skrenuo je sa glavnog puta i stao u hlad nekog velikog drvata zaklonjen od pogleda sa puta. Pitala sam ga sta mu je i zasto je stao tu, mada sam vec znala kuda to vodi. Samo je bilo pitanje da li sam spremna na to.
         Prebacio je ruku preko mog sedista i jednostavno rekao, video sam te sa Vojom i Jovom u akciji. Shvatila sam da je ona senka zaista bila na prozoru i ko je to bio.  Nisam odgovorila nista i dalje se osecajuci nelagodno. Ruke su mi bile u krilu i glavu sam oborila i gledala u svoje baletanke. Pitala sam se sta cu sad. Mogla sam da vristim i da pobegnem iz auta, ali noge me nisu slusale. Ruku je cika Misa spustio sa sedista na moje rame i mazio me po kosi. Ne brini, necu nikom da kazem, tesio me i lagano me povukao ka sebi. Naslonila sam se na njega i osetila kako mi sakom obuhvata sisu preko ramena. Bas si postala zgodna devojka, rekao je, a ja sam, ne znam zasto , pomislila kako odjednom vise nisam mala.
        Bila si dobra sa decacima, svidelo mi se sta ste radili, pricao mi je i spustao moje bretele od haljinice na dole preko ramena. Zatim i bretele od brusa. Pomogla sam tako sto sam izvukla laktove kroz brus i olaksala skidanje koje je usledilo. Obuhvatio je moju sisicu sakom i poceo da je steze i miluje. Bila sam kao hipnotisana i nisam se otimala niti bunila, sto je on protumacio kao pristanak.Drugom rukom me uhvatio za bradu i okrenuo ka njemu. Usledio je nezan i dug poljubac. Nisam mogla da ne odgovorim na njega, pa sam i ja pocela da ga ljubim. Lagano pa sve jace i vlaznije.
       Hocu da vidim da li mozes da ponovis ono od juce, rekao je i nezno mi gurnuo glavu nanize. Pomagala sam mu da se otkopca posto nije mogao da koristi desnu ruku. Pomogla sam mu i da smakne gace na dole. Ali kad sam videla da mu je kurac, iako poludignut, veci od Vojinog, malo sam zastala. Tesio me da ne brinem, da samo probam i da ce biti nezan. Ohrabrena njegovim recima, pocela sam da ga mazim i drkam rukom i primakla glavu blize tom monstrumu.
      Usnama sam obuhvatila glavic i pocela da ga sisam, a rukama sam ga drkala i masirala mu jaja. Samo je sedeo i nije se mrdao. Kurcina mu je vec bila sasvim tvrda i velika. Lepo je mirisao, bio je cist kao da je sada izasao iz kupatila. Primila sam se i napalila na pusenje, pa sam pocela da ga primam sve dublje u usta. Spustala sam glavu sve nize i sve smelija ga gutala.Osetila sam kako mi rukom pritiska potiljak i nabija me sve vise na svoj kurac.  Pocela sam da ubrzavam i da se sve vise savijam na dole. Pomagao mi je rukom i pritiskao me nanize.
       Osetila sam kako mu se stezu jaja i kako pocinje da se grci. Odmah zatim je iz njega pokuljala vrela sperma. Kurac mu je pulsirao u mojim ustima i zalivao me iznutra. Stezala sam mu jaja rukom i sve brze mu drkala. Rikao je kao bik i nije mi pustao glavu. Velika kolicina sperme me je davila i posto nisam mogla sve da progutam curila mi iz usta na njegova krila. Kad se malo olaksao, popustio je pritisak na moju glavu i uspela sam da se ispravim. Pogledala sam ga u oci i vratila se se da posisam sve iz glavica, koji je jos uvek pulsirao.
       Dao mi je vlazne maramice iz pregrade u kolima, da se obrisem, navukao pantalone i krenuo ka gradu. Oblacila sam se usput i popravljala haljinicu i frizuru. Morala sam da izgledam uredno i fino, sto sam ja inace i bila. Rekao mi je da dodjem kod njega u ponedeljak kad moji odu na posao. Stao je ispred trznog centra da izadjem, mahnuo mi rukom i otisao

Nema komentara:

Objavi komentar