ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Sex sa suprugom i svastikom

Bilo je ljeto 2011 g. kod nas je bila na nekoliko dana sestra od moje supruge jedno veče oko ponoći iz dosade nam je došlo da popijemo po jedan bambus,i tako uz smjeh i šale i ostalo u trenutku sam skužio da nismo popili po bambus već da je toga bilo puno više,moja supruga se sve više nabacivala na mene pa tu i tamo poljubac pa zagrljaj pa „slučajno“ stavljanje ruke na moj penis, meni je bilo neugodno zbog njene sestre koja je sjedila u društvu pa sam cjelovremeno micao njenu ruku, naravno do trenutka dok me alkohol nije uhvatio dovoljno da mi je postalo svejedno suprugini poljubci su postajali sve češći i sve duži do toga da je u jednom trenutku izgubila kontrolu do kraja i počela me stravsveno ljubiti i trljati preko robe,ja sam se uspio toliko sabrati da sam se digao i rekao idemo u sobu na što je dodala suprugina sestra a šta da ja sad radim citiram: prvo se napijemo kao ekipa a sad me ostavljate samu. Ja sam zastao nisam znao šta reći ali moja supruga kao iz topa odvali, pa ajde i ti s nama mislio sam da je to samo šala ali je odgovorila mrtvo hladno ok idem,ostao sam ukočen i ništa mi nije bilo jasno njih dvije su već otišle u sobu i supruga je viknula šta ti stojiš jel dolaziš ja sam se pokrenuo ušao u sobu one su već ležale u krevetu,skinuo sam kratke hlače i u gaćama legao u krevet budući da je bio mrak u sobi kad sam legao osjetio sam da su obadvije gole nisam se ni snašao već su mi svukli gaćice i spustile se dole počele su naizmjenično pušiti,zatim se supruga podigla gore i stavila mi vaginu na lice počeo sam lizati a svastika je sjela na već tvrdi penis onda su nastale izmjene uživali smo dobrih petnajstak minuta dok svi nismo svršili ostali smo spavati zajedno na krevetu ujutro sam se prvi probudio i tek mi je onda bilo jasno šta smo napravili uz pomoć alkohola,naredni dan smo se ponašali kao da se ništa nije dogodilo ali bilo je jedno ok iskustvo vrijedno za podjeliti s drugima koji su sigurno doživjeli nešto slično ili bi voljeli da dožive.

Nema komentara:

Objavi komentar