ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Mali brat 2

Nisam mogla da ne primetim, mada nije slucajno, da Jovin drug Voja ima veci kurac od mog brata. To me je zaintrigiralo i neko vreme sam o tome mastala dok sam se mazila. Posto su bili dobri drugari, cesto su dolazili jedan kod drugog. Cekala sam priliku da dodje kad Jova nije kuci.
    Tog popodneva, majka je pozvala brata da joj pomogne da nesto donese sa pijace, negodovao je jer je Voja trebalo da dodje kod njega, ali je morao da poslusa majku. Setala sam kao sumanuta po kuci, nisam mogla da se organizujem da nesto radim. Skupljala sam hrabrost da krenem u akciju kad Voja bude dosao.Znala sam da on nece smeti ni da me pogleda, a kamoli da nesto uradi.Ipak sam ja bila starija i cesto sam na njih vikala dok sam ih cuvala kao male.
    Bila sam u trenerci i majici, a ispod nisam imala brus.Nije mi ni trebao jer mi sise nisu velike. Dok sam se premisljala da li da obucem nesto drugo ili da se sminkam kao za izlazak, prekinulo me je zvono na vratima.
    Sva sam se zbunila, kao da ce neko da skoci na mene, ustreptala sam i prisla vratima. Pomislila sam sta ako je postar ili neko drugi, a ja kao luda Mara...Na srecu ili nesrecu, nisam bila nacisto oko toga, ipak je to bio Voja. Zdravo Joko, je li ti Jova kuci pitao me onako uzgred i vec prosao pored mene. To mi je pomoglo jer nisam znala kako da ga uvedem unutra,ako mu kazem da sam sama.Posla sam za njim do decije sobe. Na vratima je zastao i okrenuo se, zar nije kuci?
    Osetila sam da je vreme da krenem u akciju. Rekla sam da nije, ali da slobodno udje unutra. Pravicu ti drustvo dok se ne vrati, rekla sam mu i gurnula ga u sobu.Zbunio se i okrenuo, mozda se malo i uplasio. Rekla sam mu sedi slobodno i povukla ga do fotelje. Sela sam pored njega. Mozda je tada shvatio sta ce da se dogodi. Uglavnom nije se bunio kad sam pocela da mu vucem trenerku nanize. Pomogao je tako sto je podigao kukove uvis i oslobodio sa i trenerke i gacica. Pogledala sam u njegov mladi kurac i osmehnula se, evo i ja cu da skinem majicu, da ti ne bude neprijatno. Sise su mi se zabelele i bradavice su slobodno iskocile na videlo. Bio je tvrd za momenat. Uhvatila sam ga rukom i pomazila. Nije se mrdao. Slobodno me diraj za sise rekla sam mu i pocela da mu drkam.Navalio je na moje grudi kao manijak, stpkao me za bradavice i hvatao celu sisu sakom. Ja sam mu za to vreme lagano nadrkavala kurac. Verovatno je mislio da cu da mu izdrkam kao pre neki dan.
Zato se strasno iznenadio kad sam se spustila dole sa fotelje i klekla izmedju njegovih rasirenih nogu. Jednom rukom sam mu drkala, a drugom ga drzala za jaja, koja su bila zategnuta i puna. Pogledala sam ga u oci i videla da mu je lepo. Onda sam spustila glavu dole i pocela da mu sisam glavic. Radila sam kao sto sa videla na internetu. Rukom sam ga drzala za muda odozdo, i pokusavala da progutam celu kurcinu. Za to vreme sam ga gledala u oci.
Htela sam da vidim, da li je to sto radim dobro ili ne. On je podigao glavu uvis i zatvorio oci. Taman sam pomislila da nesto nije u redu, kad je on poceo da se dere. Aaaahhh, toooo, jos malo... Poceo je da svrsava u mom grlu, punio mi je usta spermom i jecao... Bila je tako topla i dopalo mi se. Pogledom sam potrazila po sobi nesto cime bi mogao da se obrise, kad je on djipio i pobegao iz sobe.Zbunila sam se i uplasila da mu nije mozda pripala muka. Posla sam za njim, ali je Voja vec bio napolju i trcao ka kuci.
Pospremila sam sobu i resila da se pravim luda ako me bude tuzio sta sam mu radila. Nije mi bilo svejedno, ali nadala sam se da ce sve dobro da prodje.

Nema komentara:

Objavi komentar